ukkiepuk schreef:Weet iemand dit toevallig?
Mijn nichtje is op 4 juni voor het eerst L2 gestart. 11 en 18 juni is ze ook gewoon L2 gestart en heeft inmiddels 3 winstpunten. Nu zien we bij klasseringen dat het winstpunt van 18 juni bij de L1 is opgeteld. Zou dit vanzelf weer gecorrigeerd worden of moet ik toch even de KNHS contacten?
Dat is wel wonderlijk en lijkt me niet direct. Ik zou even bellen naar KNHS.
Tilmar schreef:Ik snap dat jullie ongeduldig zijn. Maar bekijk het ook eens van de andere kant.
Bijvoorbeeld deze week.
Filmpjes ingeleverd op woensdag 18 juni.
Bij alle filmpjes moet een protocol gemaakt en opgeslagen (1500 deelnemers). Dan moeten ze kijken welke jury's zich opgegeven hebben en die jury's protocollen sturen. Ik denk dat een jury gemiddeld 20 proeven doet van een event, dus dat zijn 75 juryleden!
Oke. Ik krijg als jury dus donderdag 19 juni de protocollen, maar ik werk gewoon en begin daar vrijdag aan (had ik ook opgegeven hoor).
Ik lever braaf alles in op zondag avond.
Dan moet de KNHS op maandag alles wat is binnengekomen verwerken en krijg je dus dinsdag je punten. Dat is al 4 werkdagen.
Dat is als alles goed gaat! Dan heb ik het nog niet over filmpjes die te wazig zijn en terug moeten of niet volgens de richtlijnen gefilmd zijn.
Ik weet het ik ben nog fris en fruitig en net begonnen met jureren, maar iedereen doet echt zijn best.
Het zou denk ik al helpen als je kon zien dat je proef goed is binnengekomen en in behandeling is.
Natuurlijk kan je zeggen ze moeten dan minder inschrijvingen aannemen, maar ja er moet ook geld in het laadje komen. En het animo is er.
Ik heb goede hoop dat nu er meer juryleden meehelpen het weer teruggaat naar binnen een week je punten. Maar die 3 werkdagen van het begin zijn denk ik gewoon niet haalbaar.
Snap dat het als jury beetje zuur is als mensen (o.a. Ik) ‘zeuren’ over lange wachten. Maar voor mij heeft dat écht alleen met KNHS te maken hoor, ik krijg niet het gevoel dat ze het hele gebeuren niet onder controle hebben.
Als jij super snel zondag al de uitslagen terug stuurt, dan verwerkt KNHS dat vaak wel weer snel op maandag. Dat is 2 werkdagen (vr-ma), dus mega snel en daar zal niemand over klagen!
Maar zelf vind ik meer dan 7 werkdagen (= incl 2 weekenden) gewoon best een lange tijd. Daarom kies ik er nu toch liever voor naar een meetmoment toe te gaan en direct de scores te krijgen. Wacht nog op 1 online score (11 juni) en dan is het wel even mooi geweest voorlopig