. Het is volgens mij 15 jaar geleden dat ik ben gestart.We zijn er eigenlijk ook nog niet helemaal klaar voor, maar ik neem ze mee voor de ervaring en we gaan het wel zien!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dais_ schreef:Zeker, maar spaans vuur mag afentoe wel iets minder hoor. In de omgang is het echt zo'n dooie en zodra je erop zit gaat ze AAN
aan de hand heb ik er geen kind aan, maar zodra ik opstijg en in het zadel zit, is de AAN-knop geactiveerd = hup gelijk aan het werk want anders gaat hij zelf dingen verzinnen. Ik merk ook heel erg dat zodra de oefeningen moeilijker worden hij veel meer zijn best doet
Autumnn schreef:Lief, dank jullie![]()
Grappig Marieke! Het is er 1 van Montar.
Vervelend onpaard, hopelijk doet ze het niet op de wedstrijd. Heb je nog tijd om te trainen?
Proef kan een heel stuk beter maar ik moet leren tevrede te zijn met wat wel lukt. En meters maken. Toch 1 winstpunt gereden. Volgende week weer wedstrijd.

En toch tof om voor de eerste keer samen op wedstrijd te gaan met mijn beste vriendinnetje die ook de eigenaresse is van Diva en mijn instructrice. We kunnen zelfs tussen mijn proeven door nog heel even samen rijden (zij start L1 en ik als 1 van de laatste in de B).
.