ElviraKelan schreef:_kajo_ schreef:En we stevenen weer af op een nieuwe hulk.
Wat mij stoort in dit topic is dat meningen weergegeven worden als feiten. Een mening bevat 'ik vind' of nog duidelijker 'ik ben van mening dat'. Meermaals is er vermeld 'het IS....'. Dat is een weergave van een feit. Een feit vraagt om onderbouwing/ beargumentering. Geef je die niet dan is het geen feit maar een mening. En hoewel er in Nederland vrijheid van meningsuiting is zul je zeker op een discussieforum als bokt reactie krijgen wanneer je je mening zo stellig op bokt gooit.
Ik loop al 40+ jaar mee in de paardenwereld en heb een zeer standvastige mening over bepaalde zaken. Dit wil echter niet zeggen dat ik die nooit bijstel. Iemand die z'n mening nooit bijsteld wil namelijk niet leren. Zo heb ik ook jaren in volle overtuiging beargumenteerd dat je een paard moet droogtrekken na het afspoelen. Die mening is inmiddels bijgesteld. Idem met het gedwongen rondlopen bij koliek.
Deze leermomenten zijn ook de reden dat ik nog meelees op bokt. Soms heb ik de neiging om ermee te stoppen omdat het vaak geen beargumenteerde discussies zijn maar het 'schreeuwend' blijven herhalen van een mening. Net zoals hier nu gebeurt. 'wie de schoen past trekke hem aan'
Ook ik stel mijn mening regelmatig idd bij
Enkel blijf ik in dit onderwerp bij mijn mening
Vroeger als klein meisje vond ik om 2 uur rijden bij 30 graden normaal.
Ik mocht nooit van mijn vader en het waarom vond ik geen argument.
Deze mening is in de loop der jaren dus radicaal bijgesteld.
Evenals het idd droog trekken wat jij hier benoemd. Ook ik deed het nog en ben er deze zomer mee gestopt
Echter worden er in dit topic geen goede argumenten gegeven om mijn mening hierover weer terug te draaien....
Dat is jouw goed recht. Maar dan willen, en zelfs afdwingen, dat een ander jouw mening erkent is dat niet.
Temperatuur in mijn huis was omlaag naar 26,2 vanochtend, nu weer 26,8 en geen zon erop!!