Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 17:32

Staat er onderaan bij de handtekening niet iets van een nummer? Dat hoort namelijk

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 17:39

Ja de digitale handtekening is wel ingevuld. maar bovenaan staat een vakje voor 'jury' en bij andere staat daar dan de naam (want de handtekening is niet veel zeggend) maar bij mij gaat het over bakletters :') Naam van mn paard is overigens ook niet gevuld, is leeg gelaten.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 17:40

De naam van je paard of van jou vul ik ook vaak niet in want meestal geen woord van te verstaan en als dan ook je paspoort bibberig gefilmd is, weet ik dat echt niet.

Maar als onderin de digitale handtekening en dus het nummer staat, is dat prima hoor. Aan dat nummer kan een jury herkend worden.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 19:24

Als je de bak verkleind doordat je filmer bij C moet staan is het toch bijna onmogelijk om die hoek goed te rijden op de bordjes?. Moet je dan de bordjes ook verhangen?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 19:55

Ik heb verschillende filmpjes gehad waar de deelnemer gewoon de hoefslag volgde alleen wanneer er een oefening op C gereden moest worden op de binnenhoefslag ging staan. Werkt perfect.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 19:57

Als ik in de dichte binnenbak zou rijden dan zou de filmer in de bak bij C staan en zou ik de bak 1.5m afzetten met balken zodat de hoeken en eventuele oefeningen bij "C" nog op de film komen.
Ik zou dan de normale letters aanhouden en dus een wat ingekorte 2e helft hebben.
Dit is hoe ik het zou doen, ik weet niet of het de enige juiste manier is.
Afbeelding

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 21:11

Hier ook protocol en punten terug, een net winstpuntje. Niet verwacht wel ontzettend blij mee. Niet veel commentaar dat zien we maar als compliment en het commentaar wat erop staat kan ik me geheel in vinden.
Mis alleen handtekening jury, is het dan wel geldig?

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 21:30

Hoe staat de handtekening er normaal op?
Ik heb mijn handtekening ingescand en die plak ik onderaan het protocol.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 21:31

ik type mijn naam.

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 21:32

Tilmar schreef:
Hoe staat de handtekening er normaal op?
Ik heb mijn handtekening ingescand en die plak ik onderaan het protocol.

Er staat niks bij digitale handtekening, gewoon leeg.
Er staat bovenaan wel een jurynummer.

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 21:50

Op die van mij staat ook geen jurynummer

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 22:17

Ik heb de bak iets ingekort want onze bak is ook 45 meter ipv 40. Heb 2 A4tjes opgehangen waar de M en H eigenlijk horen. Zet dat er wel als opmerking bij. En anders heb ik niks op de letter gereden :’).

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 07:55

Zijn er nog meer mensen van de B paarden die op uitslag van de 18e wachten? Iedereen in mijn omgeving heeft de punten al die op de 17e het proefje hebben opgestuurd. Ik heb hem gelijk op vrijdag avond de 12e opgestuurd

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 08:02

Ik heb weer een B proefje ingestuurd voor de 25ste. Ben benieuwd! Ik denk dat dit voorlopig even de laatste online is. Hoop binnenkort een meetmoment hier in de buurt op ander terrein te rijden :)

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 08:30

Amado schreef:
Zijn er nog meer mensen van de B paarden die op uitslag van de 18e wachten? Iedereen in mijn omgeving heeft de punten al die op de 17e het proefje hebben opgestuurd. Ik heb hem gelijk op vrijdag avond de 12e opgestuurd

Ik wacht ook nog, had hem maandags verstuurd.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 08:48

Eveline77 schreef:
Amado schreef:

Ik wacht ook nog, had hem maandags verstuurd.

En ik wacht ook nog op de B paarden!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 08:54

Ik typ zowel bovenin als onderin mijn naam en jurynummer. Dat is duidelijk en ook te traceren. Handtekening mag natuurlijk maar ik vond het geen meerwaarde hebben.

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 09:38

Ik heb ook mijn punten van de 18e. De 11e nog niet. Schrik een beetje van de score. Ik rij altijd vrij stabiel rond de 185 en 190 en deze jury straft best veel af. Nou ja, duidelijk. Nemen we weer mee.

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 09:55

Edit; never mind :o
Laatst bijgewerkt door vaaleriee op 23-06-20 10:13, in het totaal 2 keer bewerkt

eefjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:05

Amado schreef:

Ik heb de punten al wel maar wacht nog steeds op m’n protocol..zou fijn zijn als die ook een keer erop staat..

kincsem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:14

Ik ga voor het eerst meedoen met het event van 2 juli. Nu heb ik 2 (misschien domme) vragen die wellicht al in 1 van de 249 pagina's beantwoord zijn, maar na 20 pagina's doorlezen heb ik het voor gezien gehouden :o

1. Ik rijd met dit weer altijd met een oornetje maar die valt over zijn kolletje mag ik dan wel met een oornetje rijden?
2. Ik heb de filmpjes over het maken van de video op paardrijden.nl bekeken, maar ik dacht intuitief (maar dat is misschien niet juist) dat je moest filmen vanuit de app. Echter, dat wordt niet vermeld. Dus is het dan zo dat je gewoon filmt met je telefoon en dan alleen upload via de app?

Sorry, als het al aan bod is gekomen op 1 van de eerdere pagina's.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:15

Je mag zeker met een oornetje rijden, geen probleem.
Op je tweede vraag, volgens mij upload je een filmpje in de app.

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:17

kincsem schreef:
Ik ga voor het eerst meedoen met het event van 2 juli. Nu heb ik 2 (misschien domme) vragen die wellicht al in 1 van de 249 pagina's beantwoord zijn, maar na 20 pagina's doorlezen heb ik het voor gezien gehouden :o

1. Ik rijd met dit weer altijd met een oornetje maar die valt over zijn kolletje mag ik dan wel met een oornetje rijden?
2. Ik heb de filmpjes over het maken van de video op paardrijden.nl bekeken, maar ik dacht intuitief (maar dat is misschien niet juist) dat je moest filmen vanuit de app. Echter, dat wordt niet vermeld. Dus is het dan zo dat je gewoon filmt met je telefoon en dan alleen upload via de app?

Sorry, als het al aan bod is gekomen op 1 van de eerdere pagina's.

Je filmt met je telefoon en je upload het filmpje via de app. Dat is makkelijker.

Succes met je proef :)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:18

Zelf zou ik tijdens het voorstellen de filmer even het oornetje op laten tillen en het kolletje laten zien. Filmen doe je gewoon met je camera en niet vanuit de app. Daarna lever je het wel via de app in.

Ik 'wacht' op uitslag van de 25e. Ik hoop dat mijn filmpje niet te donker is. Op mijn telefoon was het gewoon goed te zien en op mijn laptop kan ik er weinig van maken. Hopelijk ligt dat aan mijn instellingen.

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:19

Met oornetje rijden doe ik sinds kort ook. Gewoon even het flapje optillen bij het filmen van de aftekeningen. En je filmt met je eigen telefoon en dan via de app het filmpje doorsturen.