Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
matedor schreef:Het ging super!!
Her was eigenlijk indoor maar heb buoten in mn eentje ingerwden en ze liep heerlijk! In de proeven heerlijk ontspannen heel fijn gereden de stelling en de nagevelijkheid ging super! De eerste proef 185 puntwn en 3e en de twede proef 197 punten en 2e!!! Super trots!!
Ik ben zooo blij normaal moest ik er zo veel moeite voor doen om 180 punten te halen en nu met heel veel lessen en trainingen em dan dit als beloning! En als je bekijkt dat we een jaar geleden met 30 punten minder onze eerste keer start maakten xd
gefeliciteerd!
Hillady schreef:Leuk oneandoly!
Hmm. Zondag keihard op mijn hoofd gevallen.. nu nog last van. Hoop toch geen hersenschudding.
. Ik vind het een hele vooruitgang dat ze niet meteen haar oren plat lag en wegliep.OneAndOnlyx schreef:Ik heb wat vertrouwen opgebouwd bij Vera denk ik!(zo trots!!). Ze komt nu telkens bij me staan en loopt achter me aan als ik dingen aan het doen ben haha.(poep ruimen; ze gaat aan de mestvork ruiken hooi geven; ze staat bij de opening voor de slowfeederzakken en kijkt heeeeeel(echt heeeel) erg cute naar me. En als ik dan naar haar toe ga en voorzichtig over haar hoofdje aai en haar oren kriebel dan zie je haar helemaal genieten. Vanmiddag nog even haar nekje jeukvrij gemaakt hihi.
x_Kaat_x schreef:OneAndOnlyx schreef:Ik heb wat vertrouwen opgebouwd bij Vera denk ik!(zo trots!!). Ze komt nu telkens bij me staan en loopt achter me aan als ik dingen aan het doen ben haha.(poep ruimen; ze gaat aan de mestvork ruiken hooi geven; ze staat bij de opening voor de slowfeederzakken en kijkt heeeeeel(echt heeeel) erg cute naar me. En als ik dan naar haar toe ga en voorzichtig over haar hoofdje aai en haar oren kriebel dan zie je haar helemaal genieten. Vanmiddag nog even haar nekje jeukvrij gemaakt hihi.
toppie!

tuin word een piste en stallen komen er te staan
Nu ag ik op zoek naar een miniatuurpaardje
Want ik wil natuurlijk niet dat Amigo alleen komt te staan

ik zal je zeggen, het is ideaal 
hij gaf echt een super gevoel! Had ik wel even nodig met die drukte van school pfff..