Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noukie schreef:Opstappen binnen vind ik geen probleem hoor! Ook een rondje vasthouden als dat nodig is voor ieders veiligheid snap ik wel. Zeker gezien de temperatuur en veel jonge paarden. Maar gewoon tien minuten wandelen met de deken er nog op? Of rood lintje in staart en dan op de hoefslag gaan stappen![]()
Punten vielen niet mee ook, maar goed, met mijn proef had ik sowieso geen recht om bovenin mee te rijden, dus maakt het ook niet meer echt uit. Lekker door naar het L2, de punten daarvoor waren gelukkig al even binnen
Babootje schreef:Leuke foto Fly High. Is Henk er weer helemaal?
Spaansepony schreef:Jammer dat jullie regio’s tegenvielen!
En stappen aan de hand doe dat gewoon lekker buiten, bedoel iedereen wil fijn los kunnen rijden voor de regio’s lijkt me dus hou gewoon beetje rekening met elkaar.
Trouwens ik dacht (hoorde ik van een jury een keer) dat je in de los rij baan geen “les” gegeven mocht worden. Dus ook niet mensen die met oortjes rijden voor wat tips.. geen idee of het echt zo is hoor, maar op de wedstrijd waar ik vaak start werd het gezegd en waren ze nu blij met de verplichte toezichthouders zodat die erop konden handhaven.
Spaansepony schreef:Fly, henkie ziet er cool en vrolijk uit. Fijn dat springen ondanks de balkjes toch fijn ging. Is henkie bij zijn vorige eigenaren al eens uitgebracht geweest?
MyWishMax schreef:Een rondje aan de hand moet gewoon kunnen, Fly_high. Zelfs als het drukker is. Maar echt lang, dus meerdere rondjes of uitstappen aan de hand, doe dat gewoon buiten. 1 rondje en dan opstappen vind ik heel normaal en was op elke wedstrijd ook geen enkel probleem. Tenzij ze op de hoefslag stappen en stilstaan haha
Fly_high schreef:MyWishMax schreef:Een rondje aan de hand moet gewoon kunnen, Fly_high. Zelfs als het drukker is. Maar echt lang, dus meerdere rondjes of uitstappen aan de hand, doe dat gewoon buiten. 1 rondje en dan opstappen vind ik heel normaal en was op elke wedstrijd ook geen enkel probleem. Tenzij ze op de hoefslag stappen en stilstaan haha
Helemaal mee eens hoor, en dat 1 rondje doet inderdaad niemand moeilijk over.
Ik vind losrijden wel het moeilijkste deel van wedstrijden maar dan niet door andere ruiters maar door mezelfmet springen vind ik hindernissen in de losrijbaan ook altijd 2x zo hoog ogen als het echte parcours, ineens lijkt een onschuldig oksertje van 80cm een enorme bak
Ik snap ook niet hoe mensen 20cm ofzo hoger dan hun parcours kunnen losspringen, heel knap maar ik zou het never nooit durven
Apple schreef:Dat mag ook niet, 20cm hoger springen bij losspringen dan het parcours, je mag tot maximaal 10 cm hoger springen