
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
venga schreef:Dan moest je toch tussen X en C in draf? Heb ik vaak gesmokkeld door bij X de overgang te makenIs denk ik niet de bedoeling, maar zoals de proef gelezen wordt mag het wel.
Suzanne F. schreef:_Pien_ schreef:Ben ook erg benieuwd met wat ze gaan komen.
helemaal omdat ze in de P&S hebben gezegt dat we met sinterklaas en kerts het "nieuwe" boekje wel op het verlanglijstje kunnen zetten....
Kassa....
Lijkt wel of ze het alleen maar daarom doen... kunnen ze weer cashen.
Liselot11 schreef:Ben ook benieuwd naar de nieuwe proeven. Van mij mag dat gedeelte in het L2 met zo'n F-X-C wenden oefening er zeker inblijven.
Zou eigenlijk ook de kwartwending in de klasse M1 wel weer terug willen zien
KarinvdM schreef:De M2 is sinds de invoering van het huidige boekje een stuk beter te rijden geworden. Ik heb er niet echt problemen mee gehad.
1978 schreef:Hihi, vraag me nu ook wel af welke oefeningen er dan in de M5 worden gevraagd...
Liselot11 schreef:KarinvdM schreef:De M2 is sinds de invoering van het huidige boekje een stuk beter te rijden geworden. Ik heb er niet echt problemen mee gehad.
Helemaal mee eens, is een stuk logischer geworden ook.
Waarom ik trouwens een kwartwending terug zou willen zien in de M1, is dat je dan een mooi stukje voorbereiding hebt op de M2.
Gulpje schreef:1978 schreef:Hihi, vraag me nu ook wel af welke oefeningen er dan in de M5 worden gevraagd...
Leuk dat je het vraagt! In de M5 worden voornamelijk oefeningen als slangevolte met 55 bogen, schouderbinnenwaarts met zonder handen, contradraf en 2 uur achterwaarts gevraagd. Maar ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat het nog in de testfase zit, dus ik weet nog niet of ze deze mooie klasse ook echt gaan invoeren per 1 april. De proeven duren door dat achterwaarts ook best heel lang, dus ik ben benieuwd wat ze gaan doen!