Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 10:38

streep schreef:
vraagje, ben ik te ongeduldig als ik zie dat jullie allemaal je punten al binnen hebben. Donderdag ochtend verstuurd. Ik heb wel een mail gehad van de KNHS dat het is ontvangen en nu is het stil. Ik weet wel 5 werkdagen... maar ik maak me een beetje zorgen of alles wel goed is gegaan als jullie al zo snel je punten binnen hebben.

Ik wacht ook nog hoor. Heb hem vrijdagmiddag ingestuurd. Heb inderdaad een mailtje gehad dat het filmpje is goedgekeurd en nu staat er 'beoordeling gepland'. Het wisselt best wel de ene heeft de punten binnen een paar uur, maar ik las ook in het topic dat er nog mensen wachten op hun punten van de week t/m 6 december.
Ik zou gewoon even afwachten en als je einde van de week nog niets heb een mailtje of appje sturen.

Blacksquad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 10:40

Sunniva schreef:
streep schreef:
vraagje, ben ik te ongeduldig als ik zie dat jullie allemaal je punten al binnen hebben. Donderdag ochtend verstuurd. Ik heb wel een mail gehad van de KNHS dat het is ontvangen en nu is het stil. Ik weet wel 5 werkdagen... maar ik maak me een beetje zorgen of alles wel goed is gegaan als jullie al zo snel je punten binnen hebben.

Ik wacht ook nog hoor. Heb hem vrijdagmiddag ingestuurd. Heb inderdaad een mailtje gehad dat het filmpje is goedgekeurd en nu staat er 'beoordeling gepland'. Het wisselt best wel de ene heeft de punten binnen een paar uur, maar ik las ook in het topic dat er nog mensen wachten op hun punten van de week t/m 6 december.
Ik zou gewoon even afwachten en als je einde van de week nog niets heb een mailtje of appje sturen.

Hier ook vrijdag ingestuurd,nog geen reactie.

Overigens mogen bij ons op stal geen bezoekers meer komen, dus filmen met een filmer van buitenaf mag niet meer helaas |(

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 11:04

xSannee schreef:
Klopt Linda, maar dat mag volgens de site van de rijksoverheid. Tenminste, ik lees dit als; 2 sporters + instructeur is toegestaan.
[ [url=m/NQgM8f.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat ben ik op zulke momenten blij met onze hele kleinschalige stal... lijkt me heel lastig om de bak nu te moeten delen met manegelessen.

Top, dankje! dat is tenminste duidelijk :)
Hier gelukkig ook een kleinschalige stal _/-\o_

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 11:12

Je mag toch met meer dan 2 ruiters in de buitenbak rijden? Als het maar aparte 'groepjes' zijn.

Dus als iedereen meer dan 1,5 meter afstand houdt dan is het goed.

AtillaFlash

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 12:06

Inderdaad, KNHS update 22 uur 14 dec zegt “ Meerdere groepjes van twee personen zijn toegestaan”.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 12:25

oohh dat valt dan weer mee. Soms vind ik de Corona maatregelen lastig te "vertalen" naar de paarden :o

Blacksquad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 12:31

Hoe gaan jullie het filmen aanpakken?

Als ik het zo lees mag er namelijk niemand bij de bak staan:

10. Er mag geen publiek (ook geen ouders) aanwezig zijn bij paardensportactiviteiten. Dit geldt ook voor lessen. Voor noodzakelijke ondersteuning of hulp bij bijvoorbeeld het opzadelen of opstappen kan een uitzondering worden gemaakt.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 12:35

Volgens mij mag er al sinds het begin geen publiek zijn :+
Die regel is niet nieuw...

Dus voor mij valt het dan even onder noodzakelijke hulp _O-

Blacksquad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 12:38

xSannee schreef:
Volgens mij mag er al sinds het begin geen publiek zijn :+
Die regel is niet nieuw...

Dus voor mij valt het dan even onder noodzakelijke hulp _O-

Ah, ik dacht dat dat specifiek over manegeles ging toen.. ik volg het ook allemaal niet meer :')

AtillaFlash

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 14:06

Zolang de binnenbak niet mogelijk is, lijkt de mogelijkheid proefje filmen nog een heel stuk moeilijker....
Wacht dus met extra spanning op de ingestuurde beoordeling

_Gerdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 14:36

ik zal jullie vertellen van gisteravond

Ik had sochtends al de kids bij moeders gedumpt om alvast de stallen klaar te maken. Had voor savonds in de manege in norg gereserveerd en zou daar een proef filmen.
Eerst rij ik al een paaltje aan (die ik vanaf t begin al had vervloekt bij t trailer draaien),
Vervolgens zijn we in Norg zonder paspoort.
En blijkt er in Norg een stroomstoring te zijn Om te janken

Gelukkig heeft de gemeente net toegezegd dat de rijbaan daar gebruikt mag worden voor individuele verhuur!!

tjakka123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 14:41

Wat balen Gerdien! Wel gelukt of haal ik uit je verhaal dat het niet gelukt is allemaal? :(

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 14:41

Klinkt niet als jouw avond Gerdien _O- _O-
Gelukkig krijg je dus nog de kans om het over te doen haha!

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 15:08

Ze zijn er druk mee bezig en hopen snel weer verlichting te hebben Gerdien! Alle reserveringen vanaf 16u op de dag zijn nu op de hoogte gebracht hoorde ik. Wel balen zeg!

madoliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 15:13

hoihoi !

na lang afwachten wil ik dan toch ook maar mijn l1 debuut online gaan maken.... hoe graag ik het ook gewoon lekker op een normale wedstrijd had willen doen lijkt het er niet in te gaan zitten !

kan iemand mij wat meer uitleg geven over wanneer je het fimpje maakt, dus kan je hem bijvoorbeeld al maken voordat je een " start" gekocht hebt ? en hoe jullie de beoordeling ervaren ? ben benieuwd naar jullie ervaringen :)

mij lijkt het dus een heel gedoe...

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 15:18

madoliefje schreef:
hoihoi !

na lang afwachten wil ik dan toch ook maar mijn l1 debuut online gaan maken.... hoe graag ik het ook gewoon lekker op een normale wedstrijd had willen doen lijkt het er niet in te gaan zitten !

kan iemand mij wat meer uitleg geven over wanneer je het fimpje maakt, dus kan je hem bijvoorbeeld al maken voordat je een " start" gekocht hebt ? en hoe jullie de beoordeling ervaren ? ben benieuwd naar jullie ervaringen :)

mij lijkt het dus een heel gedoe...

Welkom! Lees het topic even door, staat een hele hoop info al in. :)

_Gerdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 15:44

Nee was inderdaad niet meer gelukt gisteravond. Heb thuis maar gereden, maar de rijbakverlichting is onvoldoende voor een proef filmen.

Wordt Idd aan gewerkt Ze hebben achteraf gisteren mij ook geprobeerd te bereiken. Keurig, maar t bericht heeft mij niet optijd bereikt zegmaar :')

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 17:13

Blacksquad schreef:
Hoe gaan jullie het filmen aanpakken?

Als ik het zo lees mag er namelijk niemand bij de bak staan:

10. Er mag geen publiek (ook geen ouders) aanwezig zijn bij paardensportactiviteiten. Dit geldt ook voor lessen. Voor noodzakelijke ondersteuning of hulp bij bijvoorbeeld het opzadelen of opstappen kan een uitzondering worden gemaakt.

Ik vraag een stadgenoot die zelf ook voor d'r paard komt dan, denk dat dat de beste oplossing is om zo min mogelijk extra mensen op stal te krijgen :)

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-20 17:21

Gerdien, jeetje zeg wat een avond!

Zoals het nu lijkt ga ik zondag weer filmen.

Ik heb net punten terug van het proefje dat ik zondagmiddag heb ingestuurd, 190 *\o/* blij mee aangezien het ook niet ons beste proefje was. Leuk commentaar erbij en een 8,0 voor het laatste lijntje draf met halthouden en groeten :D

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 18:06

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 18:35

Toppers!!

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 18:49

Ik heb 180 terug! Focus lag heel erg op voldoende opwaarts blijven (stond vorige keren op coupon) en dat is in een korte periode behoorlijk gelukt! Maar omdat het paard dat nog moeilijk vindt moest ik echt ontzettend werken om de swung er een beetje in te houden :')

Ben wel blij met de punten ondanks dat het onze laagste score is, en ook leuk commentaar! Werkpunt behaald en nu dat voorwaartse er nog bij :j

Dala8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 20:51

Afbeelding

*\o/* *\o/* *\o/*

Lichtpuntje in de ellende die nu gaande is. Nu in 3 wedstrijden B+6.

DesertOrchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 21:00

Dala8 schreef:
[ [url=m/ghIpEv.jpg]Afbeelding[/url] ]

*\o/* *\o/* *\o/*

Lichtpuntje in de ellende die nu gaande is. Nu in 3 wedstrijden B+6.

OMG wat een monsterscore, gefeliciteerd!!!

Ook @urosa en snorlex en voorgaande mensen gefeliciteerd met de punten! Ik heb toch gewoon maar ingestuurd afgelopen zondag, sprong aan in middendraf en schrok ineens van letterlijk niks mag de 1e x wijken. Dacht tja, kon in t echie ook gebeuren. Toch wel lichtelijk gespannen voor m'n punten nu :D

Bij ons verandert er niet zoveel op stal, gelukkig. De staleigenaresse filmt mij altijd dus hoef niks anders te organiseren.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 21:25

Dala gefeliciteerd! Super zeg!!

Ik zie dat jij wel de aanvullende opmerkingen op je protocol hebt (de toelichting per onderdeel; takt, regelmaat e.d.), ik heb dat bij het nieuwe systeem niet? Meer mensen die dat hebben?

Anderen ook gefeliciteerd met de punten!