Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:Wie weet hoe het juridisch zit? Je gaat namelijk waardepapieren veranderen.
Ik wil gewoon m'n geld terug, ik kan er niets aan doen dat ik ze niet meer op kan maken. En startkaart voor 2012 gaat er wel tijdelijk uit.
Little_pony schreef:Qizz schreef:Die 16 toch wel?
Bedoel je dit voor mij? Nee kreeg mijn set van 16 binnen op de dag dat ik 'smiddags nogmaals een aanvraag had gedaanschijnbaar voor 6 (godbless
) maar ja dikke pech, die 3 tientjes ga ik me verder niet druk over maken
yvonnedv schreef:gvmf schreef:Ik heb het hele topic niet weer helemaal doogespit. Excuus. Maar ik heb toch 1 vraag.
Er wordt gesproken door de knhs dat ze geen losse coupons retour nemen. Maar mag je dan wel 6 losse coupons, dus die niet allemaal aan elkaar zitten, retourneren? Dat heb ik nog wel namelijk, ze zitten echter niet meer aan 1 stuk aan elkaar.
Weet iemand dat?
Bij mijn weten mogen 6 helemaal niet terug, alleen een set van 16, of die ook aan elkaar moeten zitten weet ik niet
MiepprinZ schreef:Misschien is dit niet het juiste topic, maar ik vraag me af of er al wedstrijdsecretariaten zijn die WEL weten hoe het gaat werken per 1/1/12... Veranderingen, prima, maar wel dusdanig van te voren, en niet een maand om het door de ledenraad te loodsen en dan in een maand zowel leden als secretariaten informeren?! De meeste mensen geven toch ook wel (meer dan een) maand vantevoren op... Persoonlijk ben ik blij dat wij pas weer in april organiseren![]()
Met het programma concours 3.5 kon men ook al eerder werken om eraan te wennen...