Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kincsem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:20

Dank je allemaal! Ik ga het flapje van het oornetje dan optillen.

Ik vroeg me af hoe ze voorkomen dat mensen meerdere keren hun proefje filmen en dan de beste insturen als er niet vanuit een App eenmalig per event gefilmd kan worden?

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:21

Amado schreef:
Zijn er nog meer mensen van de B paarden die op uitslag van de 18e wachten? Iedereen in mijn omgeving heeft de punten al die op de 17e het proefje hebben opgestuurd. Ik heb hem gelijk op vrijdag avond de 12e opgestuurd

Hier ook. Heb hem zondag de 14de verstuurd en wacht er nog op... Normaal niet heel erg... maar heb me in alle enthousiasme voor 2 juli ingeschreven voor de L1 (moet nog 1 B punt namelijk) .. :') Is natuurlijk niet slim ergens dat ik het doe.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:24

Dat valt niet te voorkomen. Persoonlijk was ik helemaal blij als ik er 1 had die in z'n geheel en volgens alle randvoorwaarden gefilmd was. Dan was ik al zo gefrustreerd dat ik echt geen zin meer had om het nog een keer te doen. De mislukte opnames waren tot aan de misser (batterij leeg, over hond heen gesprongen en er bijna afgevallen, etc.) veel beter dan de opname die ik uiteindelijk moest insturen.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:26

kincsem schreef:
Ik vroeg me af hoe ze voorkomen dat mensen meerdere keren hun proefje filmen en dan de beste insturen als er niet vanuit een App eenmalig per event gefilmd kan worden?

Niet, je kunt hem zo vaak rijden als je wil en dan de beste opsturen. Of je dat moet willen is een tweede :+

Nalonyda schreef:
Hier ook. Heb hem zondag de 14de verstuurd en wacht er nog op... Normaal niet heel erg... maar heb me in alle enthousiasme voor 2 juli ingeschreven voor de L1 (moet nog 1 B punt namelijk) .. :') Is natuurlijk niet slim ergens dat ik het doe.

Je kunt nog even afwachten tot de sluitingsdatum op je punten, die staat op 25 juni 12:00 uur en als je dan de punten niet hebt, zou ik hem zelf wijzigen naar de B.

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:30

Urosa schreef:
Nalonyda schreef:

Je kunt nog even afwachten tot de sluitingsdatum op je punten, die staat op 25 juni 12:00 uur en als je dan de punten niet hebt, zou ik hem zelf wijzigen naar de B.

Hebben de ze deadline veranderd van 3 naar 5 werkdagen? := Ohh jeeh, mijn hart :')

kincsem

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:41

@_Lorette_ ik denk zelf ook dat ik (zeker met dat warme weer de komende dagen) opgelucht zou zijn als 1 opname er goed en volledig opstaat. Ik merk dat ik nu nerveuzer ben over hoe het allemaal gefilmd moet worden dan de proef zelf.

Nu heb ik mijn vriend ook gevraagd om te filmen en hoewel die paarden lief vindt heeft hij er geen verstand van. Dus ik denk dat we het maar een keer moeten oefenen :D

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:46

@Kincsem, bij mij viel mijn telefoon eerste filmpje uit... had er echt de P in dat ik hem opnieuw moest doen... :') Was daardoor ook mijn proef vergeten door stress. Heb er respect voor als mensen ze vrijwillig meerdere keren doen.

kincsem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:51

Ik vind het wel fijn dat de filmer nu het voorstellen mag doen, want dan hoef ik het combinatienummer niet te onthouden. Ik denk dat ik al die info voor mijn vriend op een briefje zet, zodat hij het op kan lezen.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:52

*\o/* *\o/* *\o/*
Ik heb zojuist mijn punten van de L1 terug gekregen. Was er even van in shock want ik mocht opeens 2 winstpunten bijtellen.. 203 punten _/-\o_

Helemaal leuk en onwijs leuk commentaar meegekregen :D

kincsem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:53

@xVerax mooie punten, gefeliciteerd!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:56

Haha, niet de beste proef noem jij dat dan! :)) Gefeliciteerd met je punten.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 11:06

Annetje schreef:
Haha, niet de beste proef noem jij dat dan! :)) Gefeliciteerd met je punten.

Ja bizar :') mijn hoogste score in de L1 tot nu toe was 180 dus je kunt je voorstellen dat ik eerst het protocol ging lezen om te kijken of ik wel mijn eigen punten had gekregen of die van iemand anders :+

Bedankt :D

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 11:09

@xVerax, zo dat zijn nog eens punten :D gefeliciteerd!

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 11:10

Gefeliciteerd xVerax, hele mooie punten zeg!! *\%/*

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:54

Whoop whoop, wij sluiten de B af met 200 punten. Ik meld de komende online events even af en ga de puntjes op de i zetten om L1 te kunnen gaan starten.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 13:11

Eveline77 schreef:
Whoop whoop, wij sluiten de B af met 200 punten. Ik meld de komende online events even af en ga de puntjes op de i zetten om L1 te kunnen gaan starten.

Wat een super mooie afsluiter van de B! :D

Ik heb ook zojuist mijn punten van 18 juni terug, 184 punten in het L2 *\o/* Ben het ook helemaal eens met het protocol, de tips kloppen met waar we aan moeten werken en leuk commentaar onderaan het protocol!

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 13:21

Ik heb ook mijn punten terug van 18 juni! 195 *\%/* *\%/*

Echt mega blij mee! Heel fijn commentaar waar ik ook echt wat aan heb!

Ook vind ik het echt fijn om te zien dat we ook echt groeien, dat het ook terug te zien is in de punten! Dit even thuis lekker bevestigen met de proefjes en dan ook maar eens meetmomenten gaan rijden.

Iedereen die fijne punten had gefeliciteerd!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 13:24

Leuk dat iedereen zijn resultaten weer terug heeft. Ik had er dit keer helaas ook een paar echt minder goede tussen zitten. En ik snap dat iedereen enthousiast is over hoge punten maar zeker als je punten tegenvallen, vragen staat vrij he, dus stuur me gerust een PB als je er iets te vragen over hebt.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 13:32

daffodil schreef:
Leuk dat iedereen zijn resultaten weer terug heeft. Ik had er dit keer helaas ook een paar echt minder goede tussen zitten. En ik snap dat iedereen enthousiast is over hoge punten maar zeker als je punten tegenvallen, vragen staat vrij he, dus stuur me gerust een PB als je er iets te vragen over hebt.

Ik had graag mijn jury van vorige week wat vragen willen stellen over bepaalde onderdelen. Maar toen was jij denk ik niet mijn jury.

Ik vind dit aanbod wel echt fantastisch trouwens, net als van de vele andere juryleden in dit topic!

tessie98xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 13:40

Gefeliciteerd allemaal!

Ik heb ook mijn punten terug van 18 juni, 190 punten in de L1 :) *\o/*

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 13:43

-refreshed haar pagina weer nu er nieuwe mensen zijn met resultaten-

:')

Gefeliciteerd iedereen met de resultaten!

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 14:31

Zojuist ook mijn punten van 11 juni (M1) 190 punten. Vond het zelf geen topproef, maar jury heeft letterlijk op elk onderdeel een tip gegeven. Heel positieve toelichting, daar hou ik altijd wel van!

Wel erg jammer dat de kwaliteit van m'n filmpje zo achteruit is gegaan dat de jury moeite had achterin in detail te kunnen zien (terwijl ik in hoge kwaliteit film).

Ohja één opmerking die ik niet precies begreep 'Contradeel weinig gezet' (Gebroken lijn in contra galop). Wat zou ze hiermee bedoelen?

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 15:06

Dispar_Vulgo schreef:
Zojuist ook mijn punten van 11 juni (M1) 190 punten. Vond het zelf geen topproef, maar jury heeft letterlijk op elk onderdeel een tip gegeven. Heel positieve toelichting, daar hou ik altijd wel van!

Wel erg jammer dat de kwaliteit van m'n filmpje zo achteruit is gegaan dat de jury moeite had achterin in detail te kunnen zien (terwijl ik in hoge kwaliteit film).

Ohja één opmerking die ik niet precies begreep 'Contradeel weinig gezet' (Gebroken lijn in contra galop). Wat zou ze hiermee bedoelen?

Gefeliciteerd!
Daarmee wordt waarschijnlijk bedoeld dat het contradeel wat onstabiel oogt en je hierop kan verbeteren door paard meer tussen twee benen en teugels in arbeidstempo duidelijk door de contrabocht te laten galopperen.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 15:07

Zo, hier weer een plukje L2 terug naar de KNHS...

Dispar-Vulgo, ik vermoed dat de jury bedoeld dat je je paard meer op de lijn moet plaatsen. Hij doet nu waarschijnlijk wel je contra, maar zal wat "omvallen" bijvoorbeeld. Als hij meer tussen je teugels en benen blijft kun je hem meer "zetten". Maar dit is een vermoeden op basis van wat je zegt en wat ik vaker zie hoor.

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 15:08

Dispar_Vulgo schreef:

Duimen dat mijn M1 van 11 juni er ook tussen zit....
Gefeliciteerd met je winstpunt!