[HK]Jonge wedstrijdruiters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zoefferd

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 22:54

Dan heb ik nog geluk dat het in zuid-Gelderland nog niet is.

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 12:34

Het ging super!!
Her was eigenlijk indoor maar heb buoten in mn eentje ingerwden en ze liep heerlijk! In de proeven heerlijk ontspannen heel fijn gereden de stelling en de nagevelijkheid ging super! De eerste proef 185 puntwn en 3e en de twede proef 197 punten en 2e!!! Super trots!!

Ik ben zooo blij normaal moest ik er zo veel moeite voor doen om 180 punten te halen en nu met heel veel lessen en trainingen em dan dit als beloning! En als je bekijkt dat we een jaar geleden met 30 punten minder onze eerste keer start maakten xd

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 14:30

matedor schreef:
Het ging super!!
Her was eigenlijk indoor maar heb buoten in mn eentje ingerwden en ze liep heerlijk! In de proeven heerlijk ontspannen heel fijn gereden de stelling en de nagevelijkheid ging super! De eerste proef 185 puntwn en 3e en de twede proef 197 punten en 2e!!! Super trots!!

Ik ben zooo blij normaal moest ik er zo veel moeite voor doen om 180 punten te halen en nu met heel veel lessen en trainingen em dan dit als beloning! En als je bekijkt dat we een jaar geleden met 30 punten minder onze eerste keer start maakten xd

Ahh topper!

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 14:48

Gefeliciteerd! Fijn gevoel is dat he, hard werken loont echt! Het kans soms even duren maar dat geeft niet.

Ik heb het heel druk, dus helaas schiet het reageren er nogal eens bij in, maar meelezen doe ik eigenlijk wel altijd. Als ik het wat rusitger heb zal ik eens een inhaalslag doen.

Zoefferd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 16:27

Super! Gefeliciteerd! En wanneer is de volgende? <<)

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 17:40

Wauw super!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:35

Super!! gefeliciteerd! :D *\o/* *\o/*

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:56

Super gedaan :D gefeliciteerd!

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 21:11

24 maart weer een wedstrijd!

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 21:34

Ik heb wat vertrouwen opgebouwd bij Vera denk ik!(zo trots!!). Ze komt nu telkens bij me staan en loopt achter me aan als ik dingen aan het doen ben haha.(poep ruimen; ze gaat aan de mestvork ruiken hooi geven; ze staat bij de opening voor de slowfeederzakken en kijkt heeeeeel(echt heeeel) erg cute naar me. En als ik dan naar haar toe ga en voorzichtig over haar hoofdje aai en haar oren kriebel dan zie je haar helemaal genieten. Vanmiddag nog even haar nekje jeukvrij gemaakt hihi.

<3

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 21:58

Leuk oneandoly!
Hmm. Zondag keihard op mijn hoofd gevallen.. nu nog last van. Hoop toch geen hersenschudding.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:15

Hillady schreef:
Leuk oneandoly!
Hmm. Zondag keihard op mijn hoofd gevallen.. nu nog last van. Hoop toch geen hersenschudding.

Zeg maar Lisanne :D . Ik vind het een hele vooruitgang dat ze niet meteen haar oren plat lag en wegliep.

En natuurlijk(ik zit even met mijn hoofd ergens anders.. hehehe) wat vervelend dat je er nog last van hebt! HA?
Laatst bijgewerkt door OneAndOnlyx op 09-03-15 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:24

OneAndOnlyx schreef:
Ik heb wat vertrouwen opgebouwd bij Vera denk ik!(zo trots!!). Ze komt nu telkens bij me staan en loopt achter me aan als ik dingen aan het doen ben haha.(poep ruimen; ze gaat aan de mestvork ruiken hooi geven; ze staat bij de opening voor de slowfeederzakken en kijkt heeeeeel(echt heeeel) erg cute naar me. En als ik dan naar haar toe ga en voorzichtig over haar hoofdje aai en haar oren kriebel dan zie je haar helemaal genieten. Vanmiddag nog even haar nekje jeukvrij gemaakt hihi.

<3

toppie! *\o/*

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:25

Hillady schreef:
Leuk oneandoly!

ah bah :\ ik hoop ook van niet! wees toch maar voorzichtig!

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:28

x_Kaat_x schreef:
OneAndOnlyx schreef:

<3

toppie! *\o/*

Het klinkt echt alsof het niets is.. Maar ze valt me aan als ik haar halster om wil doen. Ze bijt me, trapt naar me en verafschuwt me afentoe heel erg lijkt wel. En als ik dan dit zo meemaak ben ik toch wel erg trots op ons beiden.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:29

Hier heeft gisteren vriendlief voor het eerst op Amigo gedraafd :')
hilarisch _O-
Rijden zelf ging ook weer helemaal goed. Heb het even moeilijk gehad met de martegal en zweep. Maar het begint stilltjes aan toch weer op trek te komen :x
Ennn....
Het is beslist hier! Paardje komt binnekort aan huis te staan! :D tuin word een piste en stallen komen er te staan :Y) Nu ag ik op zoek naar een miniatuurpaardje <<) Want ik wil natuurlijk niet dat Amigo alleen komt te staan :Y)
Zoooo leuk! ben helemaal blij! *\%/*

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:45

Waaauw super gaaf kaat!
En wat fijn lisanne!

Zoefferd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:57

Oh wat lief Lisanne!

Beterschap, Hillady :(:)

Wat een droom, super gaaf Kaat!

Zoë is ook weer lekker bezig hoor pfff. Beetje steigeren en met dr kop in de lucht heel hard rondjes rennen >;)

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:55

Ik ga 18 april pas weer in het buiten seizoen! Nu lekker door trainen gister was ze erg heet en sterk toen ik in het donker reed dus even kijken of ze wat rustiger wil zijn...

ik kreeg trouwens dit commentaar van de jurie: leuke combinatie met potentieel! Ga zo door!
Super leuk om te horen *\o/*

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:00

Gefeliciteerd metador!

Beterschap hillady :(

Wat ontzettend gaaf kaat! Jaloeeeeers :))

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:02

Beterschap!!

Wauw super leuk Kaat!!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:05

jaaaaaa *\%/*
Ik heb top ouders :D

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 20:15

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 20:46

Ik heb vandaag proberen te rijden. Succes:20%. Ze bleef maar in d'r achteruit gaan en na 40x rondjes lopen en een jongen die al een kwartier stond te wachten tot ie d'r langs kon, heb het opgegeven. En maar steigeren en doen en bokken als ik haar een tik gaf. Pffff. Ik was zooo boos op haar! Ik weet dat ze dit echt beter kan!

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 21:11

Ahh wat balen allemaal zeg...
Kaat wanneer komt je paardje naar huis? :D ik zal je zeggen, het is ideaal :D

Ik heb vandaag wel heerlijk gereden <3 hij gaf echt een super gevoel! Had ik wel even nodig met die drukte van school pfff..