Kabayo gefelicteerd met de zwangerschap en dracht! Wel heel speciaal zo beide samen!
Urosa hier gaat het goed
 Z1 hebben we inderdaad de eerste winstpunten binnen, de proeven zijn zeker nog niet zoals ze moeten, maar dat is een kwestie van kilometers maken. Ondanks de foutjes en rommeltjes die we nu nog hebben komen we toch al aardig mee.
Z1 hebben we inderdaad de eerste winstpunten binnen, de proeven zijn zeker nog niet zoals ze moeten, maar dat is een kwestie van kilometers maken. Ondanks de foutjes en rommeltjes die we nu nog hebben komen we toch al aardig mee. Op dit moment door allerlei omstandigheden even op een iets lager pitje, maar we hebben eind april weer een wedstrijd staan

Hoe gaat het met jouw? Zag dat je na het grote verlies van Karel wel fijn weer wat te rijden hebt?

Geplaatst: 05-04-24 20:14
               Geplaatst: 05-04-24 20:14				         

Vertel eens wat meer over je huidige paard en heb je een foto?
 Vertel eens wat meer over je huidige paard en heb je een foto?  Heb inderdaad genoeg te rijden dus wat dat betreft fijn qua afleiding, maar mis hem en ons proces richting die LT echt. Heb nu door de zwangerschap van een kennis een LT ruin (Discovery) te rijden, die ga ik in mei ZZzwaar starten, maar dat is niet hetzelfde. Wel heel dankbaar voor hoor.
  Heb inderdaad genoeg te rijden dus wat dat betreft fijn qua afleiding, maar mis hem en ons proces richting die LT echt. Heb nu door de zwangerschap van een kennis een LT ruin (Discovery) te rijden, die ga ik in mei ZZzwaar starten, maar dat is niet hetzelfde. Wel heel dankbaar voor hoor. 

Dat had ik helemaal niet meegekregen.
 Dat had ik helemaal niet meegekregen. 
 Gaat wel een paar maanden duren voordat we weer in de buurt van wedstrijdniveau komen, maar we mogen in ieder geval weer wat
 Gaat wel een paar maanden duren voordat we weer in de buurt van wedstrijdniveau komen, maar we mogen in ieder geval weer wat  
  hij is vrijdag op zaterdagnacht 3 februari ingeslapen vanwege koliek, het was ineens helemaal mis. Zijn dunne darm was gedraaid.
  hij is vrijdag op zaterdagnacht 3 februari ingeslapen vanwege koliek, het was ineens helemaal mis. Zijn dunne darm was gedraaid.  

nu rijden we 18 mei nog een MCI wedstrijd en daarna gaat de eigenaresse ermee verder.
 nu rijden we 18 mei nog een MCI wedstrijd en daarna gaat de eigenaresse ermee verder.