[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nouvel

Berichten: 28586
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 12:40

Laura, zit die wissel erop willen ze alleen nog maar wisselen... :D
Nu de middenweg, wel super dat ‘ie het doet!

Sw, netjes, gefeliciteerd!

Nimber, gefeliciteerd met je puntje!
Zonde van de spanning zeg...

Mella wat balen van je zadel zeg, wat kan dat veel doen dan hè...
Hopelijk vind je snel een fijn en goed passend zadel!
Echt een gedoe zadels... ik ben er ook nog niet...

Ik zit ook wel eens te twijfelen om op wedstrijd met een wielspoor te rijden omdat hij het zonder zweep zo snel laat zitten, binnenkort maar eens proberen wat hij daarop doet.
Vanmorgen onderling een proefje gestart, leek me fijn om weer even in te komen en hem aan de gang te houden zonder druk, even lekker als oefening.
Kan nog een hoop beter, maar hij bleef in ieder geval lopen en stagneerde niet, dus dat was vast gewonnen!
Had 207, dus voor ons helemaal niet slecht, blij dat we dit toch even hebben gedaan ondanks de regen en de enorme wind hier vanmorgen.

Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 12:45

Goed bezig Nouvel! Fijn dat het zo even onderling kon

Nouvel

Berichten: 28586
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 12:59

Dank je!
Ja vind het meestal een gedoe voor niks, maar om weer even in te komen wel fijn nu!
Ik ben trouwens blij met mijn BoT cap, moest er even aan wennen, maar hij zit fijn!

Laura1982

Berichten: 4093
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 18:48

Nouvel wat goed! Was geen meet moment zodat je ook een winstpunt hebt?!

Ja de midden weg hihihi ik moest er ook alleen maar on lachen.

Kim ja lastig om na zn lange tijd niet weg geweest te zijn weer in ritme te komen.

Noukie hahaha ja ik heb ook niet veel te melden hoor.wanneer ga jij weer knallen in de ring?

Mella wat jammer miss toch Ali vragen of hij een oplossing heeft?
Hopelijk is het goed met je opgelost maar zuur is het wel na al het zadel gedoe.

mellamoshan

Berichten: 4261
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 21:52

Meiden ik heb een vraagje aan jullie. Misschien is het iets heel erg voor de hand liggends, misschien moet ik eens hc starten een keer.

Vandaag wedstrijd, eerste proef was hij nog niet fijn los. Was het allemaal net niet. Ok, volgende ronde beter.
Tussen de proeven door kreeg ik hem fijn aan het lopen, had er goed gevoel over, hopen dat hij zo de proef ook inging. Ik voelde dat ik iets te lang door was gegaan tussendoor dus dat hij moe begon te worden en dus wat proveerde te hangen. Dit wel redelijkerwijs doorgestuurd. Maar hoe vaak ik thuis ook oefen met hem te laten wachten. Stilzetten en niet achterwaarts. Schijnovergangen. Eenvoudige wissel maar dan linksom, rechtsom, contra, wegdraven. Allerlei dingen zodat hij neit teveel gaat meedenken.

Vandaag op tweede proef, twee keer van contra even een bries en hop vliegende wissel. Halthouden achterwaarts, zat geen halthouden meer bij en rende vast achteruit. := Uitgestrekte draf, kan die best zonder mij, lift maar mee...

Die grappen hebben zeker minstens 10 punten gekost. Zo zonde en onnodig, maakt dat de rest ook slordig is.
Wie heeft er nog tips.

Verder was ik blij met hem hoor. Hij had er hele fijne stukken ook tussen en hij was heel braaf. Moeten echt weer in het wedstrijdritme komen.

Oh en over anderhalve week afspraak met ninon schutte. Kan niet wachten!

Sorry, einde ego post :=

Laura1982

Berichten: 4093
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 22:01

Wat vaker buiten de deur trainen en dan kloffie aan doen net als of je op concours gaat. En dan als hij het over probeert te nemen corrigeren. En waarom zou je het ook niet tijdens je proef doen hij weet dat hij ermee weg komt. Dus blijf consequent. Succes stoer dat je bent gegaan en weet waar het mis gaat

Nouvel

Berichten: 28586
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 22:25

Thanx!
Nee helaas echt onderling en geen meetmoment, jammer, was wel officiële jury...
Nou ja, weer even goeie ervaring.
Had het vooral ook gedaan om hem even door te kunnen pakken mocht hij weer stagneren in de proef, maar dat viel alles mee deze keer.

Mella, lastig...
Ferro kan ook zo naar achteren schieten en gaan hangen op mijn hand als hij niet helemaal door is.
Heb je geen mogelijkheid om ook wat onderling te rijden of evt proefgerichte clinic, of proeven in je les?
Misschien kun je het dan beter leren verwerken of het hem beter leren verwerken.
HC starten ook nog een optie inderdaad.
Of een keer een proef er aan wagen en zo nodig afgroeten.

DreamGuide

Berichten: 2018
Geregistreerd: 10-08-14

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 22:54

Ik zal later even uitgebreid op iedereen reageren, maar even op Mellamoshan ingaand. Ik had dit probleem eerder ook, tip die ik had gekregen is om net tegengesteld te gaan zitten van wat je normaal zou doen bij een oefening.

Bijv. bij achterwaarts breng je je gewicht normaal gesproken naar achteren, ga ipv dus ietsie naar voren zitten, dan is de kans minder groot dat je naar achteren zit.

Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 06:44

Mella, thuis proefje oefenen en dan op dezelfde manier dit proberen uit te lokken. Of hc starten en dan direct corrigeren eventueel lijn opnieuw rijden.

Je kan ook gewoon starten en desnoods voor t einde afgroeten.

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 09:55

Bedankt voor jullie lieve woorden :D Het ging ook wel echt lekker, nou had ik zelf niet verwacht 5 winstpunten te rijden, zo goed vond ik het ook weer niet gaan. Maar Winnie loopt gewoon voor alles een 7,5 of een 8 en als het ietsjes minder ging is het alsnog een 6,5. Ja dat tikt natuurlijk wel snel aan dan. Ik ben dat helemaal niet gewend joh, als ik met Jonne vond dat iets echt lekker ging had ik een 7 of misschien een keer een 8 maar over het algemeen waren het 6jes en als het fout ging meteen een 4. Dus we zitten nu na 2x Z2 starten al op 9 winstpunten haha :+ Mag ik dan toch een beetje zeuren… secretariaat had verkeerd geteld, ik had eerst 2x 240 punten dat waren dus 6 winstpunten geweest en was ik al klaar geweest in het Z2. Maar na hertelling in de tweede proef dus 237,5 en 238 punten is 3 winstpunten per proef (ZUUR). Nu moet ik dus nog een keer Z2 voor die ene verdomde punt haha, maargoed verder zal ik niet klagen hoor :+

@Laura; leuk dat Douwe de wissels gaat snappen. Klinkt bekend dat ze dan de hele tijd willen gaan wisselen haha. Heb je alweer een wedstrijd gepland staan?
@ S_W; gefeliciteerd met je punten :D Was het qua temperatuur een beetje te doen?
@Nimber; nette score hoor, gefeliciteerd. Waar was je heen geweeest? Fijn dat de wissels ook steeds beter gaan in de proeven.
@Mella; Dankjewel! Ik heb achteraf nog wel even met de jury gepraat toevallig. We hebben het eigenlijk niet heel uitgebreid over de proeven gehad alleen dat het haar niet verbaasde dat ik zo’n hoge score had uiteindelijk met de cijfers die ze had uitgedeeld. We hebben het lang over mn dispensatie/handicap gehad en dat ze mn naam wel herkende van de artikelen van horses over de koop van Winando en Indoor Brabant. Vervelend dat je zo loopt te kl* met je zadel… Ik heb niet echt een tip, ik rijd al jaren met Fryso ook op Winando nu eigenlijk.
Vervelend van je wedstrijd! Wel herkenbaar dat ze na een tijdje wachten, het op deze manier gaan proberen. Jonne deed dat ook vaak bij mij. Ik loste dat eigenlijk op door haar in de steek te laten in de proef en er niet te veel aan te rijden. Klinkt misschien gek maar daardoor raakte ze altijd een beetje overdonderd en deed ze het in ieder geval niet meer zelf invullen waar ze wel zin in had om op dat moment uit haar hoed te toveren.
@Nouvel; gefeliciteerd met je punt, fijn dat hij nu lekker bleef lopen in ieder geval.
@D_G: ben jij nog gestart dit weekend?

DreamGuide

Berichten: 2018
Geregistreerd: 10-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:04

@Laura1982, herkenbaar van die wissels! Haha, had ik ook ff last van, maar dat onbedoeld wisselen was met een paar weken ook weer over.

@_Snow_White , wauwie, gefeliciteerd met je punten!

@Nimber, super nette punten hoor. Hopen dat hij zich in het vervolg niet meer afsluit. Is erg lastig rijden als ze dat doen. Hopen dat jullie gauw weer in het ritme zitten.

@Mellamoshan, gaaf ook dat je een parcourtje had gesprongen! Zadel problemen zijn altijd super irritant. Misschien een andere zadelmaker bij halen? Ik weet niet op wat voor een zadel je nu rijdt, maar ik rij zelf superfijn rond op mijn Vivary.

@Nouvel, mooie punten! Dan is het toch stiekem altijd een beetje jammer dat het niet officieel is, haha. Maar komt dan vast ook goed als jullie weer officieel gaan starten.

@droversrun, dat met dat ene laatste verrekte puntje had ik ook in de M1, super irritant haha. Wel gestart dit weekend, maar niet op dressuur. :+

Bedankt allemaal over de input voor de sporen! Ik rij mijn trainingen nu ook wat vaker met een klein, baby knopspoortje ipv niks. Zit nu te overwegen om op wedstrijd een wat zwaardere spoor te pakken omdat ze niet echt blijft lopen zonder zweep. Ik vind een wielspoor daarentegen wel weer een grote stap van mijn babyspoortje. Ik zit nu naar deze te kijken: https://www.ej.nl/ruiter/sporen-zwepen/ ... orId=10428
Of zou die te zacht zijn? Kan ik dan beter een gewone rechte doen die iets langer is? Lastig lastig.

Dit weekend geen dressuur, maar lekker op cross geweest in Renswoude. Ik rij het losrijterrein op, en mijn normaal flegmatieke paard was ineens een soort bom. :') Man man man, steigeren op de plek, rondhupsen, op het kleinste beentje keihard weggalopperen. Gek paard, heb haar met man en macht bij me moeten houden. Uiteindelijk wel een lekker rondje gereden.

19 juli hebben we weer een meetmoment.

Afbeelding

cindyy_1993

Berichten: 441
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:32

SW klinkt als een goede les vorige week! En wat een onwijs leuk publiek zeg haha, moest wel even heel goed kijken wat het nou was :p En gefeliciteerd met je mooie score! Top!

Laura wat goed dat hij die wissels zo goed gaat doen! De contragalop komt vanzelf wel weer goed denk ik dan. Wel balen van de regen afgelopen dagen, dat maakt het toch wat minder fijn werken.

SBravour thanks voor de tip! Heb al vaker dingen geprobeerd met iemand die het beweert in 1 a 2 keer op te kunnen lossen, maar dat werkt bij die van mij helaas gewoon niet... Het is zo'n diepliggend probleem dat daar echt langer de tijd voor nodig is.

Nimber wat fijn dat hij nu naast je werk staat! Dat zal zeker een hoop tijd besparen. Balen dat je in de regen moest rijden, maar gefeliciteerd met je punt! Lekker bezig zo!

Noukie de trailer training was erg interessant! Aangezien het om een student gaat bij Annemarie vd Toorn wordt alles gefilmd en moest ook de beginsituatie gefilmd, dus ik moest hem proberen te laden. Dit ging hem natuurlijk niet worden dus daarna de traileronderdelen los van elkaar gepakt met oa een boog met een fleecedeken ipv slierten. Dit pakte hij goed op, dus nu gaan we dit opbouwen. Ze deed het op een fijne manier dus die mag nog wel een keer of 10 komen hoor haha. Donderdag is ze er weer!
Wat een gedoe zeg met de chiropractor! Maar zo te horen gaat het met de pony wel goed :D

Mella wat een enorm gedoe met je zadel iedere keer zeg! Maar wat goed dat Ninon komt! Ik heb ook een Schutte zadel sinds vorig jaar mei en ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Heb je gisteren helaas niet zien rijden, maar dat hij braaf was is in ieder geval fijn. Wel lastig hoor waar je tegenaan loopt! Misschien toch ook in de proeven blijven corrigeren, hoewel dat met dat gelijk AW gaan wel lastig is, dat probleem hebben wij ook helaas :')

DG de kür was echt wel heel leuk ja! Ondanks dat het in zijn mindere periode was en de wissels even niet gingen en ik dus mijn hele kür om moest gooien om de wissels op de makkelijke plekken te doen, hadden we toch in de 65% voor de kür. En de vage muziek regels... Tsja ik me er denk ik niet aan gehouden, volgens mij was onze muziek niet rechtenvrij haha. Maar dat is ook haast onmogelijk volgens mij om zoiets te vinden. Wat balen van je rug trouwens, wel goed op letten hoor! Training klinkt echt goed! Qua sporen rijden wij met gewone wieltjes. Die met dat balletje heb ik ook, en die pak ik heel af en toe als ik wat minder scherp wil, maar ik vind hem daar wel echt veel minder fijn op reageren. En wat gaaf joh die cross! Ziet er top uit, ze had er lekker veel zin in zo te horen haha.

Nouvel wat fijn van je onderlinge proefje! Jammer dat hij niet meetelt, maar wel een goede stap gezet weer!

DR WOW wat een enorme scores zeg! Gefeliciteerd! Dat is wel even iets om trots op te zijn! Echt gaaf. Wel zuur dat het na hertelling geen 238 was en je nu alsnog nog een keer in het Z2 moet haha.


Wij zijn gisteren dus ook weer op wedstrijd geweest, lopend via de weg :o Kan toch wel zeggen dat ik een redelijk verkeersmak paard heb zeg! Hij heeft echt geen stap verkeerd gezet. Hij zocht wel heel veel steun bij mijn vriendin die mee liep, maar dat mag ook :) En op locatie was ik verbaasd. Waar hij daar normaal gesproken loopt te bokken, springen, rennen en weet ik veel wat allemaal, heeft hij gisteren geen stap verkeerd gezet :oo Hij was zelfs fijn te rijden en ik kon eraan komen... De proeven moeten wel echt beter nog, maar ik was allang blij dat hij zo braaf was. De eerste proef een paar kleine foutjes en 206,5 *\o/* De tweede proef ging ik zelf te veel lopen klooien dus daardoor een terechte 196,5 :)

Noukie
Berichten: 10958
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 18:47

Nouvel, lekker dat je vast onderling weer een keer kon, en mooi resultaat! Ook dat hij er voor jouw eigen gevoel lekker aan bleef trekken, dat is dubbel winst.

Mella, je zou er bijna een simpel zadel op knallen en dan maar met extra tussenlagen ofzo om het wat passend te houden voor m. Echt zo zuur dat je steeds mis grijpt. Hopelijk kom je eruit met een Schutte zadel, het is je inmiddels wel gegund zeg.
En ook balen van je wedstrijd! Tips: veel doen, thuis proeven rijden, hc/oefendressuur... Denk ik.

Haha DR, luxeproblemen :D Al snap ik dat je ook dan gewoon nog kan balen, haha.

DG: ik vind een bolletje/wieltje zelf wel fijner dan een rechte. Gevoelsmatig, maar rechte vind ik echt zo 'prikken' en heb dan het idee dat ze daar wat narriger op kunnen zijn.
Heerlijke foto!!

Cindy, fijn dat je training met de trailer lekker ging. Idd rustig zo door, hoop dat je uiteindelijk gewoon lekker op pad kan. En gefeliciteerd!

Gister kwamen we zomaar op twee wissels op de lange zijde. Hij gaat het spel echt nog eens snappen! Helaas dan ook weer zo'n moment dat ie teveel afsluit en je 3x een hulp geeft en er echt niets gebeurd, maar dat zal een kwestie van tijd blijven. En een klein beetje de aard van het beestje. Draven was ie ook echt heel ruig en werd ie heel scherp. Genieten onderweg. Nu doorpakken met de proeven training en zorgen dat hij, ook als hij denkt het te weten, gewoon gehoorzaam blijft. Dat is nu de grootste uitdaging, maar wel echt 10 stappen verder dan begin dit jaar.

_Snow_White

Berichten: 3193
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 19:01

Thanks allemaal!

Cindy - Nice! Ook super fijn dat hij zo braaf was :D

DG - ik heb die sporen wel eens gebruikt bij andere paarden en heb er goede ervaringen mee. Ik zou ze echt wel het proberen waard vinden. Leuke foto ook!

DR - oef, dat is inderdaad een vervelend half puntje. Top dat ie zo lekker loopt hoor, dat ene puntje krijg je dan gelukkig wel makkelijk. De temperatuur was iets gedaald ten op zichte van 's middags, maar nog evengoed erg warm. Heb haar dan ook 15min losgestapt en maar 15min in draf/galop gewerkt voordat ik de proef inging.

Mella - oefen je vaak het achterwaarts? Roz deed dit ook vaak en nu zet ik haar altijd stil als ik de proef oefen en doe het acherwaarts alleen in de officiele proef. Ik train het achterwaarts ook bijna niet, want als ze gecontroleerd en dragend de halt ingaat lukt het achterwaarts ook wel.
Qua contragalop oefen ik ook veel met het in contragalop aanspringen en heel goed de contrabuiging vasthouden.
Verder is het helaas gewoon veel km maken… Komt wel goed!

Nouvel - netjes toch! Ik ben trouwens wel blij dat ik hier in Canada gewoon de zweep erbij mag houden in het Z. Alleen de FEI levels moeten zonder..

Nimber - vooruitgang dus! Wel balen dat het zo uitliep.


Ik heb een ITP topic aangemaakt voor Roz met wat foto's van ons debuut :D
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1997929

Gisteren was een van de manege pony's kreupel en alle andere paarden bezet, dus mocht Roz gelongeerd worden voor de instructeurs cursus. Op zich wel fijn want het was 's morgens vroeg, dus hoefde ik 's middags in ieder geval niet de hitte in :')

Laura1982

Berichten: 4093
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 20:15

DR nee dit jaar nog niet moet nog teveel aan mijzelf werken om in shape te komen. Ben begonnen met IF en ik ga nu merken dat ik minder cm 's en kilo's op de buik heb en minder opgeblazen gevoel. Zadelcheck gehad vorige week volgende week komt masseur en overmorgen komt instructie douwe rijden. Ik heb met dit wisselende weer erg last van mijn been en de energie die ik heb op de dag wil ik graag wat beter verdelen tussen hobby en thuis.

Instructie zet dan weer even de puntjes op de i.

Zo leuk dat veel mensen allemaal leuke dingen te melden hebben

Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 11:59


Noukie
Berichten: 10958
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 12:10

Super leuk stuk Kim!

Nouvel

Berichten: 28586
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 12:13

Wat gaaf zeg!

Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 12:30

Echt leuk, ik ben zo trots op dat paard!

mellamoshan

Berichten: 4261
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 12:31

Wat een ontzettend leuk artikel kim! Wordt je daar voor benaderd voor zo'n interview? Ik zie best geregeld interviews van ruiters op allerlei niveaus voorbij komen tegenwoordig.

Sw, ik heb je topic gezien, wat een verschil als je die foto's van roz bekijkt. Leuk om terug te kunnen zien waar je vandaan komt.

Dg alvast succes de 19e

Afgelopen woensdag had ik les. Alleen had ik niet zoveel fut. Instructie eens op henkie gezet en dat blijft toch leuk om te zien hoor, eens iemand anders op je paars.
Heb gewoon een leuk paard zie ik dan. :o
Geen paard dat hoge mega scores heeft in de ring want het gangenwerk is best basic. Maar gewoon een leuk redelijk bewerkbaar paard die zijn stinkende best doet. Ik heb even kunnen observeren waar ik bijvoorbeeld niet genoeg doorpak op het moment dat hij protest geeft of juist losser moet laten waar hij iets moeilijk vind. Was leerzaam en kon het gisteren goed narijden.

Qua wedstrijden heb ik ons voor de komende tijd even heel geregeld ingeschreven om weer in het ritme te komen. Ik denk zelf dat als we meer ritme hebben en ik eis toch van hem dat hij wat sneller gaat aanpakken, dat we vrij snel door de klasse heen kunnen zijn. De oefeningen zijn in training ook gewoon driedubbel bevestigd. Moet gewoon kunnen. :')

Nog mensen wedstrijdplannen dit weekend?

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 14:47

Leuk stuk Kim, 1.88m het blijft ook bizar haha!
Herkenbaar Mella, hier ook even heel veel wedstrijden gepland om in het ritme te komen.

Vanmorgen gestart in Blaricum;
Afbeelding

:+

Twee proef heb ik normaal gedaan hoor, die ging eigenlijk beter maar daar had ik ‘maar’ 206,5 punt,

Laura1982

Berichten: 4093
Geregistreerd: 23-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 15:39

Kim leuk artikel.
DR Wauw wat een score!

Ik Ik ga 8 augustus een clinic rijden bij Marc Peter Spahn 3 kwartier alleen. Ik hoop daar weer even een frisse kijk op ons te krijgen en punten die we kunnen verbeteren. Helaas nog wat storing in de galop maar we zijn druk aan het oefenen morgen rondje bos doen lekker uitwaaien.
Laatst bijgewerkt door Laura1982 op 11-07-20 15:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 15:45

DR wat een score! Wauw!

Ik kreeg inderdaad een berichtje of ze een stukje mochten schrijven.

Nouvel

Berichten: 28586
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 17:19

DR Wow zeg, wat een super score!
Gaaf!

Laura, lijkt me gaaf zo’n clinic!
Lekker dat je weer aan de gang bent!
Veel plezier in het bos morgen!

Mella, leuk om je instructeur eens op je paard te zien!
Is toch anders van de zijkant dan erop.

Ik werd via fb benaderd door iemand voor een stukje voor de Hoefslag toen.

Vanmorgen lekker rondje naar buiten geweest, morgen weer aan de bak bij Herman!

Noukie
Berichten: 10958
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 19:04

Mella, kan ook verhelderend zijn om je paard eens van de zijkant te zien, klinkt wel goed iig

DR: _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Mega knap van jullie! Wel bizar dat verschil met die tweede proef :')

Laura leuk vooruitzicht! En lekker aan het knutselen dus :) Enjoy het bos morgen!


Wij hebben vandaag genoten van het bos. Wat een heerlijk beest is het toch ook.
Afbeelding