Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
degene van de club die de startkaart had aangevraagd heeft vandaag de envelop met alles erin hier afgegeven 
Terwijl dat helemaal niet zo is, we hebben alles gekopieerd wat we moesten kopieeren en alle gegevens waren goed.. Hebben ze zeker weer kwijt geraakt zoals altijd..

) De startkaart zal binnenkort dus ook wel komen

Renske_ schreef:ik heb zelf helemaal niets opgestuurd
paspoort afgegeven aan degene vd club die de startkaart aanvragen regelt, die zal het paspoort gefaxt hebben of een kopie hebben opgestuurd neem ik aan
de complete enveop van de KNHS had ze nml vandaag afgegeven bij ons, en neem dus aan dat t paspoort nog gewoon bij haar ligt ofzo
zal ns een mailtje sturen

cardy schreef:Misschien dat 1 van jullie dit weten:
Doordat ik begin november had doorgegeven aan het KNHS dat ik door 18 jaar bij de paarden met E-pony moet starten, hebben die oenen mij op de 1 of andere manier toen afgemeld. Dus stond op non-actief.
Nu heeft me vereniging mij weer aangemeld bij het KNHS. Ik moet nu ook weer via een formulier een startkaart en startcoupons aanvragen, omdat ik nu bij de paarden ga starten (neem aan dat dit de reden is).
Ik was L2 +2, ben ik dat nu nog? (omdat ik alles opnieuw moet aanvragen?
Renske_ schreef:startkaart+15 coupons zijn binnendegene van de club die de startkaart had aangevraagd heeft vandaag de envelop met alles erin hier afgegeven
alleen mn paspoort zat er niet bij..moet k daar dus nog ff achteraan en dan ben ik compleet!
cardy schreef:Misschien dat 1 van jullie dit weten:
Doordat ik begin november had doorgegeven aan het KNHS dat ik door 18 jaar bij de paarden met E-pony moet starten, hebben die oenen mij op de 1 of andere manier toen afgemeld. Dus stond op non-actief.
Nu heeft me vereniging mij weer aangemeld bij het KNHS. Ik moet nu ook weer via een formulier een startkaart en startcoupons aanvragen, omdat ik nu bij de paarden ga starten (neem aan dat dit de reden is).
Ik was L2 +2, ben ik dat nu nog? (omdat ik alles opnieuw moet aanvragen?
Scum schreef:Dat denk ik wel Marleen. Als je gecontroleerd wordt heb je een probleem.