Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Mooie laarzen ook!
Waar was je nou naartoe geweest? Even die afstemming in de galop beter krijgen en dan moeten het met die cijfers uit je drafgedeelte erbij vast snel goedkomen.
Hebben jullie misschien leuke tips voor een kur op muziek?
Zag je weer op de lijst staan ook bij mijn achterburen
En wat een verschil met je tweede proef haha. Wat zijn je laarzen gaaf! Hou ik wel van, dat subtiele
Gaaf dat je naar het NK mag!! Heb net je filmpje even bekeken, wat ziet Winando eruit als een heerlijk paard zeg! Jaloers op die draf haha.
En wat goed dat hij zo aan bleef met je debuut!! Even de galop afstemmen en dan vliegen de cijfers omhoog
En hij is knap!
ik les meestal al niet als het boven de 25 uit komt hier hahaha. Maar kan me voorstellen dat als het zo lang aanhoudt je toch weer wat wil gaan doen.
Helaas niet zo'n mooi uitzicht als bij jullie, maar dan toch best wel genieten haha. 
komt goed uit zo met mijn "geen zin" periode

ook heel fijn draven weer. En ergens best lekker dat ik nu al thuis en klaar ben toch ook. Klein beetje druk is het wel lately. Als het goed is volgende week wel weer aan de bak.
Dit ga ik nog doen, hoor!

Kan ik alleen maar over dromen, met m'n neerwaarts gebouwde heksje
) Ik weet gelukkig dat er zoveel meer in zit, maar was wel echt met de jury eens. Het was het allemaal net niet. Ze liep achter de loodlijn heel de tijd, niet lekker opgericht, gewoon zonde. Gelukkig wel wat 7's en 8en gekregen, dus het kan wel. Ik heb hier een stukje film van proef 25. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.