Enzo_ollie: is het gewoon dressuur? Dan zou ik ca 7 minuten per proef rekenen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annash schreef:Ik ben vooral jaloers dat jullie allemaal gewoon rijden.Ik heb er alweer ruim een week niet opgezeten door de vorst. Gisteren even geweest maar met de harde wind toch maar even niet na een week niet rijden, dat heeft natuurlijk ook met mijn eigen angst te maken. Vanavond nog maar weer eens kijken. Het waait nu ook nog flink, maar volgens mij wordt dat wel minder.
Enzo_Ollie schreef:Melzazu schreef:
Ah ja op die manier snap ik het echt wel hoor dat Z paard en daar is ook niks mis mee hè. Integendeel.
Sommigen roepen dat dan op een bepaalde manier dat het vooral allemaal heel interessant is of zo. Hahaha geen idee hoe ik het uit moet leggen. Je snapt het wel denk ik.
En dat Z paard vind ik top hoor. Echt waar maar hoe er over gedaan wordt vind ik soms een beetje![]()
Pffff ik stop maar met uitleggen denk ik whaha. Geschreven tekst is soms zo lastig maarrrr ik bedoel het dus echt niet slecht of onaardig hier naar iemand van jullie hoor. Dat probeer ik een soort van uit te leggen
Nee ik snap 100% wat je bedoelt hoor, die mensen ken ik ook dus ik ben altijd bang dat ik ook onder dat type mensen wordt geschaard
@DemiSisa succes alvast!
@Deempjexxx dat is leuk!
@Fly_high ja thuis en in het bos loopt ie overal langs incl. waaiend plastic en andere dingen waar het eventingpaard bang voor is, op wedstrijd is ie ineens heel kijkerig hahaha
startlisjt voor zaterdag staat online, voor deze vereninging heel snel, was vorige keer vrijdagavond pas.. Nu ben ik als 14e en ze starten om 10.00, maar staat geen tijden bij. Hoeveel houden jullie dan aan?
Annash schreef:Ik ben vooral jaloers dat jullie allemaal gewoon rijden.Ik heb er alweer ruim een week niet opgezeten door de vorst. Gisteren even geweest maar met de harde wind toch maar even niet na een week niet rijden, dat heeft natuurlijk ook met mijn eigen angst te maken. Vanavond nog maar weer eens kijken. Het waait nu ook nog flink, maar volgens mij wordt dat wel minder.
daffodil schreef:Hoi! Mag ik hier mee kletsen of eigenlijk vooral moed opdoen om straks weer een rondje wedstrijd te gaan rijden? Ik ben er door omstandigheden even tussenuit geweest. Heb afgelopen jaar een paar keer gestart maar ben tegen wat dingen aangelopen die eerst opgelost moesten worden. Daarna werd het zomer en ging mijn paard op werkvakantie en op de laatste dag van de werkvakantie ben ik er afgekletterd met helaas wat gevolgen die nu nog steeds aanwezig zijn.
Vervolgens heb ik vanwege gedoe op stal haar ook nog verhuisd begin januari, ging het daarna vriezen dus zit ik nu op het punt dat ik er weer op moet (zo voelt het nu) en ik heb eigenlijk wedstrijden nodig om een stok achter de deur te hebben. Nu heb ik wel volgende week les afgesproken dus dat is alvast de eerste stok maar ik wil gewoon weer naar iets toe werken.
daffodil schreef:Ik denk het wel hoor, voelt goed en ik heb een tevreden paard! Gekke is dat ik vanuit deze omgeving dus ook maar naar andere wedstrijdlocaties ga kijken. Ik stond relatief vlakbij de oprit naar de A2 en zat snel in omgeving Beesd maar dat wordt me nu te ver denk ik.
Annash, angst is zo stom en het slaat ook nergens op maar ja het gebeurt wel! Laatste keer voor mij was juli, toen heb ik nog een oefenrondje gedaan. Bij echt een draak van een jury dus ik wist op voorhand dat het echt een oefening wasMaar goed daarna kletterde ik er vanaf, scheur in rugwervel, gescheurde schouderpees en nu dus een frozen shoulder. Maar goed ik kan wel rijden denk ik.
Getup schreef:Welkom Daffodil !
Ben ook niet meer zo dapper als vroeger hoor. Stap ook niet zomaar op n ander paard ..kan me niet eens herinneren, wanneer ik op n andere zat.
Ik heb ook echt n super fijn en betrouwbaar paard. Ook wakker , maar niets raars.
Oh dat gedoe over " lekker makkelijk, je hebt n Z paard"... Dan zei ik altijd ( toen met die Joost x abgar); " even ruilen ? "![]()
Tuurlijk was t makkelijk dat hij de oefeningen kende. Maar hij was verder niet zo simpel. En ik deed ook vrij vaak ongevraagd vanalles wat niet de bedoeling was haha
LV19952 schreef:Ik houd meestal 5-6 minuten per proef aan. Dan kun je het vrij goed uitrekenen. Ook een beetje afhankelijk van de vereniging. Hier in de buurt is 1 vereniging waarbij je nog niet de tijd krijgt om 1 rondje door de baan te rijden terwijl je bij de andere vereniging tijd hebt om 10 rondjes baan te verkennen voor je proef.