Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

op 11 wedstrijden reed ik gemiddeld 67% dus zo rond 182/270. Ik heb eigenlijk bijna altijd wel winstpunten gereden. Op het provinciaal kampioenschap was ik 10e met 192...
Toch vind ik het een rare constructie
Je kan dus gewoon winstwaardig rijden voor Nederlandse begrippen en toch verlies halen, omdat er veel betere meerijden.
anoniempje1 schreef:anoniempje1 schreef:Zie nu pas dat er een nieuw topic is voor 2017!
Wij hadden als doel dit jaar L1 starten en een winstpunt halen, dat is gelukt! We zijn nu L1+5. We hopen eind dit jaar L2 startgerechtigd te zijn!
Niet veel wedstrijden gereden maar zijn inmiddels L1+9 en richten ons op dit moment meer op springwedstrijdjes. Aangezien ik met een pony tussen de paarden start vinden we het gewoon leuk om af en toe eens een BB parcours te springen wat hij helemaal geweldig vind! (en ik ook) En we hebben binnenkort nog eens een dressuurclinic ! Dus we trainen op dit moment even lekker op de achtergrond

Lekker op weg!
Wel jammer dat je vereniging alleen officiële wedstrijden organiseert. Zou toch leuk zijn als je bij je eigen vereniging ook even onderling mee kan doen
Zou buiten mededinging meedoen aan een officiële wedstrijd nog een oplossing/idee kunnen zijn?
Bij ons zijn de belangrijke wedstrijden minimaal 3 uur met de veewagen
Want dat is de kortste route en die gaat via de autosnelweg. Mijn paard kan gas geven, maar haalt geen 70km/u
Zeker als je m toch tot je beschikking hebt
Tja dat heb je nog in de B natuurlijk haha. Nouja evenzogoed wel prima stijlpunten, 71 vgm, en een 9e plaats (vd 42) en nog prijs dus tevreden! Tweede progressieve rondje op de 1e gelijk een balk, mevrouw wou er bijna voor gaan stil staan, maar de rest wel foutloos en snelle tijd, en een 10e plaats net geen prijs. En ik mocht finale rijden
Ik kon savonds wel merken dat ze wat moeier was, dan begint ze een beetje de klooien met goed/verkeerd/overkruist landen. Maar basisparcours foutloos en in de barrage een balkje. Uiteindelijk nog 7e van de 19 in de finale, en de in totaal ruim 80 in de B overdag (ABCDE ponys zaten allemaal bij elkaar in in de finale). Dus helemaal blij en echt een top dagje gehad!!ukkiepuk schreef:Wat leuk om alle verschillende doelen te lezen!
Ons doel voor 2017:
Starten met mijn nieuwe (sinds maart) pony. We moeten in de B beginnen en het liefst wil ik eind van het jaar L2 startgerechtigd zijn of misschien zelfs al wat L2 wedstrijden gereden hebben.
We gaan in april beginnen
ukkiepuk schreef:Doel behaald!![]()
In april begonnen in de B en vandaag L2 startgerechtigd![]()
2 september L2 debuut
ukkiepuk schreef:Vorige week zaterdag ons L2 debuut gemaakt en gelijk 2 winst gereden en 2x eerste! Afgelopen weekend een tweedaagse gereden op eigen terrein. Zaterdag werden we 2x tweede met 2 winstpunten en zondag warden we 2x eerste met 3 winstpunten. Ook hadden we de overall prijs in het L2![]()
Inmiddels alweer L2+7 en ons nieuwe doel is dit jaar M1 startgerechtigd en heel mss al 1x gestart in te zijn in het M1
Nu door trainen om de puntjes op de i te zetten en dan gaan we over. Hopelijk al dit jaar, maar anders zet ik in op januari
Varekaj schreef:Paard loopt wel een stuk vrolijker door de bak als ie via de veldpaden te voet naar een proef toe mag. Omdat ie weet dat ie op terugweg een keer flink gas mag geven
Ik hoop iig 60% te kunnen scoren die dag. Als dat lukt, dan heb ik goede hoop voor volgend jaar.
Die van mij vinden het op die manier geweldig als de veewagen er staat, ze gaan er los in draf in want als ze erin gaan gaan we of wat leuks doen of op wedstrijd (wat ze beiden ook geweldig vinden)