Hihi leuk in thema DG! Vervelend dat je het gevoel hebt niet meer lekker te rijden. Bij mij wil het dan nog wel eens helpen als ik een week lang iets totaal anders doe en hem daarna weer oppak.
Jaa de beslissing kwam voor mij nogal onverwachts Roosje. Ik had het niet zo 123 zien aankomen. Springen en crossen is inderdaad ook belastend, maar dat blijven wij laagdrempelig (BB) doen. Juultje is echt mijn eigen paard, dus daar kan ik alles zelf over beslissen haha. Het is wel de bedoeling om die uiteindelijk te gaan starten.
Poeh klinkt als een groot project. Wel gaaf dat je het nu zo kan inrichten zoals jij dat wilt.
Oeh je brengt mij op ideeën laura! Spullen invetten is wel een keertje nodig hier. Goed plan!
Van mij mag het inderdaad ook wel even goed regenen! Maar dan ook het liefst 's nachts
.
Edit: laatste post van DG gemist haha. Dat mensen blijven kijken en dan onderling gaan fluisteren kan ik ook wel een beetje zenuwachtig van worden. Moet wel zeggen dat het van de persoon afhangt.
Laatst bijgewerkt door xemmafalcon op 28-04-20 10:34, in het totaal 1 keer bewerkt