Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daffodil schreef:Ik sta er nog op voor morgen maar geen idee of ik wat toegestuurd krijg. Vind het ook wel logisch dat er wat afgewisseld wordt. Hoewel de kans denk ik klein is dat je dezelfde combinaties nog een keer krijgt maar ik had er vorige week wel 1. Moest vreselijk lachen want deze dame liet degene die filmde haar opnoemen en echt he, ondanks het iemand met een denk ik duitse achtergrond was, veel helderder kon dat niet, heerlijk! En omdat ik deze herkende, kijk je na afloop van de proef toch even wat ze de vorige proef had gedaan. Had ze de eerste keer 211 in de B en nu was het L1 en had ze 207. Echt heel leuk. Dan zie je dus ook dat iemand lekker doorgaat en dat moet ook makkelijk kunnen als je zulke punten rijdt!
Zo heb ik eens iemand bij de prijsuitreiking gehad in de B die 6 winstpunten bij elkaar had gereden. Zo zalig om naar te kijken en ik raak aan de praat en zeg joh lekker doorstarten, je kunt makkelijk de volgende klasse in! Zegt ze doodleuk, het is mijn allereerste wedstrijd ooit en ik heb dit paard een paar maanden. Echt zo leuk!
Sterre_Nova schreef:Nou, als jullie L1 pony's hebben en een filmpje zonder paspoort... dan kijk ik nu heel erg liefdie stuur ik je graag per pb
urosa schreef:Sterre_Nova schreef:Nou, als jullie L1 pony's hebben en een filmpje zonder paspoort... dan kijk ik nu heel erg liefdie stuur ik je graag per pb
Als je filmpje wordt afgekeurd omdat de jury hem niet kan beoordelen om één of andere reden krijg je één week om een nieuwe in te sturen! Dus je bent het geld en de kans niet kwijt
daffodil schreef:Ik sta er nog op voor morgen maar geen idee of ik wat toegestuurd krijg. Vind het ook wel logisch dat er wat afgewisseld wordt. Hoewel de kans denk ik klein is dat je dezelfde combinaties nog een keer krijgt maar ik had er vorige week wel 1. Moest vreselijk lachen want deze dame liet degene die filmde haar opnoemen en echt he, ondanks het iemand met een denk ik duitse achtergrond was, veel helderder kon dat niet, heerlijk! En omdat ik deze herkende, kijk je na afloop van de proef toch even wat ze de vorige proef had gedaan. Had ze de eerste keer 211 in de B en nu was het L1 en had ze 207. Echt heel leuk. Dan zie je dus ook dat iemand lekker doorgaat en dat moet ook makkelijk kunnen als je zulke punten rijdt!
Zo heb ik eens iemand bij de prijsuitreiking gehad in de B die 6 winstpunten bij elkaar had gereden. Zo zalig om naar te kijken en ik raak aan de praat en zeg joh lekker doorstarten, je kunt makkelijk de volgende klasse in! Zegt ze doodleuk, het is mijn allereerste wedstrijd ooit en ik heb dit paard een paar maanden. Echt zo leuk!
PSvanLot schreef:Ik heb er nog 12 van de 25e liggen en die ga ik misschien vanavond doen, anders morgen dus die hebben pech in het L1
Sterre_Nova schreef:Echt??..dat hebben ze niet verteld..
Spaansepony schreef:Ik ga mijn filmpje zo uploaden.
Noodgedwongen in mijn niet rijbare bak moeten filmen. Die nog op z’n kop ligt ivm opbouw/ander hekwerk etc. Bak was veelste zwaar en mul, paard heeft moeilijk. Maargoed geen andere keus en van tips leer je ook! Dus ik stuur toch in en hoop op veel tips. Vind de proef van mijn kant ontzettend slordig gereden. We gaan het zien
estell__ schreef:Even gauw een vraag tussendoor hoor, als dat mag . Heeft iemand van jullie wel is gehad dat het uploaden van het filmpje eerst heel traag gaat en dan ineens klaar is en zegt dat de video is geüpload? Was dit dan ook zo?
aaidaa schreef:estell__ schreef:Even gauw een vraag tussendoor hoor, als dat mag . Heeft iemand van jullie wel is gehad dat het uploaden van het filmpje eerst heel traag gaat en dan ineens klaar is en zegt dat de video is geüpload? Was dit dan ook zo?
Dat heb ik 1x gehad, maar t toen kreeg ik vrij snel een mail dat het niet goed gegaan was. (volgens mij had ik 'm toen savonds geupload en kreeg ik de volgende ochtend al mail).
estell__ schreef:Spaansepony schreef:Ik ga mijn filmpje zo uploaden.
Noodgedwongen in mijn niet rijbare bak moeten filmen. Die nog op z’n kop ligt ivm opbouw/ander hekwerk etc. Bak was veelste zwaar en mul, paard heeft moeilijk. Maargoed geen andere keus en van tips leer je ook! Dus ik stuur toch in en hoop op veel tips. Vind de proef van mijn kant ontzettend slordig gereden. We gaan het zien
Ach das balen! Maar wie weet krijg je inderdaad bruikbare tips!!
Heb je geen mogelijkheid om een ring uit te zetten in het land?
xsensibel schreef:Pfoeh, heb heel wat gemist. Bijna 20 pagina’s. Vandaag proefje opgenomen. Nu vergat mn moeder bij de eerste keer op het einde te “zoomen” op mijn hoofd. Deze proef dus opnieuw gedaan maar die ging een stuk minder.. paard was echt moe. Wordt er een probleem gemaakt als de ruiter niet nog een keer duidelijk in beeld komt?