Ik heb nu twee keer dezelfde jury gehad die super fijn jureert. Bij elk punt zet ze een opmerking. Echt heel fijn omdat ik ook echt ergens aan kan gaan werken. Wel echt jammer dat sommige jury's maar 1 of 2 opmerkingen plaatsen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Queelens schreef:Wanneer gaan jullie filmen voor het komende event (25 juni)?
Ik zou eigenlijk woensdag icm met les gaan filmen maar het wordt me een partijtje warm komende week
Als het lukt gaan we maandagavond filmen, dan is het wat beter te doen voor de paarden denk ik.. wel het voordeel nu van online proeven rijden!
Maurits0407 schreef:Zijn er meer mensen waarbij het protocol nog niet geplaatst is maar wel al "verwerkt" staat?
Ik zou eigenlijk woensdag icm met les gaan filmen maar het wordt me een partijtje warm komende week
Als het lukt gaan we maandagavond filmen, dan is het wat beter te doen voor de paarden denk ik.. wel het voordeel nu van online proeven rijden!
daffodil schreef:Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik soms echt moeite moet doen om aardig en vriendelijk te blijven. En voor wie zegt domme vragen bestaan niet, nou........ik krijg ze hoor
Spaansepony schreef:Ik heb voor t eerst gefilmd, helaas was ik vergeten dat m’n proefje gister voor 23.59 online moest staan. Dus snel opgezadeld om half 11 en nog gereden Voor beide de eerste keer en paard was niet vooruit te branden lol. Zoveel fouten in de proef, schrikreacties enz. Maar hey t hoort erin en we hadden toch geen tijd meer.![]()
dus ik hoop op commentaar waar ik wat aan heb, voor volgende keer.
Voor deze week moet ik hem niet vergeten op te nemen
FriesWytske schreef:Nou, hier krijgt de pilot een dikke onvoldoende. Nog steeds aan het wachten op de punten van 28 mei. En al tig keer de afgelopen 2 weken contact met ze gehad. Maar steeds hetzelfde riedeltje. Mooi dat het voor de B tot en met de M wel goed gaat. Maar de Z gaat dus heel erg slecht. Ben blij dat ik weer gewoon op pad kan gaan.
Flicka12 schreef:friesam schreef:[ [url=m/GECnOA.png]Afbeelding[/url] ]
Winst maar had ook op leuke leerzame feedback gehoopt
Vond t zelf trouwens niet winstpunt waardig, proef van 18e wel maar die heb ik nog niet terug
Deze was erg braaf gereden
Ik had nog minder![]()
[ [url=m/ddNbQ9.jpg]Afbeelding[/url] ]