Kan ik volgend jaar toch nog even rijden met een zware concurrent minder
grapje hè, volgend jaar zal ik er niet teveel meer van bakken vrees ik... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kan ik volgend jaar toch nog even rijden met een zware concurrent minder
grapje hè, volgend jaar zal ik er niet teveel meer van bakken vrees ik... 
Super leuk. De jury zat bij de prijsuitreiking en had op het protocol gezet: Goed paard, zorg dat het meer van jou wordt. Waarop mijn zusje roept, "Maar hij is van mijn zus!". Haha, iedereen in de kantine lag in een deuk. Was een geslaagd dagje!
. Oftewel, ik ben nu bont en blauw en zit met een gekneusde pols waar ik echt niet mee kon rijden. Dus helaas deze keer moeten afzeggen. Over 2 weken kringfinale in de hoop dat ik dan weer ben opgeknapt. Maar dat denk ik wel. Ga er gewoon deze week even opzitten om te kijken hoe het gaat. beemst36 schreef:Dat is balen mavantos, hopelijk knap je snel weer op!
Edit: goed gedaan trouwens van je zusje Sharon, ze schiet volgens mij al aardig op met haar punten of niet?
) en of er dan nog een L1 proefje voor haar in zit
Daarnaast hele pirouetten gereden (volgens mijn lesgever waren ze een 8 waard dus daar ben ik fier op!) en een beetje passage.. Mijn dag kan niet meer stuk!!
)
De hoefsmid is geweest en heeft er zo goed mogelijk een ijzer onder gezet en zegt dat het manken ten laatste woensdag volledig weg moet zijn... Met ijzer liep hij toch al veel beter, dat nam toch al veel druk weg van zijn afgebroken stukken. Nu ben ik ingeschreven voor zondag, maar ik hoef niet per se mee te doen. Zal morgen maar hopen dat hij dan weer normaal loopt. Dwaze duts...