Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paljaslaura schreef:Zoo stoute Gil haha. Wel een hele leuke tinker om te zien zeg!
Vandaag voor de 2e keer Mickey thuis gereden, wat een braaf paard zeg. Loopt rond alsof ie er al jaren staat, alleen de bakdeuren blijven zeer interessant en dan moet je echt je hele nek dubbel vouwen om naar buiten te kunnen kijken
Carolaaxxxx schreef:Vanaf de L vlecht ik niet meer als ik alleen moet springen en als het heel vroeg is 's ochtends![]()
Maar vind het een stuk netter staan als er in de B gewoon gevlochten wordt. Je springt immers om punten. Anders zouden we bij de dressuur ook niet hoeven vlechten
Carolaaxxxx schreef:Ik rijd 9'ens dus dat scheelt een mooie punt.
Het gaat niet om het WP cijfer, maar of je wel of niet in de prijzen valt, en welke plaats. Het is gewoon makkelijk een puntje extra rijen, zonder moeite. Ik gooi die punt dus niet weg. Maar dat is aan ieder zelf om te beslissen.
Bij dressuur geven ze vaker een vast cijfer dan bij springen, bij dressuur is het laatste cijfer standaard een 7 of een 8. Bij springen hoor ik vaak verschil in de algemene indruk. Dat is wel een stuk leuker moet ik zeggen
Carolaaxxxx schreef:Nee in de B gaat het om de hoogste punten in het klassieke parcours. Daarom staat ze ook altijd in de knotten. Vanaf de L maak k me er minder druk om, want dan krijg ik toch geen cijfer