Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
'.
.
) of het groomingdeurtje nog open, dat soort dingen is echt wat voor mij.
Na de proef heb ik nog een half uur doorgegaloppeerd voor ik hem tot stilstand kreeg en kon afstijgen.
), steeds dichter en dichter naar de jury toe…. Zo dichtbij dat ze op een gegeven moment zelfs van hun stoeltje afsprongen. Aantekening op het protocol was: probeer in geval van angst bij het paard in ieder geval in de buurt van de hindernis te blijven…
!!! 
Urielle schreef:Allerhande spullen vergeten, wegrijden van stal met de laadklep nog naar beneden (kom je wel snel achter) of het groomingdeurtje nog open, dat soort dingen is echt wat voor mij.
Vrijdag het deurtje van de zadelkamer nog open
Op den duur zag m'n vader het in de spiegel. Alles zat er gelukkig nog in

dus weer terug en paard erin en weg wezen 
zelfs de jury niet

Urielle schreef:Allerhande spullen vergeten, wegrijden van stal met de laadklep nog naar beneden (kom je wel snel achter) of het groomingdeurtje nog open, dat soort dingen is echt wat voor mij.
Met een paard startte ik en bij het opstijgen stond hij al recht omhoog en kletterde naar het losrijterrein terwijl ik mijn been er over aan het slaan was. Hij bleef maar gek en helaas was ik niet de enige, dus elke keer als ik hem terug in draf had zag hij een ander paard galopperen of springen en gingen we weer tien minuten. Omdat de rubriek uitliep heb ik ongeveer anderhalf uur met hem gegaloppeerd en de proef zelf ook grotendeels in galop afgelegd. De jury lag ondertussen strijk van het lachen achter het tafeltje. Tja, het was de regio in het M1, die vroegen zich ongetwijfeld af hoe ik me had geselecteerdNa de proef heb ik nog een half uur doorgegaloppeerd voor ik hem tot stilstand kreeg en kon afstijgen.
Een ander paard reed ik in het buitenseizoen rond de ring. Ineens krijgt ze het in haar bol en begint te steigeren en achteruit te kruipen. Dus iedereen aan de kant: 'Naar voren! Naar voren!' Nogal paniekerig. Kijk ik achter me zie ik de jury echt pal achter de kont van het paard in hun Mercedes wel erg benauwd kijken. Ik heb ook niet zo goed gescoord![]()
En afgelopen winter kon ik bij het losrijden exact vier passen stappen. Toen explodeerde mijn paard en begon met een bolle rug en vier voeten van de grond te bokken tot ik eraf lag. Ik had me behoorlijk zeer gedaan en kon gelijk weer terug opladen. Kortste wedstrijd ever denk ik