Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
volgende keer loop ik even naar je toe.
eerste proef wat dure fouten, tweede ging heel fijn. Viel me alles mee de eerste keer ZZlicht. Had 225 en 245

Nimber schreef:Mooie foto SW! Hoe is het weer nu bij jullie? En de Corona ellende? Fijne laarzen zijn dat, je ziet ze hier heel veel. Hoor allemaal mensen die er erg blij mee zijn omdat ze zo soepel zijn
Mooi debuut hoor, vind het er erg netjes uit zien voor de eerste keer Z1!
Asociaal die punten he… de organisatie zei ook gister tegen me; ga je vandaag even normaal doen met de punten? Maar dat is met 245 weer niet echt gelukt haha. Jammer dat ik je niet meer heb zien rijden gister en ook jammer dat je punten elke keer net geen winstpunt zijn, maar je zit er wel heel dicht tegen aan.
. Ik verwacht dan iets normalere punten bij mezelf want ik krijg die dag weer mn infuus en dan voel ik me nooit echt op mn paasbest zullen we maar zeggen
Ik deed bij Jonne net als Kim met ongevraagde wissels, niet straffen niet belonen maar gewoon opnieuw doen. 
Soest zit echt vol zaterdag. Ja, met 8,5u subtop gaat dat wel hard ja. Gelukkig was afgelopen weekend ook al 3 dagen subtop in Houten, reed ik maar ZZZ
)
Daarvoor had ik niet eens megaveel pijn, maar voelde wel alsof er iets niet goed zat. Opzich was het wel goed dat ik me meldde, bekken zat aan 1 kant zo vast dat bepaalde reflexen al niet meer werkten, dus moest wel iets gebeuren. Alleen de pijn die erbij komt kijken is serieus niet grappig. En ik maar denken dat ik best wat gewend ben
Ze heeft alleen het vermoeden dat er in mn heup nog wat anders speelt, maar dat ga ik hierna wel laten bekijken. Eerst dit stukje maar even.
Maar dat beperk ik naar 1x in de 4 of 5 weken, beetje afhankelijk van de agenda. En dan in de tussentijd ook om de week thuis les.
wat zou je willen qua tijd?
lijkt me een heel raar gevoel om je buikspieren weer te moeten gebruiken na een keizersnede. Weet jij al wat je met je tweejarige wilt doen volgend jaar?
Zo de knetter zeg. En je laarzen zijn prachtig!
En met jouw tip aan zwarteheks voor het appuyement ging mijn galop appuyement gister ook weer een stukje beter
Ik kende die manier wel, maar als iemand het stukje travers weer even benoemt helpt dat toch. Ik ben geneigd om die schouder te snel naar de kant te gooien, en door dit omdenken kreeg mn paard een stuk beter de kans om parallel te gaan.
En vrijdagavond is qua energie voor mij meestal ook wel een dingetje zo na de werkweek. Komt allemaal wel weer. Straks lekker les van de meester thuis, kunnen we iig lekker verder oefenen!

Haha ja asociaal he, sorry. Maar ik hoop dit toch vol te houden zodat we hopelijk in augustus het zzlicht kunnen afronden en dan september focussen en op het NK en dan indoor zzzwaar te kunnen starten.
. Dit zijn wij: