[HK]L2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

amber28

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 11:22

@Simpie94
Gezellig hoor :) rij je M1 ?? Ik kijk soms naar een vriend die m1 rijd dus wie weet kom ik je idd tegen

simpie94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 19:14

@amber28, zondag start ik nog een keer L2. Twee weken later de regiokampioenschappen en daarna zal ik ergens M1 gaan starten. :)

Cheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:28

Ik meld me ook weer :D Had dat al eerder gedaan en heb daarna alles meegelezen ;)
Maar nu staat mijn L2 debuut officieel gepland op 27 februari dus ik ga nu lekker fanatiek mee kletsen.
We moeten nog best wel even aan de bak voor de puntjes op de i... :P Maar we hebben nog een maand!

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 16:02

@ FriesWytske: groot gelijk ik vind deze proeven ook veel fijner :j

@ Amber: leuk hoor ik vind zelf het L2 fijner rijden dan L1, komt vast goed! Je doel van dit jaar zul je vast wel halen :P

@ Irene: bedankt!

@ Simpie: alvast succes voor zondag!

simpie94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:10

Dankjewel.
We gaan proberen een proef neer te zetten die ik 2 weken later ook wil rijden. Volle risico en kijken wat we dan tegenkomen. :Y) Kunnen we weer op trainen dan

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:43

Succes, simpie. Hoop dat het morgenochtend niet al te glad is.

IvankBacardi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:50

ik ben vandaag ook weer gestart ging echt super 202 en 205!

hoe is het bij jullie gegaan?

amber28

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 15:06

@ivankbacardi

Gefeliciteerd !!

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 16:26

Gefeliciteerd, IvankBacardi.

simpie94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:30

Super punten IvankBacardi! _/-\o_

Hier ging het wel aardig. Wilde met gas erop rijden maar helaas heb ik dat niet genoeg gedaan.
Enjoy was niet heel scherp en ik reed toch nog te veel op safe. Ook zat ik niet op 1 lijn met de jury helaas. Mager gepunt op onderdelen die meer verdienden.
1ste proef 193 en 2de proef 195 (197-2) ik reed een lijn uit de andere proeven :\ lekker dom

Maar wel twee keer 7 voor achterwaarts dus wel een beetje tevreden haha :)

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:47

Ook jij hebt superpunten, simpie.

Had laatst een 8 op achterwaarts en wijken voor het linkerbeen en een 9 op halthouden in de proef.

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:50

wat super ivanka!! iemand nog last gehad van de sneeuw?

@simpie je mag mega tevreden zeg met die punten toch!! sowieso als je het niet helemaal eens was met de jury, het gaat toch vooral om je eigen gevoel!

simpie94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:59

@frieswytske, ja ik had vandaag ook een paar 8'en. Paar maanden geleden 10 voor halsstrekken.
Maar omdat ik had geoefend op het achterwaarts is het fijn als je dat terugziet in je punten.

@laura, zeker waar. Gevoel was goed alleen volgende keer moet er echt even wat gas erop haha ;)

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 20:00

Laura01234 schreef:
wat super ivanka!! iemand nog last gehad van de sneeuw?

@simpie je mag mega tevreden zeg met die punten toch!! sowieso als je het niet helemaal eens was met de jury, het gaat toch vooral om je eigen gevoel!

Ja, hier alweer een paar dagen niet kunnen rijden. Ze kunnen er zelfs niet uit nu. Alles is veel te nat.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 20:01

simpie94 schreef:
@frieswytske, ja ik had vandaag ook een paar 8'en. Paar maanden geleden 10 voor halsstrekken.
Maar omdat ik had geoefend op het achterwaarts is het fijn als je dat terugziet in je punten.

Snap ik helemaal. :j

Kasty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 22:38

Hier was gisteren mijn klasse gecanceld ivm de gladheid, gelukkig konden we vandaag de klasse overrijden, dus ben net thuis. Lekker gereden, geoefend op mijn impuls thuis omdat die was verdwenen omdat ik thuis niet genoeg door zat. Vandaag was de impuls goed, dus top!
Ik had 184 en 180 , moesten nog 3 rijden en op dat moment was ik gedeeld eerste.. Ik heb niet gewacht, moet morgen ook weer werken, maar als ik wat heb gewonnen komen ze het morgen op mn werk brengen (organisator is ook taxi chauffeur en brengt kinderen op mn werk) .. Kortom top!

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 22:42

wow dat is wel heel netjes zeg! vaak zie je op wedstrijden als je niet bij de uitslag kan zijn je prijs dan vervalt, dus daar heb je geluk mee! maar ook wel netjes aangezien het een inhaalrubriek was :) gefeliciteerd met je punten!

ik ga deze week een weekje skiën :):) en daarna een weekje hard trainen voor de kampioenschappen en tevens laatste L2!

is er trouwens een vergelijkbaar topic voor M1? ik kon het niet vinden

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 22:59

Dat is heel netjes van ze, hennieb. En tevens handig dat ze het morgen op je werk brengen, als je nog in de prijzen zit.

Ik had dat vorige week. Stond toen ik weg ging nog derde. En heb toen afgesproken dat ik de volgende dag zou bellen of ik nog in de prijzen zat. Maar ze hadden 's avonds laat de punten al online gezet.
Wat dat betreft zijn ze hier in de omgeving wel schappelijk.
Volgens mij is er een HK topic voor de M1, Laura. Ski ze komende week.

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 23:17

Ik vind het ook wel lekker als ze een tijdelijke tussenstand hebben ja! dat je snel na je proef je punten al weet, alleen vind het wel redelijk dat als je als prijswinnaar op je prijs wacht normaal gesproken :P tenzij je echt een hele dringende reden hebt natuurlijk. Vind het ook niet gek dat dan je prijs vervalt.

Irene_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 09:18

@ Ivanka : Wat knap en hoge punten, goed gedaan zeg. Wat is je totaal score nu qua wp?

@simpie: Netjes gereden! Was de eerste keer toch?

@Hennie: Moest jij ook naar Exloo? Had je er zelf een goed gevoel over?

Ik ben gisteren ook selectie naar Exloo geweest. Zou eigenlijk zaterdag gaan maar door de sneeuw mocht ik gelukkig zondag starten. Ging niet helemaal volgens plan. De hele week liep hij sterren van de hemel, maar ik was ontzettend zenuwachtig. Grote mooie paarden en dan kom ik aan met mijn ponypaard. Score: 181 van jury op C 190 van jury op H, maakte 186 gemiddeld, toch een winstpuntje. 2e proef was belachelijk. Afgesloten bak en meerdere witte schotten, kreeg hem er nauwelijks langs gestuurd. 179 punten, gelukkig op de onderdelen die ik getraind had mooie 8'en.

Nouja toch een winstpunt, eens kijken hoe het M1 gaat bevallen.

@Laura, fijne vakantie en heel weer terug!

IvankBacardi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 09:35

dankjullie wel!!
ben ook super trots omdat ik weinig heb kunne traine en dan toch zo ze best doen <3
de jury was ook gelijk verliefd op hem en wilde hem kopen haha,

ik zit nu op L2 + 9

jullie ook gefeliciteerd met de punten!

fijne vakantie laura!!

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 10:42

gefeliciteerd met je punten, Irene. Niet geselecteerd voor de regio? Omdat je nu de overstap gaat maken naar de M1.

Irene_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 10:46

Nee helaas niet geselecteerd, had er ook niet op gerekend hoor. Mn andere punten in L2 waren veel hoger, maar het is toch selectie. Doelstelling was een winstpunt en die heb ik gehaald. Soms moet je gewoon tevreden zijn denk ik. Was voor Carlos nieuw terrein en was echt erg gespannen, alle dingen die ik had getraind gewoon glad vergeten.....

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 10:48

Helemaal waar, Irene.

Hier ook per wedstrijd verschillende doelen. En al helemaal met dit weer, als ik weinig kan trainen.

Cheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 11:22

Gefeliciteerd IvankBacardi! Super mooie punten :D

En ook Simpie top punten gereden. Ga jij bijna over naar de M of rijd je de L2 eerst uit?

Hennie gefeliciteerd met je winstpunten! Bij de locatie waar ik vaak start mag je de prijs zelfs 2 weken later nog wel ophalen :P Of verrekenen met het startgeld van je volgende wedstrijd. Dan mail ik altijd even dat ik dat graag wil. Scheelt soms wel 5 uur wachten op de prijsuitreiking!

Fijne ski-vakantie Laura!

Jammer dat je niet geselecteerd bent Irene maar zulke punten op een selectie kun je echt wel trots op zijn. Is inderdaad vaak toch wat strenger.

Ik zit nog steeds in mijn pauze periode door het weer en tentamendrukte. Vanaf volgende week ga ik weer keihard aan de bak om hopelijk de 27e klaar te zijn voor ons debuut!