Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

VValar

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 15:13

Ok thnx voor het antwoord!

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 15:15

Zou het online rijden nogsteeds tot 1-9 blijven bestaan nu er weer wedstrijden uitgeschreven mogen worden va 1-7?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 15:16

Ik hoop het zo :o

Zit namelijk met een merrie + veulen.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 15:17

Ik denk het eigenlijk wel, want meetmomenten mogen ook nog tot 1 september georganiseerd worden.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 15:18

kara schreef:
Zou het online rijden nogsteeds tot 1-9 blijven bestaan nu er weer wedstrijden uitgeschreven mogen worden va 1-7?

Ja, tot 1 sept staat sws vast.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 16:02

Zo, ik heb mijn groepje B ponies af (25 juni)!
Werd netjes gereden! Mooie punten kunnen geven.

Een filmpje waarin geknipt was, maar op een punt dat ik dacht dat het geen kwaad kon.
Was wel zo onrustig gefilmd dat ik er zeeziek van werd!
Dus hou je camera zo stil mogelijk!!

En als je je naam zegt, wacht dan heel even en zeg het dan (voor je gevoel) langzaam en duidelijk. Ik kon bijna geen een naam verstaan, gelukkig maakt dat niet uit voor de proef.

Nu een weekje op vakantie!
Ik hoop ook dat de online proefjes blijven, leuk om te jureren en misschien wil ik mee gaan doen.

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 16:18

Haha ik moet lachen dat je dat zegt Tilmar! Soms filmt m’n moeder het (lees: de eerste twee keren dacht ze dat ze filmde en stond er niks op) en de jury’s horen ongetwijfeld mijn aanwijzingen.. maar aan de andere kant is het ook weer superlief dat ze wil helpen, maar ik kan me voorstellen dat jullie veel verschillen qua filmen tegenkomen.

wanted

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 16:23

Ik ben benieuwd of die van mij erbij zit! Als je een knappe bonte ziet die in de schouderbinnenwaarts zo schrikt van z’n eigen scheet dat hij de halve oefening vergeet, ben ik het waarschijnlijk ☺️.
daffodil schreef:
Nou ik ga vanavond die van vandaag pas doen hoor, dus als je bij mij in de groep zit, stuur ik ze morgen terug naar de KNHS. Ik heb dit keer M pony's paarden maar iets teveel werk nu dus het moet even wachten.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 16:25

Nou misschien dit keer bij jou daffodil! Wij hebben ook ingestuurd voor M2 paarden 8-)

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 16:28

lshannah schreef:
Haha ik moet lachen dat je dat zegt Tilmar! Soms filmt m’n moeder het (lees: de eerste twee keren dacht ze dat ze filmde en stond er niks op) en de jury’s horen ongetwijfeld mijn aanwijzingen.. maar aan de andere kant is het ook weer superlief dat ze wil helpen, maar ik kan me voorstellen dat jullie veel verschillen qua filmen tegenkomen.

Je hoort mij bij rondje om het paard ook checken of de filmer de info had genoemd. :+ Door schade en schande wordt men wijs. Ik check het liever meteen dan dat we na afloop tot de ontdekking komen dat het combinatienummer mist. :P

Ik heb dankzij de online proeven voor het eerst in heel wat jaren weer M2 gereden. Normaal gesproken sla ik die klasse over. Meer dan één wp (voor de klassering) is voor mij niet interessant, dus we starten straks Z op gewone wedstrijden. Ik vond het een ingewikkelder dan verwacht, maar geslaagd experiment. :j

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 17:13

Ik had zojuist een hartverzakking. Punten terug van de 25e, vandaag dus.

206 punten!!!! :wow: Met mijn huis tuin en keuken ponytje!! En super leuk commentaar :D

Jytte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 17:17

daffodil schreef:
Nou ik ga vanavond die van vandaag pas doen hoor, dus als je bij mij in de groep zit, stuur ik ze morgen terug naar de KNHS. Ik heb dit keer M pony's paarden maar iets teveel werk nu dus het moet even wachten.

Oh misschien mag je mijn proefje wel beoordelen. (Ging niet goed overigens :') )

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 17:18

Wooow Britt! Hoe vet! Super gaaf.

Ik ben heel benieuwd naar onze punten en of ik weer een bokker heb die ons gejureerd heeft :D

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 18:37

Ik ben een ezel..
Had geen resutlaten terug vd 11e en 18e, dus maar eens flimcheck gedaan afgelopen maandag, waren niet aangekomen... oeps.. helaas..
De 11e had ik neit meer op telefoon 18e nog wel.
Onderutssen vorige week 25e gefilmd (gelukkig voor de hitte), nog niet opgestuurd, dus vandaag gedaan, ging app steeds uit,dus was na 12 uur, geen idee of dat oke is of niet, maar goed, is niet anders.

Dacht doe filmcheck voor die van de 25e en toen zag ik dat ik bij vorig e filmcheck verkeerde combinatie nummer had ingetikt, oeps.. Dus naar mijn knhs, zag ik daar de punten van de 18e (11e nog vermist), dus was toch flmpje aangekomn.

195 punt dus heel blij mee, leuk en nuttig commentaar en hiermee Z stargerechtigd.
Zag ik pas toen ik halve middag op het proefje van de 25e versturen had zitten schelden, dat toch al niet fantastisch was.
Had 1 filmpje met dikke houtduif waar apard elke keer op reageerde tot ik hem in proef maar weg heb gejaagd en eenjte waarbji ze blijkbaar iest zag aan einde van de diagonaal uitgestrekte draf en we nog net niet op onze plaat gaan, heel hilarisch, geen idee wat ze zag in de weilanden. Vervolgens een proef waar ze verkeerd aanspringt en changementen springt, uche.. de ene die ik had was ook niet te fantastisch, maar vooruit..die maar gestuurd zal geen 195 zijn dit keer. .. :D :+ :Y)

Filmen doen wij zo, filmer zoomt in op paspoort dat bij haar ligt, en ze fimlt mij gewoon in de bak, ik draai rondje met het paard en laat hoofdstel zien. Roep ondertussen het gegevens riedeltje op, ga dan proef rijden en rij na afgroeten weer naar filmer en draai met paard rondje. Niet ideaal, maar je moet wat.

Onderaan protocol bij de laatste alleen een nummer, maar ken de juryleden toch niet, dus maakt niet zo veel uit.

Heb geen inschrijvingen meer open staan vond dit wel weer meer dan genoeg. Maar wel veeel handiger dan gewone wedstrijden, que tijd etc. en niet hoeven reizen.

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 19:22

Ghostattack schreef:
Ik had zojuist een hartverzakking. Punten terug van de 25e, vandaag dus.

206 punten!!!! :wow: Met mijn huis tuin en keuken ponytje!! En super leuk commentaar :D

Zo hey! Wat goed!! En wat zijn ze snel met punten terug geven.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 23:20

FriesWytske schreef:
Zo net eindelijk mijn punten van 28 mei van het Z1 terug. Had gewoon 207 punten **\O/** . Had ik mijzelf niet gegeven, omdat ik haar niet echt ontspannen vond lopen. Had mijn handen behoorlijk vol aan haar. Waardoor veel oefeningen niet zo goed gingen als dat die in de training wel gingen en gaan. Maar dat had ik vooraf ook al, dat ze niet echt lekker door het lijf liep. Nu gelukkig weer wel.

Ik denk dan dat ik jou gejureerd heb :D
Was ook van 28 mei, een Fries en 207 punten.

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 12:22

Hier zie ik ook net dat ik de punten van de 25e juni terug heb , weer een mooie winstpunt erbij in het M2 , super leuk jury comentaar erbij . Zo blijf je weer bezig :j

MarryAnneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 12:24

Wij gaan dit weekend de eerste M maar eens filmen. Ik hoop dat het een beetje te doen is tussen al het slechte weer wat opgegeven is en het nieuwe mini projectje zondag komt. Dochterlief gaat een superschattig net B pony-tje zadelmak maken dus die komt een poosje logeren.
Dan is het wel fijn niet van het erf af te hoeven.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 12:35

Wij hebben onze punten van de 25e ook terug, mooie punten meer dan dat ik verwacht had!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 12:40

Ondanks dat ik 'm pas woensdag heb ingestuurd tóch refreshen, lol. Benieuwd wat de schade is.

Wat is trouwens de consequentie als je je hebt opgegeven voor een event, je meldt niet af en je stuurt dus ook niets in? Krijg je dan 30 keer een 0? :+

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 12:40

Ik heb mijn punten van de 25ste ook al terug (zaterdag ingestuurd), echt fijn dat dat zo snel gaat. Net geen puntje (179), wel mooie 7ens voor de staponderdelen en zeker ook genoeg feedback om mee aan de slag te gaan.

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 12:42

Caritas schreef:
Ondanks dat ik 'm pas woensdag heb ingestuurd tóch refreshen, lol. Benieuwd wat de schade is.

Wat is trouwens de consequentie als je je hebt opgegeven voor een event, je meldt niet af en je stuurt dus ook niets in? Krijg je dan 30 keer een 0? :+

Ik keur hem goed _/-\o_
Maar ik gok dat je gewoon een NG op je protocol krijgt, of wellicht hoor je er gewoon helemaal niets meer van :P

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 13:30

Caritas schreef:

Hahaha hetzelfde als je niet op komt dagen voor een wedstrijd, je bent je geld kwijt en je hebt je kans voorbij laten gaan.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 13:30

Hier toevallig nog Z starters die morgenochtend nog willen starten? Kreeg gisteravond 4 afmelders in het Z dus de jury heeft wat gaten. Locatie Moordrecht.

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 15:36

Hier net mijn punten terug in het M1 paarden, 186 punten dus de teller staat alweer op M1 + 2. Mega veel en fijn commentaar, dus hier kunnen we zeker mee verder! *\o/*