Pipo schreef:Opvallender is.............is hoe verder men richting de randstad woont of is opgegroeid, hoe wereldvreemder mensen zijn
Ach, die opmerking had je een tijd geleden niet gemaakt toen je zelf nog in de randstad woonde.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pipo schreef:Opvallender is.............is hoe verder men richting de randstad woont of is opgegroeid, hoe wereldvreemder mensen zijn
Aimee schreef:Pipo schreef:Opvallender is.............is hoe verder men richting de randstad woont of is opgegroeid, hoe wereldvreemder mensen zijn
Ach, die opmerking had je een tijd geleden niet gemaakt toen je zelf nog in de randstad woonde.
Aimee schreef:.... wil je dus beweren dat jij NIET wereldvreemd bent omdat je op bokt zit CGJ.... *proest*
Aimee schreef:Wat dat laatste betreft is bokt dus een groot nadeel![]()
Ik geloof er geen zak van dat dit effectiever is, als je de tijd die je in bokt stopt zou besteden aan commissies, zou je veel meer voor elkaar krijgen.
sharonaollie schreef:totdat jullie een paard hebben die hoog op gooit.
Dan zijn jullie ´´tegen´´ het doorzitten..![]()
KarinvdM schreef:Ik vrees dat je hiermee fout zit Aimee.
Aimee schreef:Whahahahahahahahahahahahahahahaha.... ik lach me kapot.... wil je dus beweren dat jij NIET wereldvreemd bent omdat je op bokt zit CGJ.... *proest*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sharonaollie schreef:En ja het kan.Maar het ziet er niet al te best uit dan![]()
kom dan maar hier heen ... En hou dat maar eens 10 min vol...
sharonaollie schreef:En ja het kan.Maar het ziet er niet al te best uit dan![]()
kom dan maar hier heen ... En hou dat maar eens 10 min vol...
CCCCorine schreef:Loopt ie wel gewoon over de rug? Zo ja, dan ga ik de uitdaging aan (als ie braaf is)
CGJ12 schreef:CCCCorine schreef:Loopt ie wel gewoon over de rug? Zo ja, dan ga ik de uitdaging aan (als ie braaf is)
Voor een Volvo probeer ik het ook 15 minuten.
Ook als ie iets minder braaf is.......
annegti schreef:Never. Lichtrijden doe je in het losrijden en niet in de proef. Op ieder paard kan ik doorzitten als ik hem lekker heb los gereden. Van hoog opgooiende KWPN-er tot een tuigpaard. Dus ik stem absoluut voor doorzitten tijdens de proef.