Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daffodil schreef:Nou ik ga vanavond die van vandaag pas doen hoor, dus als je bij mij in de groep zit, stuur ik ze morgen terug naar de KNHS. Ik heb dit keer M pony's paarden maar iets teveel werk nu dus het moet even wachten.
lshannah schreef:Haha ik moet lachen dat je dat zegt Tilmar! Soms filmt m’n moeder het (lees: de eerste twee keren dacht ze dat ze filmde en stond er niks op) en de jury’s horen ongetwijfeld mijn aanwijzingen.. maar aan de andere kant is het ook weer superlief dat ze wil helpen, maar ik kan me voorstellen dat jullie veel verschillen qua filmen tegenkomen.
daffodil schreef:Nou ik ga vanavond die van vandaag pas doen hoor, dus als je bij mij in de groep zit, stuur ik ze morgen terug naar de KNHS. Ik heb dit keer M pony's paarden maar iets teveel werk nu dus het moet even wachten.
FriesWytske schreef:Zo net eindelijk mijn punten van 28 mei van het Z1 terug. Had gewoon 207 punten. Had ik mijzelf niet gegeven, omdat ik haar niet echt ontspannen vond lopen. Had mijn handen behoorlijk vol aan haar. Waardoor veel oefeningen niet zo goed gingen als dat die in de training wel gingen en gaan. Maar dat had ik vooraf ook al, dat ze niet echt lekker door het lijf liep. Nu gelukkig weer wel.
Caritas schreef:Ondanks dat ik 'm pas woensdag heb ingestuurd tóch refreshen, lol. Benieuwd wat de schade is.
Wat is trouwens de consequentie als je je hebt opgegeven voor een event, je meldt niet af en je stuurt dus ook niets in? Krijg je dan 30 keer een 0?
Caritas schreef:Ondanks dat ik 'm pas woensdag heb ingestuurd tóch refreshen, lol. Benieuwd wat de schade is.
Wat is trouwens de consequentie als je je hebt opgegeven voor een event, je meldt niet af en je stuurt dus ook niets in? Krijg je dan 30 keer een 0?