Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eveline77 schreef:Amado schreef:Zijn er nog meer mensen van de B paarden die op uitslag van de 18e wachten? Iedereen in mijn omgeving heeft de punten al die op de 17e het proefje hebben opgestuurd. Ik heb hem gelijk op vrijdag avond de 12e opgestuurd
Ik wacht ook nog, had hem maandags verstuurd.
Amado schreef:Zijn er nog meer mensen van de B paarden die op uitslag van de 18e wachten? Iedereen in mijn omgeving heeft de punten al die op de 17e het proefje hebben opgestuurd. Ik heb hem gelijk op vrijdag avond de 12e opgestuurd
kincsem schreef:Ik ga voor het eerst meedoen met het event van 2 juli. Nu heb ik 2 (misschien domme) vragen die wellicht al in 1 van de 249 pagina's beantwoord zijn, maar na 20 pagina's doorlezen heb ik het voor gezien gehouden![]()
1. Ik rijd met dit weer altijd met een oornetje maar die valt over zijn kolletje mag ik dan wel met een oornetje rijden?
2. Ik heb de filmpjes over het maken van de video op paardrijden.nl bekeken, maar ik dacht intuitief (maar dat is misschien niet juist) dat je moest filmen vanuit de app. Echter, dat wordt niet vermeld. Dus is het dan zo dat je gewoon filmt met je telefoon en dan alleen upload via de app?
Sorry, als het al aan bod is gekomen op 1 van de eerdere pagina's.