De MAC RIDER CUP 2012 wie gaan ermee doen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 16:57

Ik mis zowieso de plaatsen waar gestart kan worden. Er staat wel telkens een naam van een pensionstal, maar wie zegt me waar dat is? Ik heb nog steeds niets gevonden in de buurt van Groningen op 1 na.
Ik kan wel hard gaan oefenen op stang en trens, maar wil dan ook een plek hebben om te starten. ;)

Anthonia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 17:22

Als je de datum aanklikt, en dan de stallen aanklikt komt er een plaatje met het adres en de provincie.
En je kan ook je eigen rijvereniging bericht doen. Heel veel mensen vinden dat er niks is in hun provincie of ver weg. Maar dat blijft ook zo als locaties in de buurt er nog niks van gehoord hebben. Het is nou eenmaal de eerste keer dat ze zoiets doen. Dus nog niet zo bekend. Als je even gauw een mailtje stuurt met een link naar de site van macrider kan je eigen rijvereniging het misschien organiseren en is het lekker dichtbij :)

Anthonia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 17:24

Citaat:
Ik vraag het me af met die 55 opgaven nu al in St. Johannesga, er staat nog nergens wie in welke klasse mee doet en of er al 1 vol zit... :s

Ik ga er vanuit dat L en M wel vol zit nu.
Gelukkig was ik nummer 19 dus ik zit er sowieso bij :))

Meya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 17:25

ik was 51.... dus ben benieuwd ;) als ik zo reken, ben ik bang van niet..

Maar dan is 't idd wel handig om even te melden of de klasses al vol zijn

Anthonia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 17:27

ik denk dat jij wel net op het randje zit nu hoor Meya, 20 per klasse en dan nummer 51 moet nog net zo'n beetje lukken :)

Volgens mij loopt St. Johannesga ook wel het snelst van alle locaties! 58 deelnemers nu al!!

Sjolvir

Re: De MAC RIDER CUP 2012 wie gaan ermee doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 18:48

Was inschrijving nr 8 of 9 op de locatie waar ik heen ga, dus dat zou in orde moeten zijn.
Maar 51? Tja dan is het moeilijk inschatten.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 18:57

Ik zie op mijn locatie ineens iemand met 4!! paarden staan? Lijkt me ook niet helemaal kloppen.....

maaikevdpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 19:02

Anthonia_ schreef:
ik denk dat jij wel net op het randje zit nu hoor Meya, 20 per klasse en dan nummer 51 moet nog net zo'n beetje lukken :)

Volgens mij loopt St. Johannesga ook wel het snelst van alle locaties! 58 deelnemers nu al!!

Dat is denk ik mijn schult, heb alle mensen die in aanmerking komen in de directe buurt een mailtje gestuurd dat het er is. En bij sommigen zie ik er maar 4 ofzo staan, dat is ook niet gezellig! En dan kunnen ook minder klasses door gaan! Ik zal ze deze week eens even bellen of er al een klasse vol zit of beina vol ;)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 19:48

Anthonia_ schreef:
Als je de datum aanklikt, en dan de stallen aanklikt komt er een plaatje met het adres en de provincie.
En je kan ook je eigen rijvereniging bericht doen. Heel veel mensen vinden dat er niks is in hun provincie of ver weg. Maar dat blijft ook zo als locaties in de buurt er nog niks van gehoord hebben. Het is nou eenmaal de eerste keer dat ze zoiets doen. Dus nog niet zo bekend. Als je even gauw een mailtje stuurt met een link naar de site van macrider kan je eigen rijvereniging het misschien organiseren en is het lekker dichtbij :)

Heb net alles tijdelijk per 1 januari opgezegd. Dus dit was nog mooie gelegenheid om toch nog wat te oefenen. :)

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 20:44

maaikevdpost schreef:
Anthonia_ schreef:

Dat is denk ik mijn schult, heb alle mensen die in aanmerking komen in de directe buurt een mailtje gestuurd dat het er is. En bij sommigen zie ik er maar 4 ofzo staan, dat is ook niet gezellig! En dan kunnen ook minder klasses door gaan! Ik zal ze deze week eens even bellen of er al een klasse vol zit of beina vol ;)

en dat had ik ook al wat gedaan ;) haha! Maar wel leuk toch dat het zo goed gaat met de inschrijvingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 20:47

Pieteritus1 schreef:
Ik zie op mijn locatie ineens iemand met 4!! paarden staan? Lijkt me ook niet helemaal kloppen.....

Zal dan nog wel veranderen, mag namelijk niet.

Ik ben ook benieuwd naar aantal inschrijvingen overal per klasse, want bij kleine wedstrijden kans groter dat er klasses niet doorgaan ook?

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 21:03

Krijg je ook nog wat te horen wat de bedoeling is, en hoe laat je je mag melden?

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 21:08

Ik mag toch hopen dat je van te voren nog een mail oid krijgt?

courtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 22:36

Ik ga er ook heen met me nieuwe Topper... Wel nog in de L, dus kans maken we niet maar dat geeft niks!

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 22:52

courtjuh schreef:
Ik ga er ook heen met me nieuwe Topper... Wel nog in de L, dus kans maken we niet maar dat geeft niks!

Als je geen kans zou maken hadden ze die klasse ook niet open gesteld

om in uit te komen.

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-11 22:59

Goh gaat hard met dit topic. Niet verwacht.......

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 23:12

Weet iemand misschien hoe het zit als er voor een bepaalde klasse te weinig deelname is? Zou je dan op een andere locatie mogen starten in die klasse of heb je dan gewoon pech?

appalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 10:26

Jullie hebben veel vragen, waar niemand in dit topic een antwoord op heeft. Kleine moeite om dan de organisatie een mailtje te sturen toch? Dan weet je het :D

Ik wacht het wel af en kijk wel of ik er bij zit. Zou erg leuk zijn :)

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 10:32

De mail terug van de organisatie is een beetje traag, vandaar. En om nu 20 mails te sturen met dezelfde vragen erin, lijkt me onnodig...

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 11:48

Misschien waren mense er al heen geweest ;)
Dan kon hun, hun ervaring uitwisselen hoe het in zijn werk gaat :)

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 12:11

@ CalvinenGino Volgens mij begint het pas volgend jaar :+ .

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 12:15

Oh ik dacht al in december ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 15:57

appalin schreef:
Jullie hebben veel vragen, waar niemand in dit topic een antwoord op heeft. Kleine moeite om dan de organisatie een mailtje te sturen toch? Dan weet je het :D

Ik wacht het wel af en kijk wel of ik er bij zit. Zou erg leuk zijn :)

Die vraag heb ik ook al een aantal maal gesteld, maar helaas geen reacties, ook niet op de mails.

maaikevdpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 17:24

Sundral schreef:
Weet iemand misschien hoe het zit als er voor een bepaalde klasse te weinig deelname is? Zou je dan op een andere locatie mogen starten in die klasse of heb je dan gewoon pech?

Minimaal 6 deelnemers per klasse, dus ja als hij niet door gaat kan je je daarna nog voor een andere inschrijven. Het zelfde als je paard kreupel die dag is. Met een dierenarts verklaring (staat er niet, maar ga ik wel van uit!) mag je ook op een latere selectie mee doen.

Voor wat wel een niet toegestaan is aan bitten, sporen enz. het is bij de KNHS aangemeld, dus ga dan ook van hun regels uit! (Is dus altijd goed!)

Met uitzondering van wedstrijd kleding mag je dus wat anders aan omdat dat aangegeven staat, en je paard mag dus een ander shabrakje en bandages/ peesbeschermers om. ( Omdat het een clinic vorm is! )

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 19:51

Nou ik hoop dat het bij ons wel in doorgaat, gezien dit de enige in de beurt is.. Nog 3kwartier rijden..