Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roosje78 schreef:Wat rot, van dat plekje. Hopelijk trekt het snel weg. Kan je zadelmaker wel komen? En heb je al punten binnen van je proef?
Nimber schreef:DG top dat he zo snel actie hebt ondernomen.
SW mag jij ook cargo vliegen? Ik vloog tot vorig jaar ook vaak als groom via KLM maar die zijn nu afgelopen maand gestopt.
ivy_power89 schreef:Nou, Voor dit jaar zie ik het niet meer gebeuren dat wij de baan nog in gaan (afgezien van het corona gedoe)
Mijn paard is weer/nog steeds geblesseerd. Blijkt de blessure toch groter te zijn dan in eerste instantie gedacht.
Vond hem vanaf het moment dat we groen licht kregen weer op te bouwen niet goed, maar iedereen riep, hij is slap, je moet gewoon aan de gang.
Maar na 3 weken knaagde het echt teveel, naar de DA, kreupel aan beide voorbenen. Aanhechting tussenpees met voorknie zijn niet goed. Langdurig herstel.
Hij gaat daarom binnenkort voor een paar maanden naar vrienden waar hij 24/7 op het land gaat lopen. Dan pak ik hem eind van de zomer weer naar huis, en langs de DA voor controle. Ik laat hem nu langer stil staan dan nodig, ben er helemaal klaar mee en ook echt goed ziek van......