[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 22:11

DG spannend je debuut! En de jouwe ookal zo lief! Heerlijk!

Ik heb net een rondje geworsteld in de ring. Hij deed echt niet mee vandaag. Dramatisch achter het been van de spanning. Verbazingwekkend 208 in de eerste en 188 in de tweede ( dat was realistisch) zo oliebol. Hij had dat vroeger ook, maar door veel gaan was ik er doorheen. Nu door de Corona een tijd thuis geweest en t is weer feest.

DreamGuide

Berichten: 2018
Geregistreerd: 10-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 22:16

Nimber schreef:
DG spannend je debuut! En de jouwe ookal zo lief! Heerlijk!

Ik heb net een rondje geworsteld in de ring. Hij deed echt niet mee vandaag. Dramatisch achter het been van de spanning. Verbazingwekkend 208 in de eerste en 188 in de tweede ( dat was realistisch) zo oliebol. Hij had dat vroeger ook, maar door veel gaan was ik er doorheen. Nu door de Corona een tijd thuis geweest en t is weer feest.


Oef, wat balen zeg! We zijn allemaal flink uit ons ritme denk ik... Ben blij dat ik de eerste keer gewoon lekker bij ons op stal kan.
Hopelijk komen jullie gauw weer in het ritme!

Noukie
Berichten: 10958
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 11:09

DG, nog zo'n zoete reus, wat leuk! En mooie vooruitzichten met extra les en wedstrijd. Spannend en leuk je debuut! Wel lekker dat je op eigen terrein kan

Kim wat balen. Dat is dan idd wel een ding als ze weer een tijdje niet geweest zijn. Ergens vrees ik daar ook wel voor en wil ik eigenlijk ook eerst in de ring trainen ofzo voor ik echt op pad ga. Nu ik dit schrijf: best een plan om bij Diederik binnen te lessen en aan t eind buiten een proef door te rijden ofzo, dat geeft hetzelfde idee.

Wat zadel betreft: besloten dat ik met de info die ik nu heb niet kan kiezen, maar dat het ook geen zekere nee is, dus dat ik gewoon nog een passessie wil.
Laarzen heb ik wss volgende week en ging opvallend simpel :')

Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 14:29

Noukie dat ga ik ook doen. Deze week even naar m’n instructeur toe

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik hou mezelf maar voor dat hij nog heel
Jong is. Komt vast goed

_Snow_White

Berichten: 3193
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 14:43

Hopelijk komt Alejandro snel terug IP!
Leuk DG, jouw paard is zo lekker veelzijdig! Ennn Debuut!! *\o/*
Noukie, welke laarzen heb je gekocht?
Oef Nimber, dat klinkt inderdaad een beetje vervelend. Foto's zien er niet heel slecht uit hoor.

Ik ben afgelopen weekend weer begonnen met lessen bij de GP instructrice. Altijd leuk om veel geld te betalen voor een uur marteling :+
Roz liep echt heel lekker, maar helaas loopt ze zo goed dat ik haar niet meer 100% kan uitzitten :')

De andere paarden op stal gaan ook goed. Ik heb een nieuwe liefde voor een pension E-pony die ondanks wat streken echt altijd goede zin heeft.
Afbeelding

De 3-jarige DeNiro ruin staat samen met Roz buiten en nu dat het een iets normalere temperatuur is heeft hij toch hard iets te hard gespeeld, arme man :(:)
Afbeelding

Noukie
Berichten: 10958
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:06

De foto's zijn nog steeds knap hoor Kim. Was je al bij je instructeur wezen rijden?

SW, die voorpluk van die pony! <3 Lekker bezig dus jij ook. Ga je weer vaker bij haar lessen nu? En herkenbaar wel, gebeurt er ineens zoveel onder je dat je denkt: hoe ga ik nu ook nog mooi stil zitten? :')

Ik heb echt simpele laarzen besteld hoor. Tricolore's van de Niro in quick leer. Ze zijn iig mooi hoger dan mijn huidige en ze waren in NL op voorraad, dus wss maar een week levertijd. Ga ik daarna wel eens denken of ik andere écht hele mooie wil en wat dan enzo. Grote kans dat ik dan weer een paar jaar met deze rijd en niks anders koop hoor :D Van dat extra geld kan je ook zo fijn lessen enzo.. :')
Dat mag ik morgen weer gaan doen (thuis). Vandaag heeft ie heerlijk buiten in het bos gespeeld :)

_Snow_White

Berichten: 3193
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 12:27

Ik ben al jaren bezig met een paar extra wedstrijdlaarzen te kopen, maar ik geef dat geld ook inderdaad steeds uit aan lessen & clinics :')

Het plan is om nu 2x per maand bij haar te gaan lessen. Weekelijks zou top zijn, maar dat keurt mijn bankrekening af :+


Ik heb trouwens besloten om Knock Out niet op te gaan halen als groom. Hji vliegt over een week of twee en ik ben echt bang dat ik door covid het land terug niet in kom. Op zich natuurlijk niet zo heel erg, maar het zou wel leuk geweest zijn.
De vriendin van mijn moeder heeft trouwens nog een nieuwe hengst gekocht!
Als alles goed gaat staat Charmeur over een paar maanden hier in Canada :D

Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 12:33

SW joh!!!!! Mooie primeurtjes zo haha.

DreamGuide

Berichten: 2018
Geregistreerd: 10-08-14

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 21:39

@Noukie, zeker met zadels kan een extra passessie geen kwaad. Zijn toch dure dingen. Dat vind ik ook overigens van de meeste rijlaarzen. :') #studentenloontje.

@Nimber, mooie foto's!

@_Snow_White, ahh, die vos heeft echt een lief koppie! <3 Ik snap wel dat je een beetje verliefd bent worden. En jemig, Charmeur. Zijn niet de minste paardjes die bij jullie staan.


Ik heb vandaag een les gehad van Danielle van Mierlo. Was heel leuk en leerzaam, maar wel echt ff anders dan ik gewend ben. Ze gaf o.a. aan dat ik af en toe best wat meer van Roné mag vragen, omdat ze het zichzelf anders gewoon lekker makkelijk maakt. Daarnaast moet ik zelf vlotter zijn met mijn been om haar goed actief te houden, en niet teveel meegaan in haar ritme.
Tenslotte heeft ze me ook uitgelegd dat ik mijn paard wat dieper in moet stellen om de spieren rondom de schoft te trainen. Ik was altijd heel bang voor een soort rollkür idee, maar dat bleek uiteindelijk heel erg mee te vallen (paardlief bleef gewoon braaf voor de loodlijn). Maar ze heeft inderdaad een flink gat in der spieren zitten bij de aanzet van de hals, dus daar gaan we nu lekker mee aan het werk.

Mijn moeder was dusdanig onder de indruk dat ze maar vond dat ik standaard om de drie weken bij Danielle moet gaan lessen, dus dat staat nu op de planning voor de toekomst. :)

Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 06:56

Dg wat leuk! Fijn is dat het zo klikte en dat je ook vaker mag gaan lessen. Moet je erheen of komt ze naar jullie?

Ik heb er een leuk trainingspaard bij. Grappig beest, eigenaar is geblesseerd en zeker 6 maand uit de running. Gister heb ik hem voor de tweede keer gereden. Hij is wat scheef en vind ronder worden erg lastig dus daar lekker mee gepuzzeld

Noukie
Berichten: 10958
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 08:36

Herkenbaar met die bankrekening SW, daarom ook max 1x per maand Diederik :+ Maar dat geeft ook niks, kan je tussendoor lekker oefenen! En je leert er vaak zoveel van dat je met minder alsnog stappen maakt :)
Mooie aankopen trouwens daar in Canada! :D Leuk nieuws zo

Haha DG klopt, daarom ben ik ook gewoon voor die tricolores gegaan nu. Ik vind t wel best, ik weet echt dat die van 600 euro langer mee gaan, maar om die stap te zetten..
En wat top van je les! Zeer geslaagde clinic dus! Daar kan je echt even mee door. En fijn zo'n enthousiaste moeder :D Ga je dan naar haar toe om te lessen?

Kim, leuk altijd een erbij om te knutselen. Wel zuur voor de eigenaar natuurlijk, maar voor jou fijn.

Mijne was woensdag echt goed in de les. Enige wat we nu met de wissels krijgen is dat hij achter zoveel doet dat ie t voor niet helemaal verwerkt en daarmee een soort hakkeltje krijgt. Maar na waar we vandaan komen.... ik ben er blij mee. Aan mij om de galop dan weer wat meer voorwaarts te houden en sowieso nu dat voorbeen weer in verhouding tot achter te krijgen. Trouwens Kim, met jouw tip laatst direct een goede wissel op C! :D
Gister fijn gesprongen met m, vond ie ook duidelijk erg leuk :) Vandaag weer verder oefenen als dressuurpaard.

xemmafalcon

Berichten: 90
Geregistreerd: 12-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 21:29

Jaa, klopt Noukie, ons debuut! Wat gek. Gelukkig zweet hij wel weer na het supplement! Blegh zadelproblemen. Hoe gaat het daar nu mee? Wel een foto maken van je nieuwe laarzen! :D . Klinkt inderdaad als een goede les!

AD het verschilt nogal wanneer de uitslag binnen is. Sommigen hebben de uitslag binnen 5 werkdagen, anderen moeten er weken op wachten. & gefeliciteerd met je twee knappe veulens!! *\o/*

Oef SW, het is wel erg wisselvallig weer bij jou. Het ene moment bloedheet, dan weer frisjes. Wat goed van Roz! Ik snap dat de DeNiro ruin er zo bij ligt :'). Snap ik, zou ook rot zijn als je het land niet meer binnenkomt. Charmeur, wat gaaf!

Voor je het weet zijn die twaalf weken om ivy! Hopelijk is de controle foto positief.

Ahh wat schattig DG! Uitslag kon dus erg verschillen. Uiteindelijk 6 werkdagen op moeten wachten. Ik durf geen kleine kinderen op Juul te zetten, denk dat ze daar iets te nerveus en sterk voor is. Klinkt als een goed plan om bij haar te gaan lessen!

Balen Nimber! Wel fijn dat je nu weer naar meetmomenten kan om dit soort probleempjes aan te pakken. Oef 6 maanden uit de running is wel lang. Kan jij wel lekker puzzelen met het paard!

Hier gaat het de laatste paar weken best wel goed! Punten van het online evenement zijn binnen, dus met 183.5 zijn Juul en ik officieel L2. Kon mij ook prima vinden in het commentaar en de punten. Afgelopen zondag hebben we een sprongetje gedaan, dat was drama :+ . Mevrouw was eerst wat twijfelend en terughoudend op de sprong, maar toen we eenmaal het gaspedaal hadden gevonden was er geen houden meer aan... Ze wordt dan ook te vlak boven de sprong.

Verder heb ik voor volgend jaar een stage gevonden, die prima te combineren is met hoe het nu is! *\o/*

Noukie
Berichten: 10958
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 19:48

Nou.. ik heb de tweede pasafspraak van as zaterdag maar even afgezegd. Zelf bij de chiropractor geweest en laat ik het zo zeggen dat ik eerst zelf maar even opgeknapt moet worden voor ik kan beslissen over een zadel. :')

Gefeliciteerd met je punt Emma! Fijn ook dat je protocol aansloot bij je gevoel :) Jammer dat het springen wat minder was. Enig idee waar dat vandaan komt? Te lang geleden ofzo?

En leuk! Wat voor stage ga je doen?

Gister weer zo fijn bij Diederik getraind. Soms bijna frustrerend hoe het juist de simpele dingen zijn die zoveel verschil maken. En hoe moeilijk ik dus de hele tijd denk, waardoor ik problemen maak die er eigenlijk niet zijn _O- Maar echt fijn gereden weer, veel aan gehad!

@DG, mag jij nou dit weekend je debuut maken?

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 11:56

Zo ik meld me ook weer eens :+ Excuses het was nogal druk op werk en buiten het feit dat we lekker aan het doortrainen waren had ik eigenlijk ook niet zoveel te melden. Ik doe even een korte bijleespost ;)

@nimber; vervelend dat hij dan zo is. Fijn beeld wel op je foto's trouwens :) . Ander vraagje; jureer jij ook?
@Snowwhite; ging de les goed? Is alles ook lang rijden bij jullie of valt dat mee? Gaaf trouwens dat Charmeur naar 'jullie' toe komt. Vind dat zo'n ruige hengst!
@Noukie; krijg jij je laarzen al zo snel? Ik wacht al sinds maart op mn laarzen bij De Niro en denk dat het ook nog wel even gaat duren ook :+
@DG; zo leuk bij Danielle :D Staat ook nog op mijn lijstje. Is die clinic bi jullie openbaar of alleen voor pensionklanten?
@Emma; fijn dat je een stageplek gevonden hebt en er niet teveel consessies voor hoeft te maken. :) En gefeliciteerd met je winstpunt!

Hier dit weekend ons officiele wedstijden debuut. Ik heb met Winando natuurlijk wel al gestart maar dat was altijd alleen para. Dit weekend gaan we Z2 proberen. Nouja hij kan het easypeasy lemonsqueezie natuurlijk :+ Nu nog samen....
Hier les ik ook maar 1x in de 4-6 weken bij joyce hoor. Ook vanwege het geld maar ook omdat je toch 3/4 van je dag kwijt bent. Verder heb ik gewoon weekelijks les van mijn andere instructrice.

_Snow_White

Berichten: 3193
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 15:10

DG - dat dieper instellen werd mij inderdaad ook al verteld, best even omschakelen :')

Nimber - leuk dat je er een projectje bij hebt!

Noukie - Dat klopt inderdaad. Ik vind het wel fijn dat ik tussen de lessen door tijd heb om de tips echt toe te passen. In de wissels lijkt mij het inderdaad beter als ze het voor niet bijhouden dan achter zitten te rommelen, komt wel weer goed :j
Fijn dat de chiro wel wat gevonden heeft haha, ook echt top dat de Diederik lessen zo helpen!

Emma - Leuk een stage! Waar ga je nu aan de slag?

DR - ik zit bij Toronto in de buurt, dus voor Canadese standaards is alles dicht bij elkaar hier. Alle wedstrijden zijn 1-1.5 uur rijden wat voor hier echt niks is, mijn ouders wonen namelijk in dezelfde provincie maar dan 6 uur oostelijk :+
Mijn instructrice (Cindy) komt gelukkig wel naar onze stal toe, ze woont dicht bij en we trainen met een aantal bij haar.
Veel succes dit weekend!

Ik heb in de les afgelopen week de Z2 proef wat doorgereden en ik denk echt dat ze daar binnekort wel klaar voor is. Ze vindt de proef volgensmij veel leuker dan de Z1 versie :')
We hebben ook weer eens de S&T geprobeerd. Cindy dacht dat Roz een andere bitten combinatie fijn zo vinden (blijkbaar dezelfde soort mond als haar oude merrie) en dat klopte inderdaad. We rijden nu met een kleine stang zonder grote tongboog en een iets dikkere, dubbelgebroken onderleg trens. Ze was meteen zo relaxed and reageerde echt top, mijn kleine meid wordt groot <3

Afbeelding Dit hoofdstel is trouwens maat Cob, ze heeft zo'n klein hoofdje..

Noukie
Berichten: 10958
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 10:01

DR, ik heb gewoon een set gekozen die nog in NL op voorraad was, vandaar _O- Maar ze zeiden idd al dat maatwerk echt minimaal 12 weken zou zijn. Jij hebt net pech met bestellen he, fabriek daarna dicht enzo.. Dan duurt t ineens wel heel lang.
Succes met jullie debuut! En wat je zegt, hij zal het kunnen, maar dan nog is het wel spannend of het qua afstemming enzo lukt. Het is nog steeds niet zo dat je die ervaren paarden met een pop op hun rug de ring in kan sturen en ze dan de prefecte proef lopen :D Nu heb ik er trouwens alle vertrouwen in dat jij het ook kan hoor :) Enjoy!

Hahaha, SW, jij zegt dicht bij Toronto, dus ik dacht: dat zat ik ook, even kijken of jij in dezelfde buurt zit! Scheelt maar bijna 6u rijden :') Dichtbij is in Canada zo relatief he :D
Wat lekker dat ze op S&T zo goed gaat met die andere bitten. En wat een klein koppie heeft ze dan idd!

DreamGuide

Berichten: 2018
Geregistreerd: 10-08-14

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 11:17

@Nimber, ze zou eens in de drie weken naar onze stal komen om meer mensen les te geven, maar na wat verder proberen viel deze methode van rijden toch erg tegen, dus ik heb besloten toch gewoon verder te gaan met mijn eigen instructeur. :) Wat leuk, een nieuw project! Ook zo'n grote?

@Noukie, nou ik vind 250€ ook best prijzig hoor haha, maar ik rij dan ook rond met kinderrijlaarzen haha. Wat fijn dat je wissels nu zo goed gaan! Als het motortje van achteren goed werkt komt het vanzelf ook wel goed van voren denk ik zo.
Danielle gaat naar onze stal toe komen, maar ik heb dus bij nader inzien afgezien van de lessen. En ja, ik had gisteren mijn debuut. :D

@xemmafalcon, wat fijn dat je een goeie stage hebt kunnen vinden, gefeliciteerd!

@droversrun, clinics zijn bij ons normaal gesproken ook voor mensen van buitenaf, maar in dit geval gaat het om lessen dus ik zou niet weten hoe ze dat regelen. Wat spannend je Z2 debuut! Wanneer moet je starten?

@_Snow_White, ik heb bij nader inzien besloten dat ik diep instellen kl*te vind. :') toch grappig hoe bitten etc. zo enorm kunnen verschillen per paard! Roné vind dikke bitten echt vreselijk, die wil alleen lopen op een dun bit met grote tongboog. Wel superfijn dat het voor jullie goed werkt, S&T ziet er altijd fancy uit.


Nou ik had gisteren dus mijn grote stoere Z1 debuut. :') heb mezelf de hele op zitten vreten van de stress, dit ook lekker meegenomen in mijn proef natuurlijk + veel drukte en tenten langs de bakrand dus Roné had ook stress. Daarnaast ook nog eens slordig gereden dus geen winst hahaha.

Al met al ben ik overigens niet ontevreden, ze was wel gehoorzaam en attent op de oefeningen, dus met wat meer oefening en kilometers gaat dat helemaal goed komen.

Afbeelding

Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 18:51

Dg gave plaatjes, en joh de kop is er af! Vanaf nu kan je lekker gaan bijschaven komt goed.

DR klopt ik ben jurylid tm zzlicht.

Projectje is 170 dus niet zo groot naast ice gezien.

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 23:16

@SW; ohh wat een eind allemaal! Hoewel ik snap dat voor zo’n groot land 1,5 uur niet zo ver is inderdaad. Schattig koppie heeft je paard trouwens <3
@noukie; thanks voor je lieve woorden! En klopt maatwerk en Corona is geen goede combinatie helaas. Nou ik wacht het wel rustig af, heb voor mezelf augustus bedacht dus alles wat eerder is is een meevaller!
@D_G; gave foto’s, wat is het toch een stoer paard! Jammer geen winst maar dat je tevreden bent is al heel fijn voor je debuut. Als die lessen of clinics van Danielle weer openbaar zijn zou je het mij dan willen laten weten? :)
@nimber; ahhh ik twijfelde al maar dan heb jij vorig weekend in Almere gejureerd met een oud collega van mij :)!

Nou hier is de kop eraf hoor. Vanavond hadden wij ons Z2 debuut. En och ja wat is het toch heerlijk starten in Blaricum. Zo fijn als een vereniging alles op orde heeft en lekker meewerkt. Maargoed ik werd vanmorgen wakker met een heel pijnlijk been en het andere been had ik geen gevoel/controle over dus een super uitgangspunt voor je debuut :+ toch maar gewoon gegaan maar niet super eraan kunnen rijden daardoor. Weinig met m’n benen kunnen doen uiteraard maar Winnie redden me vaak gelukkig. We hadden de eerste proef 225 en de tweede proef 230 dus dat schiet meteen lekker op zo *\o/*

Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 07:34

DR hoppa das een mooi debuut! Top gereden.

Ik zat idd vorige week in Almere en gister in Nunspeet. Was wel hot in de zon maar t niveau was best wel hoog dus dat was genieten

Laura1982

Berichten: 4093
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 14:53

Sorry dames wel veel gelezen maar niets bijzonders te melden. Als ik iemand vergeten ben sorry !

SW staat haar mooi dat hoofdstuk. Jullie zijn ook goed bezig al z2 proeven oefenen super goed.

DG gaaf bij Daniëlle hoor super goede verhalen over haar houd ons op de hoogte over je lessen leuk om te lezen. Jammer van je debuut maar wat Kim zegt kop is eraf

Emma fijn dat je goede stage hebt die aansluit bij je huidige agenda.

DR HEEL veel succes met je debuut jullie kunnen het lekker knallen. Hoe gaan je lessen bij joyce? Is dat nu echt anders trainen ivm para of valt dat mee?

DR wauw wat een top debuut gefeliciteerd!

Kim zo is jureren ook leuk dan krijg je daar ook energie van.

Gisteren een top les gereden. Had weer eens stang en trend erin in de hoop dat de wissels beter zouden gaan omdat ik hem net wat zachter kan begrenzen. Wauw wauw wauw 6 goede wissels gereden. Het was best warm maar hij deed echt zijn best.

Ik merk alleen dat ik moeite heb om hem weer helemaal in zijn oude conditie te krijgen. En achter blijft hij kracht missen. Nu wil ik bloedje laten trekken en zijn hart laten checken (friesen hebben hier snel problemen). Kan iemand mij tippen op goede arts hiervoor? Mijn eigen da zegt dat hij geen noodzaak hiertoe ziet want het is nu eenmaal een fries...
En hoe is de ervaring met zwarte haver geven krijgen ze hier meer pit van zonder gelijk zn hete donder te worden.

xemmafalcon

Berichten: 90
Geregistreerd: 12-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 18:05

Nee, echt geen idee Noukie. Ik probeer altijd 1x per week te springen om ritme te houden. Ik ga een onderzoek doen naar de re-integratie van ex-gedetineerden. Heel herkenbaar van het moeilijke denken. Fijn dat de les zo goed ging!

Dankjewel DR! Gefeliciteerd met je debuut, dat zijn zeker nette punten!

SW ik mag bij gemeente A'foort aan de slag. Oeeh ze wordt inderdaad groot! Hoe oud is ze nu ook al weer?

De kop is eraf DG! Hij loop wel stoer op de foto's hoor.

Wat fijn van je wissels Laura. Welke omgeving zit je? Ik heb geen ervaring met haver geven.

Vandaag een meetmoment op eigen stal met Juul gereden. 3 mooie winstpunten gereden. De week van 7 juni heb ik nog een online event staan. We zitten alweer op de helft van het L2. Gaat rap zo :D

Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 18:13

Laura, ik heb paarden fijn zien aanpakken op Kentucky lite van havens. Ik voerde eerst dressuur plus van mijten maar ik ben nu ook over gestapt op de granen.

Noukie
Berichten: 10958
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 20:30

DG, wat beviel je uiteindelijk toch niet aan de andere methode? En verder: doen waar je je goed bij voelt, dus als dat jouw instructeur is, dan is dat ook helemaal goed.
We hadden elkaar al even gesproken, jammer van de spanning, maar iig weet je nu hoe het voelt om officieel zo'n 60m baan in te rijden en hopelijk kan je er volgende keer wat meer van genieten!

DR: superknap! Helemaal als je lijf dan ook echt niet meewerkt. Gefeliciteerd!
En helemaal eens mbt Blaricum. Accommodatie is al super, maar de organisatie versterkt dat ook echt nog eens. Zo fijn rijden daar.

Laura ook zo fijn! Goed dat je niet mee was naar het bos dan, dan had je al die wissels gemist :P Qua arts, ik weet niet wie je nu hebt? Ik ga zelf altijd naar Bodegraven, maar juist op het 'vage inwendige' voel ik me daar weer minder gehoord (iig bij de artsen die dat als specialisme hebben). Met dat niet zweten heb ik goed en eerlijk contact gehad met een professor in Utrecht.
Mijne is qua positieve energie en kracht voor mijn gevoel positief veranderd nu hij naast zn brok een (half) schepje Havens Endurance krijgt trouwens. Beter dan op bijv een 5-granen mix.

Wat een gave opdracht Emma! En jij ook gefeliciteerd met je punten! Lekker zo :)

Ik heb gister zo waanzinnig genoten in het bos. Hij was zo chill en ondertussen zo aan. Onderweg nog leuk reetjes gesport enzo, helemaal nice. Vanmiddag weer proef doorgereden en afgezien van dat ik nogal moeite had de AC-lijn te vinden (die je in die proef slechts 6x op mag) was ik echt heel blij. Eerste wissel even rommelig, verder goed. Hooguit gingen we te hard, maar hey, dat ik dát nog eens als probleem zou hebben :D :D Misschien toch binnenkort overwegen om eens een oefenrondje te maken om te kijken of we t ergens anders ook zo kunnen.

MyWup

Berichten: 2523
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 23:07

Even vraagje waarop jullie vast wel een antwoord weten :)
Mag je de eerste proef Z1 starten en de tweede Z2?