Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lithya schreef:Klopt!! Ik was de grootste overlast op het terrein. Gisteren uit nood opgetrommeld
Gomir heb ik gisteren ook nog gesproken ja! Dat was daar mijn buurvrouw. (Met een deur er tussen)

Cheminee schreef:Bij het springen zeiden ze mijn naam eindelijk is een keer goed, kon ook niet anders want gomir zat in de jury

Hurri weer voorzichtig aan het opbouwen onder het zadel en heb zelfs al 3 keer op de 3-jarige gezeten
Eerste keer nadat de zadelmak-maker er op gezeten had en de laatste 2 keer heb ik me er helemaal zelf mee kunnen redden. Hij geeft eigenlijk best wel een vertrouwd gevoel (anders deed ik het ook niet
).
Had Jente al wel eens vaker gereden als het zo uitkwam, maar wil haar niet meer dan 2 keer in de week onder het zadel laten lopen, omdat ze nog zo aan het groeien is. En dan had ruiter voorrang
Begin nu aardig aan haar te wennen, maar wat is dat paard toch groot

het idee dat ik mij wel alleen zou redden met 2 paarden op internationaal. Grotendeels wel maar poeh hé dat viel mij even tegen. Dag 1 wel hulp (echt super Gomir) en dat was echt super en stukken relaxter. Dag 2 niet.. nou dat wou dus voor geen meter. Oké moet niet klagen de 6 jarige deed het wel top, was foutloos eerste fase en 2de fase rommelig maar toch nog 20ste. Maar was te gehaast en voorbereiding was slecht. Dag 3 wel een beetje hulp en dat maakte het allemaal weer goed. beide paarden 1 fout en tijdfout maar ach dat is niet erg. Heb in ieder geval veel geleerd maar ook mijzelf weer goed tegen gekomen
zwaar in twijfel of ik over een paar weken weer ga. Dan kan ik wel hulp regelen voor alle dagen.
verder wel een hele leuke tijd gehad en was gezellig. Echt een leuke sfeer daar! 
Ook nog even met m'n tijdelijke paard gesprongen 

Hij gedroeg zich fantastisch ondanks dat ik eindeloos met hem moest wachten na het meten en lineair scoren. Gelukkig was hij nog niet helemaal leeg toen hij eindelijk de ring in mocht. Liet zich netjes zien en werd met nette punten ster verklaard!
Was het voor jullie nog beetje vol te houden met de warmte?

), maar ze sprong heel fijn. Degene die les gaf rijdt zelf ook bij mijn eigen instructeur dus had er ook wel vertrouwen in