Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amado schreef:Zijn er nog meer mensen van de B paarden die op uitslag van de 18e wachten? Iedereen in mijn omgeving heeft de punten al die op de 17e het proefje hebben opgestuurd. Ik heb hem gelijk op vrijdag avond de 12e opgestuurd
kincsem schreef:Ik vroeg me af hoe ze voorkomen dat mensen meerdere keren hun proefje filmen en dan de beste insturen als er niet vanuit een App eenmalig per event gefilmd kan worden?
Nalonyda schreef:Hier ook. Heb hem zondag de 14de verstuurd en wacht er nog op... Normaal niet heel erg... maar heb me in alle enthousiasme voor 2 juli ingeschreven voor de L1 (moet nog 1 B punt namelijk) ..Is natuurlijk niet slim ergens dat ik het doe.
Urosa schreef:Nalonyda schreef:Hier ook. Heb hem zondag de 14de verstuurd en wacht er nog op... Normaal niet heel erg... maar heb me in alle enthousiasme voor 2 juli ingeschreven voor de L1 (moet nog 1 B punt namelijk) ..Is natuurlijk niet slim ergens dat ik het doe.
Je kunt nog even afwachten tot de sluitingsdatum op je punten, die staat op 25 juni 12:00 uur en als je dan de punten niet hebt, zou ik hem zelf wijzigen naar de B.
Eveline77 schreef:Whoop whoop, wij sluiten de B af met 200 punten. Ik meld de komende online events even af en ga de puntjes op de i zetten om L1 te kunnen gaan starten.
daffodil schreef:Leuk dat iedereen zijn resultaten weer terug heeft. Ik had er dit keer helaas ook een paar echt minder goede tussen zitten. En ik snap dat iedereen enthousiast is over hoge punten maar zeker als je punten tegenvallen, vragen staat vrij he, dus stuur me gerust een PB als je er iets te vragen over hebt.
Dispar_Vulgo schreef:Zojuist ook mijn punten van 11 juni (M1) 190 punten. Vond het zelf geen topproef, maar jury heeft letterlijk op elk onderdeel een tip gegeven. Heel positieve toelichting, daar hou ik altijd wel van!
Wel erg jammer dat de kwaliteit van m'n filmpje zo achteruit is gegaan dat de jury moeite had achterin in detail te kunnen zien (terwijl ik in hoge kwaliteit film).
Ohja één opmerking die ik niet precies begreep 'Contradeel weinig gezet' (Gebroken lijn in contra galop). Wat zou ze hiermee bedoelen?
Dispar_Vulgo schreef:Zojuist ook mijn punten van 11 juni (M1) 190 punten. Vond het zelf geen topproef, maar jury heeft letterlijk op elk onderdeel een tip gegeven. Heel positieve toelichting, daar hou ik altijd wel van!
Wel erg jammer dat de kwaliteit van m'n filmpje zo achteruit is gegaan dat de jury moeite had achterin in detail te kunnen zien (terwijl ik in hoge kwaliteit film).
Ohja één opmerking die ik niet precies begreep 'Contradeel weinig gezet' (Gebroken lijn in contra galop). Wat zou ze hiermee bedoelen?