[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 18:51

Ik vind het ook geen ramp om niet meer verplicht te hoeven promoveren :+

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 18:56

Jij telt niet Gomir, jij bent er al :P

Er zat vroeger een meisje op de club die haalde na vijf jaar haar eerste wp in de B dressuur, was echt zo'n schrikbeeld. Ik zie mezelf dat nadoen in de B springen.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 19:06

Gefeliciteerd Lithya!

Dankje voor de feedback JumpingRider en Thamar.
Vind jou trouwens erruug netjes rijden!
Wat je zegt over stelling buiging klopt helemaal hoor. Alleen is Mick gewoon een ei en zodra er sprongen staan gaat sturen met buiging niet echt meer en z'n kop naar beneden al helemaal niet. Het is nogal een aparte :P
En dan krijg je dus dat soort bochten dat ik 'm aan mijn buitenteugel de bocht uit moet trekken omdat ie anders veel te fanatiek het hoekje omgaat :') (Hij ken keren op een 1 euro munt…..)

Lijkt idd op de hunters uit Amerika. Enige grote verschil is dat in het beginners niveau daar de hindernissen aanzienlijk lager staan :P Dat scheelt ook al een hoop.

Edit: net alles foto's binnen van de cross in het A'damse bos :D
[SGW-ITP] SGW Amsterdamse Bos

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 19:43

Ik kom het straks ook weer tegen met mn jonkie.
Al mag die volgend jaar pas, dus dan zal het wel weer anders zijn :D

Vandaag mocht hij al oefenen als model, voor mn telefoon. Maar dat mag de pret niet drukken. Deed hij braaf
Afbeelding

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 19:46

Mooie foto met je telefoon!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 19:58

Blackphoto met de GSM, een kind kan de was doen!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 20:02

_O-
Als het met een camera kan, kan het ook met de telefoon :P

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 20:18

Nee keuren voor verkoop. Heb geen tijd op er 3 te rijden. Normaal ga ik dan over op het jongste paard, maar de oudere loopt lekker en wil graag kijken of ik z kan worden.

Ik ben ook heel blij niet te moeten promoveren, heb de punten al dis dat scheelt wel wat.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 21:05

Dressuur in Wezep was niet zo'n goed idee. Paard liep te loeren naar de camping. 1 proef nog wel wp maar niet verdiend.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 21:11

Toch gefeliciteerd met de goedkeuring Lithya, altijd fijn voor de verkoop als ze er goed op staan!

Knappe baby is het Ciocco!

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 22:15

Urielle schreef:
Dat is ook zo maar om nou echt nooit de B uit te komen zou ook triest zijn toch?

Ja ben ik helemaal met je eens hoor!
Natuurlijk mag de lat wat omhoog, maar 75 vind ik wel erg hoog gegrepen.
Een foutloze ronde met een meer dan voldoende stijl (65) is imo een meer logische grens.

Fijn van de goedkeuring Lithya

En jammer van de dressuur Anne!

Ah leuk foto's :))

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 06:53

Anne_GTI schreef:
Dressuur in Wezep was niet zo'n goed idee. Paard liep te loeren naar de camping. 1 proef nog wel wp maar niet verdiend.

Das ook wel heel eerlijk :D Ach, hij heeft iig weer wat gezien toch?

Ik heb weer wat spulletjes op m'n wensen lijstje staan, kennen jullie dat? Soms heb ik 100 jaar niks en nu ineens weer aanschafdrang. :')

Doen jullie vlechten als je naar cc gaat?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 07:07

Ik wil altijd heel veel. Voor nu prioriteit voor een extra bit hoofdstel. Straks dekens. Zomerklere voor mezelf natuurlijk! :))
Ik vlecht vaak wel voor cc. Voor se oefencross zaterdag niet. Maar nu heb ik vaak dresssuur en springen dus moet wel. Voor alleen springen doe ik het in de B altijd. In de L eigenlijk ook. Vind ik mooi! :Y)

JumpingRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 07:24

Ik wil ook altijd veel te veel. Telkens als ik op concours kom zie ik iedereen allemaal met mooie spullen rijden en dan denk ik: Die wil ik ook!

Momenteel wil ik hééél graag deze: http://www.equiport.co.uk/UserFiles/pro ... 34_1_l.jpg
En dit jasje: http://www.equiport.co.uk/UserFiles/pro ... 08_1_l.jpg

Maar heb net een paard gekocht dus moet nu weer even gaan sparen :P

Ik vlecht trouwens nooit voor concours. Ten eerste ben ik er niet goed in en ten tweede vind ik springfoto's waar de manen in de lucht vliegen tijdens een sprong er zo stoer uitzien <3. Zorg wel altijd dat ze mooi recht zijn en naar 1 kant hangen.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 07:27

Ik heb vorige keer ook gevlochten, beviel prima. Paard heeft nogal wilde manen. :D zondag een keertje met draad proberen.

Mooie cap he, die heb ik ook :D Heb vorige week een mooi showshirt gekocht in donkerblauw. Vind wit op wit in zomertenue toch iets teveel tekenen. :o

Ik wil graag een ps of sweden hoofdstel en een ogilvy pad. Ga een van de twee bestellen als m'n salaris is gestort denk ik :j

*edit* Waar is Mistid gebleven eigenlijk? Zag super stoere foto's voorbij komen op Facebook!

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 08:27

Ik vlecht momenteel niet. Als ik straks B ga starten wel!

Mijn wensenlijstje slinkt gestaag!
En voor het eerst sinds tijden heb ik eigenlijk geen wensen om hem weer mee te vullen. Wat zal mijn spaarrekening blij zijn. :')

thaampjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 08:33

Hier ook iemand die altijd wel nieuwe dingen wil kopen! Heb net laarzen besteld, die komen over 3 weken binnen en ga vanmiddag jasjes passen van Manfredi. Daarna is mijn rekening weer leeg :')

En invlechten doe ik wel altijd, kan ik mijzelf daar in ieder geval niet schuldig over voelen als ik minder punten heb! Verschilt soms wel 2 punten hier :roll:

Als ik straks L ga springen doe ik het niet meer hoor, 1tje vind ik erg genoeg om in te vlechten!

Gaan jullie nog op concours komend weekend? :D

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 08:40

Ja vlechten scheelt punten in de B!
Ik vind los vliegende manen juist niet mooi. Netjes in dikke hengstenknotten met naald en draad of van die super kleine knotjes :))

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 08:49

Ik ga voor superkleine, vind ik wel netjes staan. :j

Ik start in Soest zondag, rondje bb en B.

Snorlex, heb jaren niks gekocht maar de afgelopen twee jaar ging het even hard. Moest nieuwe laarzen, nieuwe wedstrijdkleding, nieuwe cap, ander zadel. Dan schiet het lekker op. :D

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 09:51

Ik ben ook echt dolgelukkig met mn donkerblauwe samshield :P
Wensenlijstjes... Ik heb net weer een donkerblauwe zweetdeken van eskadron met die roze splash, een vijfpuntsborsttuig en hoofdstel voor Wis gekocht :') Zadel van mn haflinger past op dr dus dat is wel heel fijn.
Oja heb wandy dus omgedoopt tot wish. Sportnaam word wish de revel :)
Vlechten doe ik nooit voor springen, ben echt veels te lui daarvoor hahaha.

Oohh en ik moet mijn bruine parlanti laarzen nog binnen krijgen. Dan ben ik weer helemaal compleet :D

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 09:53

Leuk, Parlanti's! Ik ben heel blij met m'n deNiro's, maar had Parlanti ook wel wat gevonden. De verkrijgbaarheid hier in de regio is alleen zo slecht.

Verder ben ik niet zo van de setjes en dingetjes, hou gewoon van mooi spul :D

Leuke naam!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 09:56

Heb ze besteld bij Horse Rider Classics. Had ze op Jumping Amsterdam gepast zodat ik wist welke maat ik moest hebben. want de levertijd is me net te lang om het op de gok te doen..

Edit: en zag dat je een ogilvy wilde, zijn de shipping kosten dsn niet bijna duurder dan de pad? Want wilde er eerst ook graag eentje maar word zo'n enorm bedrag ...

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 10:08

Nee shipping valt wel mee hoor. Das geen $200 :D Ben wel bang dat ik er straks nog een wil in wedstrijdkleuren ofzo maar heb nu een redelijk neutrale samengesteld.

Bevallen ze wel goed je parlanti's? Misschien nog eens overwegen als die deNiro's helemaal gaar zijn.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 11:03

Wat is er zo speciaal aan de pad? Lijkt mij een soort drukverdeler?

Ik twijfel over een nieuw wedstrijdjasje.
Aan de ene kant wil ik een mooier aangesloten jasje kopen maar aan de andere kant ga ik na de zomer 'baanshoppen' voor een fulltime baan en dan zullen de wedstrijden wel minder worden...
Momenteel staat alleen nog een Veredus beschermset op mijn lijstje.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 11:30

Afbeelding
Pantykous schreef:
*edit* Waar is Mistid gebleven eigenlijk? Zag super stoere foto's voorbij komen op Facebook!

Ik ben er wel maar je ziet me niet :D lees wel bij maar kom er niet echt aan toe om te reageren.
Foto is gaaf he! :D heb geprobeerd hem bij te voegen maar weet niet of het gelukt is...

Ik wil ook een ogilvy pad maar dat moet nog even wachten. Heb eerst een nieuwe wedstrijdbroek (alweer ja, de Montar van december is nu al helemaal versleten) en Veredus beschermers besteld met korting. Komen vandaag binnen.
Moet nog iets laten borduren en nog nieuwe concoursdekjes bestellen. En als de MH sovereign high rider in het zwart te verkrijgen zijn wil ik die ook, m'n huidige laarzen beginnen na 1,5 jaar dagelijks gebruik toch wel te slijten :D