Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cioccolato schreef:Ik zou niet gelijk in de L eventing starten als je geen ervaring heb ik in de eventing.
we schuiven dat naar het volgende seizoen over (ook de punten ervoor behalen) ook is het stukje conditie waar we wat meer aan moeten werken want hoe hoger we komen hoe langer vaak de parcours zijn. Ik spring L met haar en ze is letterlijk nergens bang voor. Dressuur matig kent ze alle oefeningen al tot het M natuurlijk mag er nog wat aan geschaafd worden maar daar is tijd genoeg voor. Ook heb ik het hier al met mijn coach over gehad. (en ervaring moet je krijgen maar van 4* wedstrijden die ik had gereden heeft ze 4 x 2 winstpunten gehaald en is ze 3 keer in de prijzen gevallen
Ook gaan de crosstrainingen gewoon door 
ik had al M gereden in de eventing met mijn vorige paard
Maar al met al heeft ie niet gebokt of als een bezetene door de baan gesjeesd! gomir schreef:Ik sluit me aan bij Cio. Juist in de eventing is het enorm belangrijk dat een paard ervaring op kan doen en kilometers op de teller krijgt, zeker als je zelf nog niet op hoog niveau gereden hebt in de eventing.
Ik heb mooi nieuws: de numero uno merrie heeft het sportpredikaat binnen!
Hiermee heeft ze ook direct het sterpredikaat binnen, nu is het wachten op de CK om haar aan te bieden voor het elitepredikaat.
paljaslaura schreef:Wat goed gomir! Gefeliciteerd!
Hier was Weinstein aka Harvey eindelijk weer eens braaf met springles. Heeft zijn eerste in uitjes gelopen ook. Vond ie wel lastig want dat sluiten kan ie nog niet zo goed natuurlijkMaar al met al heeft ie niet gebokt of als een bezetene door de baan gesjeesd!
was de laatste tijd wel een beetje klaar met al dat gehobbel ect.
Marijkeeee schreef:gomir schreef:Ik sluit me aan bij Cio. Juist in de eventing is het enorm belangrijk dat een paard ervaring op kan doen en kilometers op de teller krijgt, zeker als je zelf nog niet op hoog niveau gereden hebt in de eventing.
Ik heb mooi nieuws: de numero uno merrie heeft het sportpredikaat binnen!
Hiermee heeft ze ook direct het sterpredikaat binnen, nu is het wachten op de CK om haar aan te bieden voor het elitepredikaat.
Wauw wat goed van de uno!!! gefeliciteerd!!! maar ook direct ster? hoeft ze niet nog een keer aangeboden te worden, zoals een thuis keuring? of werkt dat niet meer zo op die manier dat wanneer ze genoeg hebben voor exterieur ze dan automatisch ster worden met een sportpredikaat?

3 jarige Grand Slam x Indoctro merrie ster verklaard. We hadden zelf niet hele hoge verwachten, mede ook vanwege haar maat. Oké we vinden het een mooi paard dat goed weet hoe ze met haar grote lijf om moet gaan. Maar dat ze het zo goed zou doen
stiekem wel een beetje trots.