Ik moet morgen om half elf en half een starten net heerlijk getraind Gisteren de bb gewonnen met sjaak met 71 stijl! 2 balkjes in de B en 66 stijl. Gaan enorm vooruit met top training van arjen vos! HelemaL blij
Op een steigerend paard moeten stappen en eerste kilometers in sluiptijgerstap, maar in alle gangen kunnen rijden en blijven zitten.
Lithya
Geplaatst: 24-04-15 19:18
Zoveel boskabouters actief Urielle?
Snorlex
Geplaatst: 24-04-15 19:22
Ik werd vandaag aangevallen door Staatsbosbeheer. Ze zijn bezig met de ingang bij het bos maar het gevolg daarvan is een onveilige situatie voor ruiters. Ik ging voor veilig, zo kort mogelijk langs de weg maar neeeee dat was absoluut niet de bedoeling en lekker mijn probleem. Hallo? Het ruiterpad begint daar. Hoezo is een onveilige situatie dan het probleem van de ruiters?
Gelukkig bleef mijn paard wel met 4 benen op de grond!
Urielle
Geplaatst: 24-04-15 19:24
Lithya schreef:
Jarenlang alleen aan de hand buiten gaan stappen omdat hij zich achterover gooit als hij iets engs ziet. Dus voor ons allebei een grote overwinning om het onder de man te doen.
Pantykous
Geplaatst: 24-04-15 20:12
Urielle schreef:
Lithya schreef:
Jarenlang alleen aan de hand buiten gaan stappen omdat hij zich achterover gooit als hij iets engs ziet. Dus voor ons allebei een grote overwinning om het onder de man te doen.
Ook voor jou:
JumpingRider
Geplaatst: 24-04-15 20:56
Succes iedereen dit weekend op wedstrijd dit weekend!!
Zijn er hier toevallig nog bokkers die de laatste tijd nog een paard hebben gekocht? Ik wil die van mij graag op mijn eigen naam laten zetten in het paspoort, maar de KWPN site is een beetje vaag.
Er staat namelijk dat ik het registratiebewijs op moet sturen. Maar wat is het registratiebewijs? Naar mijn idee heb ik alleen een paspoort en een stamboekpapier. Of is stamboekpapier en registratiebewijs nu weer hetzelfde? Of is het registratiebewijs het paspoort? Of is het een 3e papier/boek wat ik niet heb gekregen?
Volgensmij kan het ook wel zonder lid te zijn. Alleen kost het dan extra. Iedereen succes op concours. En wie mij morgen herkent in Middel/Olst moet mij maar even aanspreken
Snorlex
Geplaatst: 24-04-15 22:24
Wedstrijdstarters succes dit weekend! En voor de thuisblijvers een fijne training