Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Op naar zondag voor ons BB debuut
 Op naar zondag voor ons BB debuut                                                         melis_93 schreef:Prachtig zadel Roosjenat! Wat is het voor een?
Super dat het seawalken goed zijn werk doet! Tof dat jullie eind september ook weer lekker op pad gaan
Ik heb mn debuut een weekje eerder dan eerst de bedoeling was. 16 september nog niet zeker of ik iemand heb die meekan. 9e nu debuut opgegeven, en als ik wel iemand heb gaan we 2 weken achter elkaar. Moeten toch kilometers maken.
Vanmorgen oefenparcours gereden, ze sprong fijnOp naar zondag voor ons BB debuut

(en als ik het filmpje terugzie dan denk ik, zo hoog was het niet
 (en als ik het filmpje terugzie dan denk ik, zo hoog was het niet   ) Ook foutloos, maar was zelf iets teveel aan het prutsen omdat ik t spannend vond
 ) Ook foutloos, maar was zelf iets teveel aan het prutsen omdat ik t spannend vond  , daardoor op de laatste sprong ook totaal een miscommunicatie. Maar zeker tevreden zo voor de eerste keer. Ken vond het iig leuk
 , daardoor op de laatste sprong ook totaal een miscommunicatie. Maar zeker tevreden zo voor de eerste keer. Ken vond het iig leuk   
  Het was nog lang niet goed genoeg, best even wennen in de grote baan. Vooral de wissels hadden we her en der nog wat dikke onvoldoendes (x2). Maar ook hele fijn stukken erin. Wissels wordt ze soms nog wat te strak en ik wat te afwachtend en ik reed ze paar keer op de verkeerde plek (wel de juiste lijn maar niet de gevraagde letter). Wissel van contra naar contra ging totaal mis. Dus nog heel wat verbeterpunten maar met 210,5 en 211,5 ( en 2e proef zelfs gewonnen
 Het was nog lang niet goed genoeg, best even wennen in de grote baan. Vooral de wissels hadden we her en der nog wat dikke onvoldoendes (x2). Maar ook hele fijn stukken erin. Wissels wordt ze soms nog wat te strak en ik wat te afwachtend en ik reed ze paar keer op de verkeerde plek (wel de juiste lijn maar niet de gevraagde letter). Wissel van contra naar contra ging totaal mis. Dus nog heel wat verbeterpunten maar met 210,5 en 211,5 ( en 2e proef zelfs gewonnen   ) heel tevreden voor de eerste keer. Nu lekker kilometers maken in deze klasse.
 ) heel tevreden voor de eerste keer. Nu lekker kilometers maken in deze klasse. 

ze was wel zo fanatiek dat de eerste les voor 31 oktober alweer staat. 25 september ga ik een keer lessen bij een jury die ik al aantal x gehad heb in het ZZZ, ook wel veel zin in. Ook wat wedstrijden gehad, erg blij met de progressie, winst is nog niet gelukt maar wel progressie qua gevoel en we stijgen we qua plaatsing, wat hoger in de middenmoot. Bv 6e van de 13 en dan waren er maar 4 prijzen, en alleen de prijswinnaars hadden winst. Kan ik dan al best trots op zijn in zulke deelnemersvelden
  ze was wel zo fanatiek dat de eerste les voor 31 oktober alweer staat. 25 september ga ik een keer lessen bij een jury die ik al aantal x gehad heb in het ZZZ, ook wel veel zin in. Ook wat wedstrijden gehad, erg blij met de progressie, winst is nog niet gelukt maar wel progressie qua gevoel en we stijgen we qua plaatsing, wat hoger in de middenmoot. Bv 6e van de 13 en dan waren er maar 4 prijzen, en alleen de prijswinnaars hadden winst. Kan ik dan al best trots op zijn in zulke deelnemersvelden   Zondag gaan wij heel wat anders doen, een Ride & Run. Rijvereniging deed oproepje dat aantal runners nog ruiters zochten, dus denk let's go
 Zondag gaan wij heel wat anders doen, een Ride & Run. Rijvereniging deed oproepje dat aantal runners nog ruiters zochten, dus denk let's go   

Spannend je oefendebuut, maar dat gaat vast goedkomen!
 Spannend je oefendebuut, maar dat gaat vast goedkomen! Laatste hindernis stiekem nog een keer aangereden daarna, en toen sprong ze m heel simpel.
 Laatste hindernis stiekem nog een keer aangereden daarna, en toen sprong ze m heel simpel.  heel tof dat je een keer les hebt bij een ZZZ jury, kan je mooi proefgericht trainen! En fijn dat je dan tijdens het zwangerschapverlof toch even een keer kan lessen.
  heel tof dat je een keer les hebt bij een ZZZ jury, kan je mooi proefgericht trainen! En fijn dat je dan tijdens het zwangerschapverlof toch even een keer kan lessen. 
 vandaag wel geëindigd met een mooie dus dat geeft moed.
 vandaag wel geëindigd met een mooie dus dat geeft moed. 

Haha een lekkere fitte Karel dus!
 Haha een lekkere fitte Karel dus!  
  Had zelf geen 225 verwacht, maar kon me er wel goed in vinden, de goede onderdelen 7ens en de mindere onderdelen onvoldoendes.
 Had zelf geen 225 verwacht, maar kon me er wel goed in vinden, de goede onderdelen 7ens en de mindere onderdelen onvoldoendes.  

had maandag les in een 20x40 dat scheelt toch ook alweer qua ruimte.
  had maandag les in een 20x40 dat scheelt toch ook alweer qua ruimte.  Leuke planning zo! Kun je voor de volgende officiële ook even mooi door knutselen aan de eenvoudige wissels.
 Leuke planning zo! Kun je voor de volgende officiële ook even mooi door knutselen aan de eenvoudige wissels.  dan dinsdag nog rijden en heeft Karel even 1,5 week vrij. As donderdag vliegen we voor een week naar Egypte.
 dan dinsdag nog rijden en heeft Karel even 1,5 week vrij. As donderdag vliegen we voor een week naar Egypte.                                                         

) 2e proef weer spanning helaas en aardig wat fouten en slordigheden naast het strakke en vlakke. 1e proef waren we 1e met 212,5 en 2e proef 2e met 187 (bij jury die hier bekend staat als heel streng, ik vind dat altijd wel meevallen. Ja, wat strenger maar wel rechtvaardig, ik rijd al bij hem sinds pony tijd haha)
 ) 2e proef weer spanning helaas en aardig wat fouten en slordigheden naast het strakke en vlakke. 1e proef waren we 1e met 212,5 en 2e proef 2e met 187 (bij jury die hier bekend staat als heel streng, ik vind dat altijd wel meevallen. Ja, wat strenger maar wel rechtvaardig, ik rijd al bij hem sinds pony tijd haha)

Verder zijn we daarnaast bezig met wat grondwerk lessen, heel interessant en fijn
 Verder zijn we daarnaast bezig met wat grondwerk lessen, heel interessant en fijn   

Hele mooie foto ook. Met die 70% op zak komt je M2 debuut wel goed in november!
 Hele mooie foto ook. Met die 70% op zak komt je M2 debuut wel goed in november!  
  Wil gewoon lekker rijden en mezelf ontwikkelen in het rijden van ZZZ proeven. Vorige week een buitenrit gereden in het Drents Friese Wold, vind Karel altijd fantastisch. Organiseerde iemand die serieus endurance rijdt, dus afgesproken eens een training met haar mee te rijden. Volgende week hebben we een buitenrit staan met een herfstfotoshoot, dus doel om meer buiten te rijden in 2023 is wel geslaagd, ga nu proberen meer springen te realiseren
 Wil gewoon lekker rijden en mezelf ontwikkelen in het rijden van ZZZ proeven. Vorige week een buitenrit gereden in het Drents Friese Wold, vind Karel altijd fantastisch. Organiseerde iemand die serieus endurance rijdt, dus afgesproken eens een training met haar mee te rijden. Volgende week hebben we een buitenrit staan met een herfstfotoshoot, dus doel om meer buiten te rijden in 2023 is wel geslaagd, ga nu proberen meer springen te realiseren   
                                                          Mijn buitenrij maatje mag weer stapritjes maken, dus dat doen we nu vaak op zondag na het rijden samen stappen, heerlijk
 Mijn buitenrij maatje mag weer stapritjes maken, dus dat doen we nu vaak op zondag na het rijden samen stappen, heerlijk  

Heb eind november weer wat opgegeven, maar is ook outdoor, dus even kijken of het dan wel doorgaat. Indoor valt toch wel iets tegen met de Z wedstrijden.
 Heb eind november weer wat opgegeven, maar is ook outdoor, dus even kijken of het dan wel doorgaat. Indoor valt toch wel iets tegen met de Z wedstrijden. 

We raken er aan gewend haha.
 We raken er aan gewend haha.  

urosa schreef:Hoi dames! Zelf 1 van de redenen waarom dit topic snel doodbloed ondanks mijn voornemens elke keerMaar oprecht heel benieuwd hoe het nu met iedereen gaat?
 momenteel is het paard drachtig en ikzelf zwanger. Hoop misschien eind dit jaar te starten of volgend jaar. Ook nog hard opzoek naar een instructeur
 momenteel is het paard drachtig en ikzelf zwanger. Hoop misschien eind dit jaar te starten of volgend jaar. Ook nog hard opzoek naar een instructeur