Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pien1989 schreef:Eerste kerstdag was heerlijk. Niet teveel gegeten en wat cadeautjes gedaan.
Heb een nieuw hoofdstel gekregen voor als ik op wedstrijd ga. Super leuk!
Zaterdag heb ik confidence eq gekocht. Ik wil dit als we volgende week op wedstrijd gaan toch proberen. We statten ergens waar ze nog nooit geweest is en is dan vaak compleet hyper (niet zo zeer onder mijn bips maar meer in haar hoofd) en sluit zich af van mij. Ik hoop dat ik haar hiermee war rustiger krijg en net het scherpe eraf is. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik had op bokt ook een topic gevonden en daar las ik goede dingen maar ook paarden waarbij je geen verschil merkte. We zien wel.
Vandaag tweede kerstdag. Straks misschien even longeren want morgen gaat ze ook mee naar een nieuwe bak om te oefenen. En jullie?
Veel plezier Donna in het bos! Lekker hoor.
Pien1989 schreef:Eerste kerstdag was heerlijk. Niet teveel gegeten en wat cadeautjes gedaan.
Heb een nieuw hoofdstel gekregen voor als ik op wedstrijd ga. Super leuk!
Zaterdag heb ik confidence eq gekocht. Ik wil dit als we volgende week op wedstrijd gaan toch proberen. We statten ergens waar ze nog nooit geweest is en is dan vaak compleet hyper (niet zo zeer onder mijn bips maar meer in haar hoofd) en sluit zich af van mij. Ik hoop dat ik haar hiermee war rustiger krijg en net het scherpe eraf is. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik had op bokt ook een topic gevonden en daar las ik goede dingen maar ook paarden waarbij je geen verschil merkte. We zien wel.
Vandaag tweede kerstdag. Straks misschien even longeren want morgen gaat ze ook mee naar een nieuwe bak om te oefenen. En jullie?
Veel plezier Donna in het bos! Lekker hoor.
Ladygiroc schreef:Ben benieuwd Pien of het werkt.
Derde oor Roosje? Die moet je ff uitleggen denk ik
Voor de mensen die het leuk vinden; [EJL-ITP] Als alle clichés waarheid blijken..
Larissajulia schreef:Even een hele korte ego, vanavond uitgebreid, beloofd dit keer!! Had t nogal druk helaas.
Ik ben nogal zenuwachtig, aangezien ik morgen m'n springdebuut ga maken!
roosjenat schreef:Kerstavond was super gezellig niet veel gegeten (Gelukkig) en savonds cadeaus gekregen. Een rituals pakket , december kalender , foto op canvas en oornetje wat bij mij setje past die ik vorige week had gekocht. Gisteren lekker gegourmet en vandaag gaan we kebab bestellen. Gelukkig ben ik weer beter.
![]()
Verder zaterdag en zondag op miley gereden na 2 weken. Eerste keer heel veel spanning en gisteren wat sprongetjes gemaakt maar ze was voor het eerst heel schrikkerig. Vandaag ga ik wodan gewoon poetsen en zijn derde oor weer mooi maken en wat grondwerk doen.
Ook zaterdag weer een dekje besteld een van pk die nu 50% korting had
Shelly21 schreef:Wij gisteren uit eten geweest. Met het paard niet veel gedaan, omdat ik ook nog moest werken in de ochtend.
Ze mochten gister voor 1x los in de bak, omdat ze vandaag met de bodem bezig gaan. Normaal mag dat dus ook niet voor het behoud van de bodem. Nou hij vond het echt hartstikke leuk. Bleef maar rondjes galopperen. Een hindernis op de hoefslag gezet en toen ging hij uit zichzelf heen en weer eroverheen. Echt heel erg lachen want ik deed niks !
[ [url=m/OFUedi.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lDAw93.png]Afbeelding[/url] ]
Pretkop!
PrimaDonna_ schreef:Allemaal een fijne 1ste kerstdag gehad?![]()
Wilde graag even delen dat ik Don morgen ook onverwachts mag doen en voor het eerst naar het bos zal gaan met haar.
Ze blijkt heel braaf te zijn dus ben benieuwdGa samen met een stalgenootje.
Voor nu; weltrusten!
Pien1989 schreef:Ben vooral naar de laatste twee erg benieuwd naar de ervaringen!
Dus de merrie support en de pavo nervo control.
Hoelang moest je het geven voor je resultaat had? Hoe was het resultaat? Voldoende of weinig verschil? En als je die twee vergelijkt, welke vond je dan het prettigst?
Silkwood schreef:Super leuk dat de buitenrit zo geslaagd was!
Het blijft echt een knapperd Chantal!
PrimaDonna_ schreef:Mijn buitenrit was heerlijk!
Bij ons scheen de zon heerlijk maar waaide het wel heel hard! In het bos merkte je hier alleen niks van
Was voor mij de eerste keer met Donna, ging samen met 2 stalgenootjes waar de paarden heel braaf van zijn. Donna is ook braaf buiten maar ik vond het toch wel beetje spannend omdat we ook een stukje over de weg moeten. Donna schrok meteen al toen we langs de buren liepen, sprong alleen even opzij maar prikte meteen gemeen mijn sporen even in der buik en toen liep ze braaf door![]()
Lekker gedraafd en gegaloppeerd, reden achter elkaar in de galop maar Don wilde graag voorop dus toen liet ik der even gaan. Heeeeerlijk! Toen genoot ik echtGa ik vaker doen!
[ [url=m/gWMeSx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Donna in het midden
AlwaysH schreef:Ik heb vandaag heerlijk gereden, alleen de laatste paar minuten werd ze opstandig.
[ [url=m/2lJiwz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cd354L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat fijn dat Donna zo braaf was! Dat is echt iets wat ik met mijn eigen paardje moet kunnen doen.
Pien1989 schreef:Heerlijk dat je zo hebt kunnen genieten! Heel belangrijk voor jou en je paard als je het mij vraagt. Super dat dat kan! (Voor iedereen belangrijk bedoel ik natuurlijk)
Thanks, ik ga morgen denk ik wel even nervo halen hier. Heb bedacht dat ik morgen als we les hebben het eerste zakje van de confidence ga testen. Als dit voldoende helpt dan kan dit voor wedstrijd ook goed. Als dit onvoldoende werkt dan ga ik woensdag met de pavo starten.
Hou jullie op de hoogte.
Hier nog even een foto van de knappe draak [ [url=m/RzPdUV.jpg]Afbeelding[/url] ]