WWWiske schreef:Ja want de rest ( die hem wel in zicht hebben) zit nu op zijn paard, trainuh!!!!!!![]()
wat doe jij dan eigenlijk nog online

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gerrie"]
Ook al heb je de Z nog niet in het zicht het gaat om het principe
[/quote]
[quote="Keesje schreef:wat doe jij dan eigenlijk nog online
Annemiekbram schreef:stel als je er af valt en je hebt een hoedje op....krijg je misschien een zware hersenschudding ofzo...en wie is er aansprakelijk![]()
Lovely schreef:Van een hersenschudding kun je trouwens gewoon genezen.
gabyfedde schreef:Je bent zelf aansprakelijk.Je bent ook niet verplicht om met hoedje te rijden, het is toegestaan. Als iemand nou dat risico neemt dan is dat toch de eigen keuze?
Suel schreef:Ik denk dat als ze het als "huisregel" stellen, je weinig keuzevrijheid hebt. Hun stellen die regels en als jij daar wilt starten, ga je inprincipe dus akkoord met hun regelgeving.
Net zoals het feit dat sommige verenigingen hengsten bijvoorbeeld niet toestaan, denk ik... Wil jij daar dan starten, dan ga je akkord met hun regel dat hengsten niet zijn toegestaan en jij dus alleen met een merrie of ruin mag starten.....
RanouK schreef:Idd, toen ik werd aangereden door een auto had ik er ook een. Maar het was snel allemaal weer in orde.
En zo zie je maar, alles is gevaarlijk. Fietsen over een fietspad, zitten achter je pc, meedoen aan een dressuurproef,...
En als je bang bent voor een ongeval tijdens je proef, of je wilt op veilig spelen, draag dan gewoon een cap. Wie houd je tegen. Een hoedje is GEEN verplichtiging. Ik vind het gewoon een beeld van de dressuur, het hoort er bij sinds er dressuur word gereden. En het mag niet afgepakt worden.