Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzan_bobar schreef:Ohw wat een lieve en zinvolle reacties. Ja, we filmen meerdere keren. Vandaag 3 keer de proef afgebroken omdat het dramatisch ging door mij. Toen een keer zonder filmen gereden en met aanwijzingen van m'n instructies dat ging een stuk beter. Daarna laatste poging en toen de rechter galop aansprong goed ging ging het beter. Terwijl normaal ik nooit moeite heb met in welke galop dan ook aanspringen gaat deze altijd mis in de proef op de een of andere manier,...
De tip van hulp ga ik ook nakijken.
Ik had inderdaad ook gehoopt dat door het veel en vaker te doen dat het minder werd, maar het wordt alleen maar erger lijkt het,... En ik rij de proef helemaal niet voor winstpunten ofzo. Dat is zo vreemd. Ik heb altijd lol met rijden, maar lig nu met een hoofdpijn aanval op de bank van de stress van vanmorgen,...
DewiFoto schreef:Ik heb mijn punten voor de 25e al terug. Krap een winstpunt, maar het was ook zeker niet meer waard dan dat. Volgens mij zelfs door een Bokker gejureerd. Hopelijk voor de proef van de 18 ook een winstpunt en dan zijn we M startgerechtigd.
Marjolein schreef:Mag je nu toch wel gebruik maken van een voorlezer?
Moet je je paard vlechten en zelf ook in volledig tenue? En wat is eigenlijk volledig tenue tegenwoordig? ik zie zo vaak foto's zonder jasje langskomen.
Danique07 schreef:Ik heb de score ook binnen (M1 van 11 juni). Heel fijn commentaar van de jury (vol protocol) en 188 punten. Blij mee!
Dispar_Vulgo schreef:Danique07 schreef:Ik heb de score ook binnen (M1 van 11 juni). Heel fijn commentaar van de jury (vol protocol) en 188 punten. Blij mee!
Hele grote kans dat wij dezelfde jury hadden dan!
Ik reed ook M1 van 11 juni, protocol vol fijne opmerkingen en gister pas m’n score terug.
Ik ben afgelopen weekend voor het eerst op meetmoment geweest en dat bevalt me toch veel beter! Ik rij dan ook beter![]()
Voor mij (voorlopig) geen online proeven meer, eerst oefenen voor de M2! (Zeg ik nu, tot het weer begint te kriebelen haha)
DoretteK schreef:Marjolein schreef:Mag je nu toch wel gebruik maken van een voorlezer?
Moet je je paard vlechten en zelf ook in volledig tenue? En wat is eigenlijk volledig tenue tegenwoordig? ik zie zo vaak foto's zonder jasje langskomen.
Een voorlezer mag inderdaad weer. Paard hoeft niet persé gevlochten te worden en zelf hoef je ook niet in wedstrijdkleding. Wel moet verplicht je (lange) haar in een vlecht of knot.
Toevallig had ik met het hete weer de regels voor zomertenue even opgezocht van het weekend voor mijn meetmoment, en in het outdoor seizoen mag je altijd in zomertenue starten (dus zonder jasje).
Veel succes, en plezier natuurlijk!