Gave foto! Genoeg ruimte over.

Ik start met alles in het blauw. (Zie filmpje ergens hierboven)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
venivedivici schreef:Is dat tegen mij?Setjes spammen mag altijd!
Liekevc word je er niet op afgerekent dat je met kleurtje start?
Change3x super gaaf! Is ook echt een mooi dier.
Ik heb een bruin robbys dekje. Die is wel goed toch? Anders heb ik alleen nog een fijne oranje
Ik start wel in België en af en toe Roosendaal maar nog nooit iets over gehoord
Laurievc schreef:venivedivici schreef:Is dat tegen mij?Setjes spammen mag altijd!
Liekevc word je er niet op afgerekent dat je met kleurtje start?
Change3x super gaaf! Is ook echt een mooi dier.
Ik heb een bruin robbys dekje. Die is wel goed toch? Anders heb ik alleen nog een fijne oranjeIk start wel in België en af en toe Roosendaal maar nog nooit iets over gehoord
sorry! Ib Roosendaal start je dan bij de goubergh?
Je mag gerust een berichtje sturen hoor haha, ik woon een kwartiertje van Breda af dus ook vrij dicht bij de grens
Laurievc schreef:Ja klopt, ik start vrij regelmatig in Goubergh!Je mag gerust een berichtje sturen hoor haha, ik woon een kwartiertje van Breda af dus ook vrij dicht bij de grens
venivedivici schreef:Laurievc schreef:Ja klopt, ik start vrij regelmatig in Goubergh!Je mag gerust een berichtje sturen hoor haha, ik woon een kwartiertje van Breda af dus ook vrij dicht bij de grens
Word je daar niet anders beoordeeld omdat daar vaak grote namen rijden?
Sorry voor al mijn vragen hoor. Heb nooit springwedstrijden gereden alleen les en oefenparcoursen.
Ik woon in Goirle (Tilburg) is grens met poppel, weelde ect. Vlak bij turnhout.
Pony staat op de grens van baarle nassua, dus vanuit daar makkelijker naar België.
Nee hoor, ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad. Niet in BE, niet in NL
Stel gerust vragen! Ik beantwoord ze met veel liefde
Wanneer/Waar is Indoor Oosteind? Wel al van gehoord, maar ken de accommodatie niet. Ga ik eens opzoeken!
Saaams schreef:Wij gaan as zondag ons eerste BB debuut tussen de paarden rijden. We springen indoor bij Johan in Soest.
Vorige keer tussen de ponys gestart BB en B, kwamen we rond met 1e parcours 2 weigeringen (viel wat dood voor de sprong ivm spanning) en 2e parcours 2 balken.
We hebben inmiddels wat lessen gehad daar op de locatie van Mitch. Ik ga rondje Bb laag (50-70) en als dat oke voelt rondje bb hoog (70-90)
Laurievc schreef:Gaaf Change
Om even een beeld te geven, zo heb ik 5 hindernissen gedaan en toen was het klaar. Op die manier ging ze geen goede ervaring hebben. Maar ze kan het overduidelijk welWas ook echt een moeilijk parcours en stond zeker niet laag...
[ [url=m/HQiKvY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat volgens de instructeur wel heel goed zou zijn als we barage aan het rijden waren, maar voor nu was wat meer controle wenselijk
denk dat Paard zo blij was dat ze eindelijk weer wat anders mocht doen dan dressuren en longeren dat ze gewoon wat vrolijk was.
Wellicht volgend weekend een rondje 90cm zodat ze eerst leert terug rustig te springen binnen
gisteren ging het trouwens al wat rustiger maar de hoogte geeft wel meteen weer een ander punt; ik moet het paard plaatsen cq galopsprongen gaan tellen. Ik weet niet of ik dat ooit onder de knie krijg
.
. We gaan volgende week nog een oefencrossje rijden in Holten met een 70cm springparcoursje en de week daarna start ik 80 en 90cm BB in Heeten