Ik kan wel hard gaan oefenen op stang en trens, maar wil dan ook een plek hebben om te starten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Anthonia_ schreef:ik denk dat jij wel net op het randje zit nu hoor Meya, 20 per klasse en dan nummer 51 moet nog net zo'n beetje lukken
Volgens mij loopt St. Johannesga ook wel het snelst van alle locaties! 58 deelnemers nu al!!
Anthonia_ schreef:Als je de datum aanklikt, en dan de stallen aanklikt komt er een plaatje met het adres en de provincie.
En je kan ook je eigen rijvereniging bericht doen. Heel veel mensen vinden dat er niks is in hun provincie of ver weg. Maar dat blijft ook zo als locaties in de buurt er nog niks van gehoord hebben. Het is nou eenmaal de eerste keer dat ze zoiets doen. Dus nog niet zo bekend. Als je even gauw een mailtje stuurt met een link naar de site van macrider kan je eigen rijvereniging het misschien organiseren en is het lekker dichtbij
maaikevdpost schreef:Anthonia_ schreef:ik denk dat jij wel net op het randje zit nu hoor Meya, 20 per klasse en dan nummer 51 moet nog net zo'n beetje lukken
Volgens mij loopt St. Johannesga ook wel het snelst van alle locaties! 58 deelnemers nu al!!
Dat is denk ik mijn schult, heb alle mensen die in aanmerking komen in de directe buurt een mailtje gestuurd dat het er is. En bij sommigen zie ik er maar 4 ofzo staan, dat is ook niet gezellig! En dan kunnen ook minder klasses door gaan! Ik zal ze deze week eens even bellen of er al een klasse vol zit of beina vol
haha! Maar wel leuk toch dat het zo goed gaat met de inschrijvingen. Pieteritus1 schreef:Ik zie op mijn locatie ineens iemand met 4!! paarden staan? Lijkt me ook niet helemaal kloppen.....

.
appalin schreef:Jullie hebben veel vragen, waar niemand in dit topic een antwoord op heeft. Kleine moeite om dan de organisatie een mailtje te sturen toch? Dan weet je het![]()
Ik wacht het wel af en kijk wel of ik er bij zit. Zou erg leuk zijn

Sundral schreef:Weet iemand misschien hoe het zit als er voor een bepaalde klasse te weinig deelname is? Zou je dan op een andere locatie mogen starten in die klasse of heb je dan gewoon pech?