Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anne_GTI schreef:Ik heb net ook mijn frustraties op de mail afgereageerd. Startpas van mezelf afgemeld. MijnKNHS lag plat, volgens mij waren er meer met dezelfde frustratie...
Sjolvir schreef:Anne_GTI schreef:Ik heb net ook mijn frustraties op de mail afgereageerd. Startpas van mezelf afgemeld. MijnKNHS lag plat, volgens mij waren er meer met dezelfde frustratie...
Ha ha, ik gisteren op gezegd, maar kan lidmaatschap KNHS niet opzeggen helaas, rij op een KNHS vereniging en bij boer is geen bak.
Citaat:Lidverenigingen zijn verplicht nieuwe verenigingsleden binnen één maand als lid van de KNHS aan te melden. Daarnaast zijn lidverenigingen verplicht jaarlijks uiterlijk op dertig november op de door het KNHS-bestuur bepaalde wijze opgave te doen van al hun verenigingsleden per éénendertig december van datzelfde jaar. Het KNHS-bestuur is bevoegd het opgegeven aantal op zijn juistheid te controleren. Indien een lidvereniging niet al zijn verenigingsleden heeft opgegeven, is de lidvereniging voor ieder niet opgegeven verenigingslid een onmiddellijk opeisbare boete verschuldigd, waarvan de hoogte door de Ledenraad wordt bepaald. Het KNHS-bestuur doet hiervan schriftelijk mededeling aan de lidvereniging met opgave van de datum waarvoor de boete op de bankrekening van de KNHS moet zijn bijgeschreven. Indien de opgelegde boete niet tijdig is voldaan, kan het KNHS-bestuur de desbetreffende lidvereniging het recht op deelname aan activiteiten van de KNHS ontzeggen, totdat de boete geheel is voldaan.
Citaat:Een lidvereniging is verplicht in haar statuten een bepaling op te nemen op grond waarvan de statuten, het Algemeen Reglement, de reglementen en besluiten van de KNHS alsmede de in artikel 6a. leden 1 en 2 vermelde reglementen van het Instituut Sportrechtspraak van toepassing zijn op haar verenigingsleden en waarbij haar verenigingsleden verplicht zijn te handelen in overeenstemming daarmee.