[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 08:33

Ja dat mag mits je flexibel mag starten (
Dus tot Z2+5)

_Snow_White

Berichten: 3193
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 12:43

Noukie - ja, inderdaad :') Ik werk in Toronto, dus voor mij is dichtbij wel Nederlandse standaard voor dichtbij haha. Lekker dat je zo het bos in kan!

DG - jammer van de stress, maar foto's zien er wel leuk uit, dus dat gaat helemaal goed komen!!

Nimber - 170 is niet zo groot? Hoe groot is Ice? >;)

DR - lekkere punten voor je debuut! Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als je benen ook top aanvoelen! :D

Laura - super die wissels! Ik heb geen ervaring met zwarte haver, maar als ze hier extra pit nodig hebben geven missen ze soms wat Vit B12. Dat supplement hielp mijn coach heel fijn met haar paard.

Emma - dat is een interessante stage zeg, veel success! Top gevoel in het L2 ook! :D
Roz is net 9 geworden, maar ze is ook pas als 5/6-jarige ingereden.


Gisteren was het hier weer 40 graden, dus wij hebben dit weekend lekker rustig aangedaan. Op zich niet zo'n slechte timing sinds mijn verstandskiezen vrijdag zijn getrokken en ik toch niet mocht rijden. Wij hebben ook eindelijk officieel bericht gehad over de wedstrijden en vanaf 1 Augustus mogen we weer :):)

Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 17:06

SW mooi dat jullie weer mogen vanaf augustus.

Mijn pony is 1.88 :D

_Snow_White

Berichten: 3193
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 17:23

Nimber schreef:
SW mooi dat jullie weer mogen vanaf augustus.

Mijn pony is 1.88 :D


"Pony"
Roz is met haar 1.61 dan echt een shetlander _O-

MyWup

Berichten: 2523
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 19:14

Nimber schreef:
Ja dat mag mits je flexibel mag starten (
Dus tot Z2+5)


Oke, ik heb geen winstpunten in het Z1 maar ik heb meerdere paarden in de Z2 gereden, ik mag dus ook nu al in de Z2 starten, maar het leek me wel wat om 1 in de Z1 te doen en 1 in de Z2.

Nouvel

Berichten: 28586
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 11:46

Ik kruip ook maar weer even onder mijn steen vandaan...
Probeer het meelezen hier bij te houden maar het gaat me vaak wat te snel, plus dat ik zelf eigenlijk niet zo heel veel te melden heb gehad afgelopen maanden...
Nu weer beetje stijgende lijn gelukkig dus we gaan er weer voor!

Fijn dat iedereen hier nog lekker en fanatiek bezig is!
Succes allemaal weer met de wedstrijden!

Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 11:49

Nouvel ga jij binnenkort ook weer?

Liss dan mag het

xemmafalcon

Berichten: 90
Geregistreerd: 12-04-16

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:15

Wat lekker dat het zo fijn was in het bos noukie! Zes keer de middenlijn op is wel veel.

SW dankjewel! Hihi leeftijd is maar een getal, als je gezegd had dat ze zes zou zijn, had ik het ook geloofd. Ik vind haar gewoon een heel schattig puppyhoofdje hebben :D . Yes, wat fijn dat wedstrijden vanaf 1 augustus weer mogen! 40 graden :wow: .

Oef haha dan zijn Juul met haar 1.55 en syl met zijn 1.42 echt falabella's vergeleken met die van jou Nimber. Wat een reus.

Nouvel

Berichten: 28586
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:37

Nimber. Ik heb 19 juli voorlopig opgegeven bij ons op de verenging, als de stijgende lijn blijft ga ik dan weer een keer proberen.

Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 21:33

Leuk Nouvel komt vast goed!

Ice heeft vandaag een rondje gesprongen met mijn stalgenootje
Afbeelding

Noukie
Berichten: 10958
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 13:29

Kim, dat dier is ook echt van alle markten thuis he? Of t nou spring- kinderpony is, je dressuurpaard doet t gewoon even :D

SW, fijn dat jullie ook weer een startdatum hebben, kan je ergens naartoe werken! Hoop wel voor je dat t dan iets minder bloedheet is :P Grote kans dat t dan nog steeds goed warm is natuurlijk..

Nouvel, fijn dat je iig weer de stijgende lijn hebt. Hoop dat t je lukt m klaar te stomen voor de 19e.

Emma, ja, proef 30. Opzich wel een leuke proef vind ik, maar als je daar aan afwijking hebt bij de A heb je wel echt een probleem gelijk :')

cindyy_1993

Berichten: 441
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 14:33

Poeh jeetje, het is voor mij echt al heel lang geleden dat ik hier wat heb laten horen.. Moet zeggen dat ik heel bokt een beetje aan het verwaarlozen ben 8)7 Ik heb wel zo af en toe meegelezen met jullie, maar teveel om op iedereen apart nog te reageren. Wil dit topic nu weer wat beter gaan blijven bijhouden! Nu was er de afgelopen periode ook niet zo heel veel te beleven natuurlijk zonder wedstrijden... Gelukkig is wel iedereen nog lekker aan het trainen en zag dat er ook alweer wat op "wedstrijd" zijn geweest. Goed bezig!

Wij hebben ook niet stilgezeten de afgelopen maanden. Training ging even wat minder, fysio erbij gehad en sindsdien gelukkig weer stijgende lijn. Veel bezig met de vliegende wissels. Deze waren even zo goed, dat we een lijntje konden met 7 wissels om de 2! Knap paard!
Helaas heeft hij hier laatst even een flink dip in gehad en kreeg hij kortsluiting bij de voorbereiding naar de wissels toe. Als ik dan de diagonaal op ging, ging het mis en drukte hij zijn rug weg en begon te vluchten. Dus even een 2 weekjes geen wissels gereden maar gefocust weer op de ontspanning. Nu lijkt hij het weer top te doen!

Ondertussen hebben wij een aantal proeven ingestuurd voor de Hoefslag@home competitie van Weallride en 1 keer een Z1 proef voor de KNHS. Ook een kür op muziek ingestuurd voor Weallride. Erg leuk om te doen en moet zeggen dat ik het commentaar bij Weallride heel prettig vind. Zitten in de gewone proeven steeds rond de 60%. (twee keer 59,71%, een keer 60,29% en de laatste keer 61,86%). Met de laatste keer waren we ook de enige deelnemer in de klasse zwaar en daarmee hebben we een clinic van dressuurinstructeur Derk Schekkerman gewonnen. Super leuk, maar dan moet ie toch echt weer de trailer op gaan kunnen binnenkort. De Z1 proef was heel slecht haha, 192.5 geloof ik. Hij liep dan ook voor geen meter die dag. Volgende week (5 juli) gaan we weer een meetmoment rijden bij de vereniging aan de andere kant van het weiland. Helaas mogen we niet meer door het weiland oversteken maar moeten we nu volledig via de weg omlopen, dus hoop dat dat goed gaat (2 keer een 80-weg oversteken).

Sinds een maandje ongeveer rijden we ook weer met s&t en moet zeggen, hij loopt er 10 keer beter op dan voorheen! Heel fijn. Nu nog wachten tot het hoofdstel wat ik heel graag wil hebben weer in maat full te krijgen is en dan is het plaatje compleet :D

verder gaat ie dus de trailer nog niet op, want dit hebben we niet meer opgepakt. Maar de knoop is inmiddels doorgehakt. Morgenavond komt er iemand om ons te helpen. Hopelijk komen we hier verder mee!

Afbeelding

_Snow_White

Berichten: 3193
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 16:33

Cindy - top die wissels om de 2, en ondanks de mindere punten ook leuk dat je een clinic gewonnen hebt!
Lueke foto Nimber, altijd lastig om te springen in een dressuur zadel, maar ze zit nog netjes!
Alvast veel succes Nouvel!

Mijn instructrice heeft op 4 juli een meetmoment georganiseerd op stal. Sinds dat het toch niet voor het "echt" is heeft ze mij alvast ingeschreven in het Z2. Ben benieuwd of het wat gaat worden :')

Laura1982

Berichten: 4093
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 17:02

Cindy wat gaaf die wissels om de 2.
Kim heeft een alleskunner haha kinderpowny spring cross paard en top dressuur paard.

SW wat gaaf ben heel benieuwd hoe het zal gaan succes alvast

SBravour

Berichten: 3340
Geregistreerd: 04-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 18:28

cindyy_1993 schreef:
Poeh jeetje, het is voor mij echt al heel lang geleden dat ik hier wat heb laten horen.. Moet zeggen dat ik heel bokt een beetje aan het verwaarlozen ben 8)7 Ik heb wel zo af en toe meegelezen met jullie, maar teveel om op iedereen apart nog te reageren. Wil dit topic nu weer wat beter gaan blijven bijhouden! Nu was er de afgelopen periode ook niet zo heel veel te beleven natuurlijk zonder wedstrijden... Gelukkig is wel iedereen nog lekker aan het trainen en zag dat er ook alweer wat op "wedstrijd" zijn geweest. Goed bezig!

Wij hebben ook niet stilgezeten de afgelopen maanden. Training ging even wat minder, fysio erbij gehad en sindsdien gelukkig weer stijgende lijn. Veel bezig met de vliegende wissels. Deze waren even zo goed, dat we een lijntje konden met 7 wissels om de 2! Knap paard!
Helaas heeft hij hier laatst even een flink dip in gehad en kreeg hij kortsluiting bij de voorbereiding naar de wissels toe. Als ik dan de diagonaal op ging, ging het mis en drukte hij zijn rug weg en begon te vluchten. Dus even een 2 weekjes geen wissels gereden maar gefocust weer op de ontspanning. Nu lijkt hij het weer top te doen!

Ondertussen hebben wij een aantal proeven ingestuurd voor de Hoefslag@home competitie van Weallride en 1 keer een Z1 proef voor de KNHS. Ook een kür op muziek ingestuurd voor Weallride. Erg leuk om te doen en moet zeggen dat ik het commentaar bij Weallride heel prettig vind. Zitten in de gewone proeven steeds rond de 60%. (twee keer 59,71%, een keer 60,29% en de laatste keer 61,86%). Met de laatste keer waren we ook de enige deelnemer in de klasse zwaar en daarmee hebben we een clinic van dressuurinstructeur Derk Schekkerman gewonnen. Super leuk, maar dan moet ie toch echt weer de trailer op gaan kunnen binnenkort. De Z1 proef was heel slecht haha, 192.5 geloof ik. Hij liep dan ook voor geen meter die dag. Volgende week (5 juli) gaan we weer een meetmoment rijden bij de vereniging aan de andere kant van het weiland. Helaas mogen we niet meer door het weiland oversteken maar moeten we nu volledig via de weg omlopen, dus hoop dat dat goed gaat (2 keer een 80-weg oversteken).

Sinds een maandje ongeveer rijden we ook weer met s&t en moet zeggen, hij loopt er 10 keer beter op dan voorheen! Heel fijn. Nu nog wachten tot het hoofdstel wat ik heel graag wil hebben weer in maat full te krijgen is en dan is het plaatje compleet :D

verder gaat ie dus de trailer nog niet op, want dit hebben we niet meer opgepakt. Maar de knoop is inmiddels doorgehakt. Morgenavond komt er iemand om ons te helpen. Hopelijk komen we hier verder mee!

[ [url=m/H10Qso.jpg]Afbeelding[/url] ]


Op Facebook zit er een dame die adverteert met het oplossen van ieder trailerprobleem in 1 á 2 trainingen. Ze vraagt fors geld, maar biedt wel garantie. Misschien is dat wat?

Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 06:24

Sw das mooi makkelijk bij jullie op stal.

Heerlijk hoor een veelzijdig en braaf paard.

Noukie
Berichten: 10958
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 10:43

Welkom terug Cindy :D Echt jaloers op jouw wissels, haha. Oké, behalve de tijdelijke stress even. Fijn dat het nu wel weer oké lijkt. Hoe ging de trailer training? Hoop echt dat je dat ook voor elkaar krijgt, dat maakt het wedstrijd rijden zoveel makkelijker. Zeker nu je niet meer de shortcut kan nemen naar die ene locatie..

Leuk vooruitzicht SW! En succes alvast :)

En daar kan ik me alleen maar bij aansluiten Kim, die laatste opmerking!

Hier gister weer chiropractor. Ben overgestapt naar een ander, dus nieuwe intake. Daar kwam nog meer naar voren, maar helaas ook hier dat aan 1 kant achillespees reflex niet goed is. Ik krijg steeds meer medelijden met mijn paard die t met deze kromme, geblokkeerde mens moet doen _O- Maar afgesproken dat ze een paar keer behandelt, dan kijken hoe t gaat en anders doorverwijst.
Woensdag fijn gelest, ook een stuk proefgericht meegepakt en dat gaan we voorlopig vaker doen. Kijken of we het ring-waardig kunnen krijgen :D

mellamoshan

Berichten: 4261
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 12:27

Cindy, gefeliciteerd met het winnen van de clinic. Hoop voor je dat het laad probleem weer snel onder de duim is. Lastig hoor. Ik had me ook ingeschreven bij je buren vokgende week, maar ik was erg laat dus sta op de wachtlijst. Wie weet tot dan ;)

Leuk Sw! Alvast succes! Verstandskiezen allemaal goed verlopen? Naar iets altijd.

Nimber, wat een super paard heb je toch, zo veelzijdig. Pony van 1.88 :')

Nouvel, fijn dat er weer een stijgende lijn in zit.

Gefeliciteerd met je wpen xemmafalcon!

Dr, jij een fantastisch debuut gehad dus. Gefeliciteerd, knap hoor!

Hier even niets gehad om te melden. Afgelopen donderdag meetnoment gehad. We moesten om 1900 uur starten maar het was nog goed heet. De eerste proef kreeg ik hem maar niet "aan". Bleef maar aan de voorkant hangen en bleef maar lang en traag. Net toen we de ac lijn op moesten om af te groeten, voelde ik dat de knop om ging. Wat laat, maar vooruit, we moesten er nog een :')
Tweede proef kon ik tenminste gewoon fijn zitten zonder hem maar naar voren te moeten blijven porren. Hij weet alleen precies wanneer de wissels komen dus daardoor die allemaal maar 5/6jes. Zonde want hij kan ze zo goed. De rust erin bewaren is zo lastig dan.
Beide proeven dan ook geen winst. Kon me overigens prima vinden in het commentaar.

Verder vind ik dat het algehele beeld met rijden minder wordt voor mijn gevoel. Ik ben laatst een keer terug geweest bij de zadelmaker omdat mijn paard aan het knarsen was, maar dat hoorde ik donderdag dus weer. Weliswaar in mindere mate. Daarnaast gooit hij de laatste paar weken af en toe z'n tong over het bit en ik krijg hem slecht op het achterbeen... Afdruk wordt minder, zweef wordt minder... Ik weet het zo niet...
Straks weer even rijden. To be continued...

mellamoshan

Berichten: 4261
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 12:38

mellamoshan schreef:
Cindy, gefeliciteerd met het winnen van de clinic. Hoop voor je dat het laad probleem weer snel onder de duim is. Lastig hoor. Ik had me ook ingeschreven bij je buren vokgende week, maar ik was erg laat dus sta op de wachtlijst. Wie weet tot dan ;)

Leuk Sw! Alvast succes! Verstandskiezen allemaal goed verlopen? Naar iets altijd.

Nimber, wat een super paard heb je toch, zo veelzijdig. Pony van 1.88 :')

Nouvel, fijn dat er weer een stijgende lijn in zit.

Gefeliciteerd met je wpen xemmafalcon!

Dr, jij een fantastisch debuut gehad dus. Gefeliciteerd, knap hoor!

Hier even niets gehad om te melden. Afgelopen donderdag meetnoment gehad. We moesten om 1900 uur starten maar het was nog goed heet. De eerste proef kreeg ik hem maar niet "aan". Bleef maar aan de voorkant hangen en bleef maar lang en traag. Net toen we de ac lijn op moesten om af te groeten, voelde ik dat de knop om ging. Wat laat, maar vooruit, we moesten er nog een :')
Tweede proef kon ik tenminste gewoon fijn zitten zonder hem maar naar voren te moeten blijven porren. Hij weet alleen precies wanneer de wissels komen dus daardoor die allemaal maar 5/6jes. Zonde want hij kan ze zo goed. De rust erin bewaren is zo lastig dan. Verder ook hier en daar rommeltjes.
Beide proeven dan ook geen winst. Kon me overigens prima vinden in het commentaar.

Verder vind ik dat het algehele beeld met rijden minder wordt voor mijn gevoel. Ik ben laatst een keer terug geweest bij de zadelmaker omdat mijn paard aan het knarsen was, maar dat hoorde ik donderdag dus weer. Weliswaar in mindere mate. Daarnaast gooit hij de laatste paar weken af en toe z'n tong over het bit en ik krijg hem slecht op het achterbeen... Afdruk wordt minder, zweef wordt minder... Ik weet het zo niet...
Straks weer even rijden. To be continued...

Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 15:45

oliebol Mella, ik zit nu ook in zo een periode. Nouja beetje het staartje ervan. T moest allemaal wat vlugger en meer aan elkaar maar daardoor is het steeds wat rommeliger. Net ff niet zoals t moet zijn.
Afgelopen woensdag was t echt niet best en was t een stom. Maar vandaag had ik hele stukken t goede gevoel weer en was t vlug. Ik heb weer hoop dat t misschien goed komt haha

Laura1982

Berichten: 4093
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 17:51

Zo blijven we allemaal knutselen en proberen. Vandaag ook een traag paard slecht reageren op been en links vasthouden. Ik ben maar gaan rijden met de gedachte aan been en los laten uiteindelijk kwam hij wel en nog 3 goede wissels gesprongen maar was geen topdag.

Noukie hopelijk heb je baat bij de behandeling.

Mella jammer dat hij wat laat aan ging
Kim ook aan het trainen en de punten op de i zetten

DreamGuide

Berichten: 2018
Geregistreerd: 10-08-14

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 12:30

@Nimber, ah, 1m70 is wel een mooie maat. Net wat makkelijker bij elkaar te rijden dan zo'n slagschip. Wel fijn dat Ice zo lekker veelzijdig is. Dat gebrek aan vluggigheid (om er maar even een woord van te maken) herken ik wel. Is misschien ook een beetje een grote paarden dingetje? Die worden toch vaak ook wat 'groot' in de bewegingen.

@droversrun, als ik meer weet van de lessen met Danielle laat ik het je weten. :j Gefeliciteerd met je gave punten! Ik vind Blaricum ook altijd super fijn rijden (stiekem nog fijner dan op mijn eigen stal).

@Laura1982, hart kan ik je helaas geen tips over geven. Mijn instructeur heeft ook ervaring met de slechte harten van Friezen, helaas een paar weken terug eentje die het tijdens het inrijden van een les begaf. Is naar een kliniek gaan oid niet een optie? Voor een hartfilmpje?
Qua voer kan ik je vertellen dat haver bij die van mij geen snars heeft geholpen. Ik heb zoveel verschillende dingen geprobeerd en ze kreeg nergens meer pit van. Nu gewoon een muesli en brok gegeven wat goeie ondersteuning voor de spieren geeft.

@xemmafalcon, gefeliciteerd met je punten! Als je zo doorgaat heb je dit jaar nog je Z debuut :p

@Noukie, altijd fijn als het lijft niet meerwerkt (not). Al heb ik dan zelf stiekem zo iets van: liever dat ik stuk ben dan mijn paard haha. Ik weet dat heel veel mensen enorm graag bij Danielle lessen, maar ik moest mijn paard dusdanig kort, en rond en streng rijden dat ik me er eigenlijk helemaal niet fijn bij voel. Roné is echt mijn lieve paardenmeisje, en zo streng op haar zijn voelt gewoon niet goed. Ik wil lekker fijn en ontspannen rijden in en natuurlijke, comfortabele houding voor haar, anders hoeft het van mij niet. :')

@_Snow_White, jemig, 40 graden. Ik loop hier al te zeuren als het boven de 25 is, dan smelt ik al weg. Veel succes alvast met je meetmoment! Gaat vast helemaal goed komen, hou ons op de hoogte!

@Nouvel, spannenddd! Fijn dat het weer beter gaat, veel succes alvast als je wedstrijd doorgaat.

@cindyy_1993, fijn dat het goed gaat met jullie! Ik heb ook overwogen mee te doen met de kür op muziek maar vond de regels rondom muziek enzo toch nog wat te vaag, dus het erbij laten zitten. Succes met je trailer-training.

@mellamoshan, jammer dat hij niet meteen 'aan' ging bij je proeven, wel een heel herkenbaar probleem haha. Ik merk bij mijn paard dat ze in het omslagmoment naar de zomer ook vaak wat trager wordt, dus misschien heeft het daar mee te maken? Dat soort vage klachten zijn soms het moeilijkst om wat mee te doen.

Wij hebben afgelopen week geen snars gedaan haha, mijn rug is vorige week na mijn wedstrijd helemaal naar de kl*te gegaan (21 en ik ben nu al een oud wijf :') )dus ik kon de hele week niet rijden. Ook niet zo erg met dit hete weer. Gisteren er weer opgeklommen, gewoon op een trensje en zonder sporen, maar ze liep best fijn. 90% van de dingen die misgaan komen uiteraard bij mij vandaag. Te streng in mijn hand, te druk met mijn benen, teveel been geven en mijn paard dood maken aan de hulpen. Gelukkig is mijn paard lief en vergevingsgezind haha.

Komende zondag gaan we lekker de oefencross rijden in Renswoude, nu al zin in!

Laura1982

Berichten: 4093
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 15:28

DG wat leuk die cross dat is bij mij om de hoek. Stal de schalm heel even gestaan maar niet mijn type stal.

Nouvel

Berichten: 28586
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 18:44

Thanx allemaal!

DG Oeh stoer oefencross, succes!
En sterkte met je rug nog!

Laura jammer ook een mindere dag met rijden, volgende keer weer beter!
Was ook wel echt heet en benauwd van de week...

Nimber komt vast en zeker goed bij jullie, jullie zijn al zo’n eind gekomen en hij doet het zo gaaf!

Mella, oh balen zeg dat het allemaal even wat minder gaat...
Zonde van je meetmoment maar helemaal lastig dat het verder ook wat minder gaat en je niet precies kunt vinden wat het is.
Succes en sterkte ermee!

Noukie, jouw paard is vast al goed aan jou en jouw lijf gewend geraakt, jullie zijn al een heel eind samen gekomen!
En niemand zit perfect in elkaar...
Maakt het soms wel even lastiger denk, sterkte ermee!
En succes met het ringwaardig maken!

Cindy, lekker druk bezig geweest zo zeg!

Ik ben trouw elke week bij mijn eigen instructeur aan het lessen, gaat steeds weer ietsje beter gelukkig!
Vorige week en vandaag bij Herman gereden, was even flink zweten, maar wel weer wat betere stukjes.

Afbeelding

Afbeelding

We gaan rustig door...
Gelukkig niet zo warm meer!

Noukie
Berichten: 10958
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 20:22

Jammer van je proeven Mella. Was donderdag idd ook wel echt warm! En merk je dat het lastiger is met m als je een tijdje niet geweest bent?
En vervelend jullie dipje. Hoe was ie gister? Lastig dat ze dan niet kunnen praten en even aangeven waar t m in zit..

Kim ook al beetje de weg kwijt. Gelukkig ook wel weer wel het goed gevoel soms. Is natuurlijk ook gewoon lastig met groot lijf en dan wss wel willen, maar niet altijd weten hoe enzo. Komen jullie vast ook weer doorheen en dan gelijk weer een extra stap vooruit hopelijk

DG, ik snap wat je bedoelt. En idd, als t niet goed voelt, gewoon niet doen! En eens ja, uiteindelijk wel liever ik gekke dingen dan mn paard, maar soms word ik er wel moedeloos van. Er is echt altijd wat en alle bekende dingen zeg maar heb ik wel geaccepteerd, maar los daarvan zou t fijn zijn als mn lichaam eens gewoon meewerkt. Geloof alleen niet dat ik daar op moet rekenen :') Naja, nog steeds, liever mn paard fit en ik niet dan omgekeerd!
Maar jij dus ook al zoveel rugpijn, niet fijn! Sterkte daarmee!
En gaaf vooruitzicht, alvast veel plezier! Ga jij toevallig oefencrossen in Elst ook in september?

Nouvel, fijn dat de lessen jullie weer verder helpen. Ziet er idd uit alsof het warm was :D maar hij is wel weer knap!

Ik heb echt genoten van de pony dit weekend. Hij was weer knap :)