Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik heb weliswaar wel altijd een lezer, 'durf' het niet zonder. Bang dat ik het door de spanning tijdens een proef vergeet ofzo. Is overigens vooral 'voor de zekerheid', want heb wel eens dat ik de lezer niet kon verstaan of iemand fout/ te laat las, en dan wist ik toch wel wat ik moest doen.
annika_s schreef:Oww even een ego post hoor dames!
Maar ik ben op dit moment het gelukkigste meisje op aarde geloof ik! Mijn knappe vriendin laten draven en ze liep weer helemaal goed! We mochten dan dus verder opbouwen en onze eerste (rodeo) rondjes galop maken maar wat ben ik gelukkig! Na een klein half uurtje ( met veel stap) was het kaarsje compleet uit maar het begin is er
. Ga nu nog een keer M1 starten en dan in april M2.
gefeliciteerd! 
Ik herken je nog van destijds het garanco topic. Heb je je Garanco nog?
Laten we het maar op een stukje finetuning houden.
Ik was in ieder geval tevreden! Na het hekjes incident van de vorige keer voor de eerste keer de tweede proef helemaal uitgereden...
anyway: eerste proef 196 en 2e. Tweede proef 178 en zooooooo veel punten laten liggen, alles wat ze gewoon doet, een 7 verder veel geklooi en dus 4-en en te veel 5-en. Nu op m2 +9 beetje spijtig van die laatste proef dus
binnenkort nog maar een keertje op pad en dan geloof ik het wel met de M2 
komende tijd dit alles nog meer bevestigen en dan zie ik het Z ook wel zitten. Keertwendig bij A die ik ook helemaal in de hoek, mag gewoon en je creëert wat tijd en ruimte voor jezelf!