Sjappie schreef:(pas op Nadine Capellman komt terug met het zevende wereldwonder.
En welk paard moge dat dan zijn?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjappie schreef:(pas op Nadine Capellman komt terug met het zevende wereldwonder.
Kaja schreef:Een beetje een loze uitspraak na het debuut van Laurens van Lieren, die jongen is 23 jaar!!!
Aimee schreef:Sjappie schreef:(pas op Nadine Capellman komt terug met het zevende wereldwonder.
En welk paard moge dat dan zijn?
Aimee schreef:Mireille1970 schreef:Ik vond Anky ook beter dan in Athene. Je kon nu ook eindelijk gewoon genieten van ieder moment in de proef zonder de angst te hebben dat hij een fout ging maken of te druk zou worden of kijkerig. Hij was er van begin tot einde...
Dat vond ik nou juist zo mooi in Athene, Sallie liep op het randje van genialiteit en gekheid. Terwijl hij nèt aan op de juiste zijde bleef, héél knap. Die positieve vorm van spanning was in het gehele stadion te voelen, iedereen zat op het puntje van z'n stoel, geweldig!
Aimee schreef:Kaja schreef:Een beetje een loze uitspraak na het debuut van Laurens van Lieren, die jongen is 23 jaar!!!
Deze uitspraak is neem ik aan een foutje. Laurens maakte al 4 jaar geleden zijn debuut in de GP met Rubiquil, nú maakt ie zijn doorbraak, maar dat is iets heel anders.
Kaja schreef:Nou dan bedoel je vast niet de kür....
Daarin vond ik hem in Athene flegmatiek en iedereen zat op het puntje van zijn stoel omdat hij in de eerste proef uit zijn plaat was gegaan!!
En hij zich nu geen enkel foutje kon veroorloven!!
Kaja schreef:
Nou dan bedoel je vast niet de kür....
Daarin vond ik hem in Athene flegmatiek en iedereen zat op het puntje van zijn stoel omdat hij in de eerste proef uit zijn plaat was gegaan!!
En hij zich nu geen enkel foutje kon veroorloven!!
Hier in Nijmegen liep hij juist op het randje van waanzin en genialiteit!!
Daar loopt Salinero altijd, getuige elke eerste proef waarbij hij beneden maat loopt en Anky er alles aan moet doen om hem op het juiste spoor te houden!!
Een briljant paard.... met ongekende kwaliteiten.... nog lang niet aan zijn top!!
Kaja schreef:![]()
Die doorbraak maakte hij al in Duitsland met Ollright door zich als derde te plaatsen achter grootheden!!
Daarnaast heeft hij afgelopen winter al het NK gewonnen, om zich nu als derde op te mogen stellen achter en voor de grootheden!!
Bijzonder knap, en dat maakt de uitspraak van Kimble nutteloos, als Anky meer ervaring heeft en Gal zijn tijd nog komt...
Hij moest afgelopen weekend al uitkijken dat hij niet ingehaald werd door van Lieren, een jongen die net komt kijken en zelfs de ervaring van Gal nog mist.....
Snappie-vouz???
Aimee schreef:
Ik was niet in Nijmegen bij de kür dus daar kan ik niet over oordelen, maar ik was wel in Athene, zat op de tribune. Drie dagen heb ik mogen genieten van Anky en Salinero en ja, de eerste proef ging niet echt zoals het hoort.
Maar ik weet nog als de dag van gister dat ik bij de kür van Ulla een beetje te hard over de tribune "Yesssss...!!!" uitkermde toen ze haar eerste fout maakte, de duiters om mij heen waren er niet zo blij mee. Zij wisten namelijk ook dondersgoed dat Salinero foutloos de de baan was gegaan en elke fout van Rusty de kans op goud voor Ulla verkleinde.
Aimee schreef:Kaja, waar baseer jij toch al die Salinero-psychologie op?
Aimee schreef:En hoe oud was Edward toen ie begon met rijden?
Edward is doorgebroken in de GP met Lingh, daarvoor heeft ie nationaal wat gestart met Risky bussiness, maar daarmee reed ie geen deuk in een pakje boter. Hij kreeg bekendheid met Kappuccino, maar die raakte geblesseerd voordat hij goed en wel de overstap kon maken.
Laurens heeft heel succesvol Junioren en YR gereden, zat in het gouden team. Maakte de overstap naar de GP en leidde in de tussentijd Ollright op. Hij is een stuk jonger, maar of ie zoveel minder ervaren is....
sanne_ schreef:whiehoe go Aimée!
* ben het volledig met je eens!*
sanne_ schreef:Ik begrijp Kaja niet.
Maar dat hoeft denk ik ook niet.