Mallerd ja, hij was het er niet helemaal mee eens dat ie aan moest treden en gooide van alles in de strijd, maar bij hem blijft het dan wel steken in grapping hippen is niet dat je dan meteen vliegles krijgt. Dat is wel fijn!
Sammyoo
Geplaatst: 15-11-15 22:22
Gefeliciteerd Chanelle, op naar de L2!
Je rijdt toch M (1 of 2) Sjolvir? Dan vind ik de punten helemaal niet slecht met twee maal per week rijden. Lekkere huppelaar die Toobs
ik ben zeer lange tijd afwezig geweest in dit topic, omdat wedstrijdrijden gewoonweg niet ging. mijn eenvoudige knie ingreep bleek iets meer complex. Om een lang verhaal kort te maken, door staleigenaar en stalgenootjes overgehaald om ook maar weer eens te starten,
zo gezegd zo gedaan, en al vond ik het doodeng ik heb mijn woord gehouden, en vanmiddag hebben we gereden op de manege waar SaskiaOjan werkt.
En wat ging dat fijn, ik heb echt genoten, waar ik vorig jaar snel snel wilde, kon ik nu de rust bewaren en weer fijn naar de hand toe rijden. Als ik 1 ding geleerd heb dit jaar is dat het niet vanzelfsprekend is dat ik kan rijden. Het soms flink pijn doet en dat ik dubbel moet genieten van de momenten dat we samen plezier hebben. en als dat allemaal nog niet genoeg was, ook nog 2 x winst gereden met 185 186 en een derde pijs!! ik ben zo trots!
Susanne_m, top! Leuk dat je er weer bent, wel balen dat je knie echt niet mee zat. Gefeliciteerd met je punten, dat is dan wel weer lekkere binnenkomer toch?
Hoi Saskia, dankjewel, ja klopt met die bonte Ojan herkende ik buiten gelijk al, lekker in zn stalletje. Wat fijn dat je een nieuwe uitdaging hebt! gaaf dier!
Sjolvir: dankjewel, en zeker weten dat het vertrouwen geeft! maar t was wel spannend...
Jullie kennen de jury wel Suus en jury. Werd ook nog ff mondeling toegelicht dat het zonde van mijn tijd is. Jullie snappen dat ze nu sowieso Z2 moet worden. Ik hou wel van een uitdaging!
Ik snap het nut niet van zulke opmerkingen,zolang paard en ruiter er plezier in hebben is het toch goed. Van ruiter of paard afkraken is nooit iemand beter gaan rijden.