Nu de middenweg, wel super dat ‘ie het doet!
Sw, netjes, gefeliciteerd!
Nimber, gefeliciteerd met je puntje!
Zonde van de spanning zeg...
Mella wat balen van je zadel zeg, wat kan dat veel doen dan hè...
Hopelijk vind je snel een fijn en goed passend zadel!
Echt een gedoe zadels... ik ben er ook nog niet...
Ik zit ook wel eens te twijfelen om op wedstrijd met een wielspoor te rijden omdat hij het zonder zweep zo snel laat zitten, binnenkort maar eens proberen wat hij daarop doet.
Vanmorgen onderling een proefje gestart, leek me fijn om weer even in te komen en hem aan de gang te houden zonder druk, even lekker als oefening.
Kan nog een hoop beter, maar hij bleef in ieder geval lopen en stagneerde niet, dus dat was vast gewonnen!
Had 207, dus voor ons helemaal niet slecht, blij dat we dit toch even hebben gedaan ondanks de regen en de enorme wind hier vanmorgen.
Uitgestrekte draf, kan die best zonder mij, lift maar mee...
Mag ik dan toch een beetje zeuren… secretariaat had verkeerd geteld, ik had eerst 2x 240 punten dat waren dus 6 winstpunten geweest en was ik al klaar geweest in het Z2. Maar na hertelling in de tweede proef dus 237,5 en 238 punten is 3 winstpunten per proef (ZUUR). Nu moet ik dus nog een keer Z2 voor die ene verdomde punt haha, maargoed verder zal ik niet klagen hoor
Man man man, steigeren op de plek, rondhupsen, op het kleinste beentje keihard weggalopperen. Gek paard, heb haar met man en macht bij me moeten houden. Uiteindelijk wel een lekker rondje gereden.
Kan toch wel zeggen dat ik een redelijk verkeersmak paard heb zeg! Hij heeft echt geen stap verkeerd gezet. Hij zocht wel heel veel steun bij mijn vriendin die mee liep, maar dat mag ook
En op locatie was ik verbaasd. Waar hij daar normaal gesproken loopt te bokken, springen, rennen en weet ik veel wat allemaal, heeft hij gisteren geen stap verkeerd gezet
Hij was zelfs fijn te rijden en ik kon eraan komen... De proeven moeten wel echt beter nog, maar ik was allang blij dat hij zo braaf was. De eerste proef een paar kleine foutjes en 206,5
De tweede proef ging ik zelf te veel lopen klooien dus daardoor een terechte 196,5