[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 12:31

Wat zuur ivy.. :(:)

Kim, een KM. Dat hele traject is geen succesverhaal, laten we t daar maar op houden :+

Ik zit nu vakantiehuisjes met stal op de Veluwe te kijken.. Als iemand nog goede ervaringen heeft? Liefst aan de westkant (kootwijk etc). Kan ik tenminste naar het bos _O- (met de edit dat het in m’n hoofd speelt, maar ik me echt bewust ben van corona maatregelen. Kijken kan geen kwaad, boeken heb ik nog niet gedaan)
Laatst bijgewerkt door Noukie op 25-04-20 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 12:37

Jeetje balen van je zadel zeg...
En wat een toestand met je rijbroeken...

Wij zijn 2 jaar terug naar Bed en stal in Vaassen geweest, dat was wel mooi, leuke accommodatie ook.
Verder gaan wij veel naar Someren, maar dat is geen Veluwe.

Ivy, wat balen zeg, sterkte!

Ik zit hier weer in een periode van het een in het ander geloof ik...
Braaf meer dan een week gewacht met bit in doen, woensdag door het warme weer en schuren plekje op zijn neus door de kaptoom...
Gisteren bit weer in, hij liep toch gelijk weer zelf te hangen en te trekken en dan wil ik ‘m juist licht houden om geen druk te krijgen... juist ja, na het rijden plekje weer te zien in zijn mond, grrr...
Morgen les van Herman, baal echt!
Even overlegd, hij had de stang en trens en erin gedaan omdat hij daar minder op gaat hangen en dus minder kans op mond kapot, suf, ik denk dat doe alleen de trens om voorzichtig te beginnen...
Fout dus...
Morgen wel lessen en verschillende bitten meenemen om te kijken of we een oplossing kunnen vinden.
En anders maar weer een week freewheelen om het plekje te laten genezen.
Ik ga ook kijken of de osteo weer op stal mag komen, misschien dat er iets niet lekker zit in zijn lijf dat hij weer zo hangt.

Vanmorgen wel naar strand geweest op de hackamore, fijn dat dat in ieder geval nog kan!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 15:45

Poeh lastig Nouvel. Wel lekker dat je naar het strand toe kan.

Even googelen voor hun site maar Gert van de Hoorn in Kootwijk heeft stalling en vakantiehuisjes, vanaf stal direct de ruiterroute op en 10 min van het Kootwijker zand af. Ik zet daar de trailer vaak neer als ik naar t zand ga. Mocht je daar zelf niet willen slapen ze zijn omringt door b&b en diverse campings met vakantiehuisjes.

Hotel de Cantarel in Apeldoorn heeft ook stallen en zit direct aan het bos. Kun je via hoog buurlo zo doorsteken naar t kootwijkerzand.

Stoeterij willemien in Otterlo zit niet in t buurt van t zand maar wel heel mooi bij de hoge Veluwe. Kun je doorsteken naar ede bijvoorbeeld. Zij hebben vakantie stalling en een appartement maar ook een camping

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 15:58

Hé Nouvel, super vervelend. Hopen dat weer snel genezen is.

Noukie, om direct het bos in te rijden op een toplocatie is dop. (dop heets del heette het vroeger).
Human and horse academy is prima.
Renderklippenhoeve is andere locatie, maar ook direct aan bos en super lieve mensen.
Kleine pol ben ik ook eens geweest, ook hele lieve mensen, moet je wel ene weg oversteken en klein stukje langs die weg. Is een 80 weg. Dus afhankelijk van hoe bomproof je paard is.

Utrechtse heuvelrug zit het leersumse veld, ook prima locatie met veel mooie uitrijmogelijkheden, vrijwel direct aan het bos. Klein stukje langs de weg, rustig boeren landweggetje.

Deze heb ik allemaal persoonlijk ervaring mee, zijn er natuurlijk nog tig anderen. :)

Wat oliebol van je zarel zeg. Ook echt een hoofdpijndossier bij jou. Pfff

Ivy, ahhh wat balen. Hoop echt voor je dat die snel opknapt en je weer lekker aan het werk kan met hem.

Nimber, mooie foto's, hij glimt je tegemoet

Wat gaaf km mee te kunnen vliegen met de paarden. Nog nooit ervaren en helaas nu met dochter, zie ik dat soort uitspattingen niet zo snel meer gebeuren. :=
Als je het me 10jaar geleden gevraagd zou hebben, zou je me er snachts voor wakker kunnen bellen.

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 09:02

@roosje, oeps, ben ik dat nou helemaal vergeten? Ik had 194,5 punt gekregen. Dus een winstpunt erbij! Helaas net niet twee haha. Zit nog te wachten op het resultaat van afgelopen donderdag en dan kan ik voor dinsdag nog een proef rijden.

@noukie, wat balen van je zadelproblemen zeg! Ik vind zadels ook altijd zo lastig, denk je er goed aan te doen en dan valt het ineens enorm tegen. Fijn in ieder geval dat je moeder er wel wat mee kan!
Ik heb in het verleden wel eens fijn bij de Veluwe gestaan, maar kan me totaal niet meer herinneren hoe die plek heette.

@ivy, jemig, wat verdrietig dat je knapperd nog steeds niet in orde is. Ik heb wel vaker van mensen om me heen gehoord dat ze hun paard voor langere tijd op het land zetten, dat hij daarna wel weer in orde was. Hopen dat dat bij jou ook het geval gaat zijn!

@nouvel, ahh wat stom! Zeker omdat bitloos rijden ook niet zo lekker kan met een plekje op zijn neus. Misschien een beetje honing zalf smeren? Dat kan evt ook in zijn mond.

Nou het bultje op Roné haar terug is toch vermoedelijk een oude muggenbult oid. Die zit er namelijk nog steeds, maar de gevoeligheid in haar rug is sinds twee dagen helemaal weg. Ik ga er vandaag weer rustig opklimmen en een rondje rijden.

We hebben ook een nieuwe, efficiënte manier van longeren: duo longeren!

Nimber

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 09:10

Dg dat is handig! Duo longeren. Scheelt tijd.

Gefeliciteerd met je WP!

Ik sta echt te popelen om weer te starten.
Vrijdag les gehad en hij ging waanzinnig goed. Weer een grote stap gezet in het dribbelen. Zo af en toe had ik al stukjes draf die bizar ruig was, nu kwam dat al steeds meer terug.

Gister hadden we een foto shoot op stal. Knotten en in t wit, en topper deed even een tandje bij ten opzichte van de les. Inplaats van stukken van de grond te draven deed hij het echt meerdere rondjes en kon ik dat ook mee nemen wat oefeningen in.
Kippenvel en zo happy dat ik was.
Daarnaast was het ook enorm leuk om zo voor de foto’s te showen.
Vriendinnetje had wat gefilmd dus hierbij een voorproefje.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 09:49

DG, ik hoop echt dat je gelijk hebt.
We zijn al een jaar van de ene naar de andere blessure gerold. Ik vermoed zelf dat door de ontsteking in zn rug en de ks hij langere tijd hebt gecompenseerd en dat dit de naweeën zijn.

Ik blijf jullie wel volgen hoor :D

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 09:55

@nimber, gave platen! Ik vind jouw paard ook zo ontzettend stoer hè!

@ivy, ik heb een vriendin wiens paard volledig afgeschreven was voor de sport na een aantal rondes kliniek etc. Die heeft een halfjaar op het land gestaan en was daarna weer helemaal op orde. Ze rijden tegenwoordig zelfs weer wedstrijden, so you never know. :)

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 12:24

Wat een geklooi met die mond Nouvel. Hopelijk kan je toch fijn lessen!

Thanks voor alle tips mbt locaties! Ik ga eens snuffelen :)

Gefeliciteerd met je punt DG! Weer een stapje dichterbij het Z. Fijn dat haar rug weer goed is ook!

Met dat zadel.. Laten we het houden op een wijze les voor mezelf. Als het voelt alsof je mensen niet kan vertrouwen, dan klopt dat gevoel. Verder niet meer teveel energie aan die mensen verspillen. Gelukkig was de oude nog niet verkocht :D

Kim, echt tof! Heel benieuwd naar de shoot foto's ook. En zo gaaf te leven hoe enorm blij jij er zelf ook mee bent dat hij zo z'n best doet en verbetert.

Ik was gister ook wel weer enorm blij met mn apekop. Hier is het nog enkele passen dat hij wat meer van de grond kan draven, daarna breekt ie af, maar hij doet zo zn best!
Afbeelding
Ik ben me er bewust van dat de volgende stap als hij zo aansluit is om mn hand te openen en de neus er meer uit te houden hoor. Het is een stukje van de puzzel :)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 12:57

Stoer plaatje noukie!
En echt enorm balen met je zadel, dat zijn dure lessen...

DG gefeliciteerd met je punt!

Wow nimber, wat een stoere bok is het toch en wat toont hij mega!
Gave foto’s!

Ivy, echt zo oliebol voor je, sterkte!

Ha geweldig dat duolongeren!

Leuke vakantie locaties komen er voorbij, even onthouden!

Ik heb vanmorgen wel bij Herman mijn les gereden, andere trens er in met kleiner tussenstukje en meer op de stang moeten rijden om hem weer van mijn hand af te krijgen, op de trens blijft hij maar hangen en dan dus mond kapot...
(Mogelijk ook wel plekjes in zijn mond door gebrek aan weerstand na het enten, maar feit blijft dat die ene open gaat met rijden...)
En advies zo snel mogelijk even een osteo te laten komen, omdat hij waarschijnlijk toch wat vast zit in het lijf en dat gaan compenseren door zich voorover te gooien.
Blij dat ik ben gegaan, niet de hele les gereden maar ook overlegd maar hier kan ik wel weer mee verder.
Dat geeft weer hoop!
Ik was er eerlijk gezegd een beetje klaar mee aan het raken...

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 19:12

Fijn dat je les toch een beetje positieve boost kon geven Nouvel. Kan me wel voorstellen dat je daar aan toe was.
En fijn dat iemand even met je mee kan denken ook met die mond.

xemmafalcon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 19:58

Ohh wat een gedoe met je rijbroeken Noukie, zou ik inderdaad niet blij van worden! Balen van je zadel, maar wel fijn dat je het oude zadel nog had. Kan jij daarmee verder puzzelen en je moeder met het nieuwe zadel.

DG, gefeliciteerd met je wp! Fijn dat de gevoeligheid weg is. Ahaha dat is handig longeren zo!

Wat een blij ei is hij op de wei Nimber! Ook leuke foto's, fijn dat hij het zo goed doet!

Jaa ik spring zelf met de paarden roosje. De eigenaar van Syl heeft niets met het springen, dus die mag met mij in de zomer altijd mee springen en oefencrossen :D . Fijn dat je nog naar de club mag gaan! & gefeliciteerd! Y)(^)

Wat stom Ivy! Snap wel dat je hem nu liever ietsjes langer wegzet.

Mondhoeken blijven volgens mij vaak wat gevoeliger als het eenmaal open is geweest Nouvel. Kan een ander bit niet helpen? Hier op de manege hebben wij een paard die loopt met een rubber ongebroken bitje. Van andere bitten kreeg zij ook plekjes in de mondhoeken. Fijn dat je instructeur zo meedenkt!

Ik heb vandaag onwijs fijn gesprongen met Juul! De keren dat wij hebben gesprongen is op 1 hand te tellen. Toen ik haar kocht kende ze het nog niet. Vandaag ook wat vaste hindernissen meegenomen. Extreem blij wordt ze daarvan, dus die gaan wij erin houden!

Verder ook wat verdrietig nieuws. Syl gaat per direct met wedstrijdpensioen :( . Hij is al wat ouder en niet extreem briljant gebouwd voor de dressuuroefeningen en de eigenaresse vind het net te zwaar voor hem. Dus wij gaan voorlopig onze focus op het springen en crossen leggen. Dressuren blijven we uiteraard wel meenemen, maar niet meer op Z niveau.

edit: filmpje toegevoegd.

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 10:00

Dg, fijn dat het een muggenbult is en niet je zadel. Das weer een kopzorg minder. Heel handig zo te longeren, scheelt een hoop tijd :Y)

Nimber, hele mooie foto's. Wat fijn dat hij het werk zo aanpakt joh, lekkere vooruitgang dus.

Ivy, net als wat er al gezegd werd, het land kan soms wonderen doen. Mijn andere paard met dubbele peesblessure was ook binnen no time weer op de rit met landrust. En daar ging hij soms alsnog stuiterend door het land. Ik duim voor je in ieder geval.

Noukie, hele mooie foto. Vind hem zo fijn tonen op de foto's die je post.

Nouvel, blij dat je weer wat positiever ertegenaan kijkt. Ik kan me voorstellen bij telkens tegenslagen dat het nogal deprimerend werkt. Maar je ziet het wondje, je weet de oorzaak, nu alleen afwachten tot het genezen is, en je kan weer knallen. Het is gelukkig geen 10 jaren plan waar je op moet wachten. :) jullie gingen telkens zo vooruit met rijden, elk filmpje dat je liet zien was weer grote progressie geboekt dus kop op!
Merk je verschil bij hem met zijn nieuwe dieet?

Xemma, was syl je (enige) wedstrijdpaard? Wel heel jammer jn ieder geval, maar als ik de filmpjes zo zie, spat het plezier wel ook van het springen af.

Henkie gaat ook steeds fijner lopen. Dit soort stukjes laat hij weer vaker zien, we moeten het nu alleen verder gaan uitbreiden met langer vol houden en niet van het achterbeen af te komen.

https://youtu.be/ka9jzt12z_k

Gewoon een grappige foto, henkie probeert in z'n neus te peuteren. :+ :Y)
Afbeelding

*was een still van een filmpje, soms kruipt hij even in z'n bubbel en dat gaat hij een paar passen met z'n benen tot aan z'n neus. Wordt dan heel sterk, ik kan alleen maar meeliften en klapt op voren na een paar passen. Het voelt echt heel bizar wat hij doet dan. Wel grappige foto's levert het op. :') *

xemmafalcon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 10:33

Mella, nee ik heb Syl en Juul. Syl is de fjord en is mijn bijrijdpony. Zijn nu inmiddels zo’n drie jaar een team, waarvan twee jaar wedstrijden.

Juul is een Spaanse en sinds augustus van mij, maar daar start ik nog geen wedstrijden mee. Dat is uiteindelijk wel de bedoeling.

Beiden vinden het springen heel leuk!
Filmpje ziet er goed uit!

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 20:26

@noukie, ziet er goed uit hoor! En niks is meteen perfect, daarvoor trainen we toch?

@nouvel, fijn dat je toch van je les hebt kunnen genieten. Ik begrijp dat gevoel heel goed, waarbij je constant tegen net iets vervelends aan loopt en je vinger er niet op kunt leggen waardoor het komt. Hopen dat je knapperd gauw weer tip top in orde is!

@xemmafalcon, leuk filmpje! En wat jammer dat je niet meer op Z niveau mag dressuren met Syl. Springen en crossen is gelukkig ook enorm leuk.

@mellamoshan, gaaf filmpje zeg! Wat kan 'ie lekker sjouwen. Erg jaloersmakend haha.

Wij hebben vandaag onze (hopelijk) laatste M2 proef opgestuurd. Lekker in het oranje voor Koningsdag.
Ze wilde echt wel goed over de rug lopen, dus ben in principe erg tevreden met hoe ze het doet.

Ik loop er wel zelf erg tegenaan dat ik nog steeds niet echt 'lekker' kan rijden. Ik heb niet het idee dat het aan Roné ligt, ik mis zelf gewoon echt die positieve instelling op dit moment en dat levert steeds meer frustratie op omdat het net niet gaat zoals ik wil.

Zoals met alles is het twee stappen vooruit, en dan een stap terug. Ik hoop dat we gauw weer in het stadium van 'vooruit' komen.

Afbeelding
Afbeelding

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 08:31

Lekker oranje, DG! Ging het goed met de proef opnemen? Waarom heb je geen positieve instelling op dit moment?

Ziet er goed uit, Mellamoshan! Het is heel knap paard!

Wat vervelend voor je, Xemmafalcon. Kwam deze beslissing voor je plotseling? En crossen en springen lijken mij ook zwaar. :o Ach, zolang hij er blij van wordt! Mag je met die andere ook starten?

Wat fijn, Nouvel, Daar kun je dan weer verder mee!

Ziet er goed uit, Noukie! Heel netjes! Wij gaan overigens altijd met een clubje naar de Peelhoven. Totaal andere kant voor je, maar misschien is het wat voor je? Overigens nog niet naar het bos daar geweest. Wij doen daar altijd een trainingsweekend. Dit jaar zou het aankomend weekend zijn, maar dat gaat dus niet door. De Belgen mogen niet komen. |(
Wat een geluk, trouwens, dat je je oude zadel nog had! Hopelijk kun je nu weer lekker trainen!

Bah, wat rot, Ivy. Ik ga voor je duimen dat dit de oplossing is!

Wat een stoere foto's, Nimber! Je hebt echt een mega dier!

Hier alleen zondag even gereden en hij ging lekker. Gisteren een dagje vrij. Wij zijn een huis aan het bouwen, dus druk aan het klussen op de bouw gisteren.

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 08:51

Roos succes met verbouwen.
Noukie het blijft een slechte service van deze twee heren.
Mella wat een leuk stukje film knap paard ook.
Emma wat naar maar springen en crossen is ook leuk om te doen.
DG hoe was de jurering van je proefjes? Ben wel benieuwd of dat nu anders is dan anders.
Nouvel heeft Herman je kunnen helpen met bit probleem?

Hier weekend fijn gereden wat vast op links maar uiteindelijk wel los en gisteren al mijn tuig schoon gemaakt en ingevet was geen overbodige luxe vooral hoofdstel was erg droog hangt nu lekker extra het in de kast.
Doen jullie mee voor een goede regendans kunnen wel wat wat er gebruiken op het land en in de tuin.

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:06

Van mij mag het ook wel regenen, maar dan alleen in de nacht! Ik heb echt zo genoten de afgelopen dagen! Heerlijk met mijn gezicht in de zon! Strakjes alvast rijden tussen het werken door en voor de buien uit.

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:20

@roosje78, de proef opnemen ging op zich wel okay, denk in ieder geval wel voldoende voor een puntje.
Waarom mijn instelling niet zo goed is weet ik eerlijk gezegd niet, het is helaas niet een knopje wat ik om kan zetten haha. We hebben de laatste tijd ook veel mensen die om de bak heen hangen om te 'kijken' naar de ruiters. (Iets met corona enzo, ga gewoon naar huis :roll: ) En ik krijg daar dan weer de zenuwen van, als mensen naar me zitten te kijken, en dan onderling naar elkaar fluisteren enzo...

Zijn jullie een heel huis aan het bouwen? Vanaf de grond af aan? Wat gaaf zeg!

@Laura1982, de jurering van mijn eerste proef was wel goed, ik vond het goed overeenkomen met de kwaliteit van de proef. De andere twee proeven zit ik nog op de resultaten te wachten. Die regen is inderdaad voor het gras wel goed, maar ik ben het wel met roosje eens dat het wat mij betreft alleen snachts hoeft te regenen haha.

xemmafalcon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:24

Hihi leuk in thema DG! Vervelend dat je het gevoel hebt niet meer lekker te rijden. Bij mij wil het dan nog wel eens helpen als ik een week lang iets totaal anders doe en hem daarna weer oppak.

Jaa de beslissing kwam voor mij nogal onverwachts Roosje. Ik had het niet zo 123 zien aankomen. Springen en crossen is inderdaad ook belastend, maar dat blijven wij laagdrempelig (BB) doen. Juultje is echt mijn eigen paard, dus daar kan ik alles zelf over beslissen haha. Het is wel de bedoeling om die uiteindelijk te gaan starten.
Poeh klinkt als een groot project. Wel gaaf dat je het nu zo kan inrichten zoals jij dat wilt.

Oeh je brengt mij op ideeën laura! Spullen invetten is wel een keertje nodig hier. Goed plan!

Van mij mag het inderdaad ook wel even goed regenen! Maar dan ook het liefst 's nachts :o .

Edit: laatste post van DG gemist haha. Dat mensen blijven kijken en dan onderling gaan fluisteren kan ik ook wel een beetje zenuwachtig van worden. Moet wel zeggen dat het van de persoon afhangt.
Laatst bijgewerkt door xemmafalcon op 28-04-20 10:34, in het totaal 1 keer bewerkt

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:27

Dat heb ik ook altijd, hoor, met mensen die gaan kijken. Kan daar heel nerveus van worden en dan hou ik op met rijden. Gelukkig gaat het steeds beter op de wedstrijden. Heeft mij wel moeite gekost.
En ja, vanaf de grond af aan. Er stond op het perceel een heel klein huisje en twee grote schuren. Een schuur en het huisje zijn afgebroken en daar zijn we nu aan het bouwen. De tweede schuur gaat in oktober weg en dan beginnen we daar alvast met aanplanten van bomen. Achter ons perceel wordt nl over een aantal jaren nieuw gebouwd en dan hebben we alvast de afscheiding staan en inkijk is dan weg.

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:35

@xemmafalcon, dat heb ik vorige week inderdaad ook gedaan. Morgen gaan we even lekker springen ter afwisseling. Als ik les heb gaat het gelukkig nog wel lekker, dan ben ik meer bezig met mijn instructeur en niet met de rest van de wereld. Je gaat het met je eigen paard vast minstens net zo ver schoppen! Hoe oud is hij/zij nu?

@roosje78, ik heb er stiekem op wedstrijd veel minder last van dan bij ons op stal, omdat het op wedstrijd meestal toch geen mensen zijn die ik ken, en die mensen zijn ook meer met zichzelf bezig dan met mij.
Wat gaaf zeg, vanaf de grond opbouwen! Is je plan ook om je paard dan naar huis te halen?

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 17:48

Emma wat jammer dat t op houd.

Noukie zuur zo van t zadel. Ik heb een geweldig zadel maar doordat ik zo ben afgevallen zit ik er minder fijn in. Nu de beugels weer langer gemaakt. Ik moet wel lichtrijden op m’n tenen maar zolang ik zit, zit ik wel beter.

Cool zo in het Oranje! Hopelijk zo t laatste pintje binnen. Zou mooi zijn.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 13:35

Juul ziet er indd uit alsof ze het springen kan waarderen Emma!
Wel even balen van Syl. Gelukkig kan je nog veel andere leuke dingen doen, maar toch jammer, zeker zo plots. Dan wel extra tof dat je die Z1 klassering nog te pakken hebt!

haha Mella, jullie mooiste moment :D maf beest. Filmpje ziet er goed uit, lekker swing erin.
Enne, ik weet wel welke foto's ik kies om te plaatsen natuurlijk :D

DG, wat vervelend dat je motivatie of zo afbreekt door de omstanders. Terwijl je ondertussen vrolijk op weg bent naar die laatste punt(en) toch?! Is je motivatie nu ook minder omdat je minder concreet wedstrijden hebt om naartoe te werken of valt dat wel mee? Je hebt natuurlijk nog wel je online proeven.

Roos, Peelhoven is voor mij net weer langer aanrijden. Daarom leek regio Kootwijk me ook zo ideaal :D Wel gaaf, jullie eigen huis bouwen! Maar snap dat je daar wel druk mee bent

Laura, fijn dat Douwe weer lekker gaat, en zoals je ziet... regendans werkt ;)

Kim, dat is ook lastig, als je fijne zadel ineens minder fijn is. Al is de oorzaak daarvan dan wel weer goed!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 20:50

Sorry! Ik ga weer spammen!
Foto’s binnen van onze shoot. Zitten wel een paar gave bij.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding