Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dan ga ik ook weer rijden.

Parcours wel keurig foutloos en cross ging heel fijn met wel 2 stops. Maar de technische stukken liep ie vrij simpel door 
Anne_GTI schreef:Wat een rust hier...
Ik greep gisteren net naast de auto... vos schopte een blokje uit de muur in de barrage. Hierdoor 3e in het klassieke parcours. Progressief dik gewonnen. Was 2 seconden los van nr. 2. Helaas telde klassiek zwaarder voor de extra prijs.
De winnaar van de auto was ook 1e en 3e.
Vos heeft er alweer een nieuwe jas bij en een nieuw halster. 2 weken geleden ook al een deken... kan wel een handeltje beginnen in fleece dekens...

ze liepen en sprongen beide echt top. Verbaas mij dan hoe gemakkelijk het grote paard kan draaien en schakelen in de barage. Zat ook nog in de prijzen 1e parcours 2de en 2de parcours 1e en 2de 
En goed gereden woensdag! Schreef je een paar weken geleden niet dat je voorlopig nog geen Z ging starten

toen twijfelde ik ook nog of ze wel voldoende rek zou hebben. Maar inmiddels is het kwartje gevallen en zijn we weer maatjes en ook fijner dressuurmatig te rijden.
helaas wel beide parcoursen 1 balk. Maar uiteindelijk bleek het parcours toch lastiger te zijn dan gedacht. Was nog geen 1 foutloos dus was even sprake van dat ze barage wouden doen voor de 4 fouters. Maar precies op het einde bleef toch nog 1 foutloos.
. Kreeg boven verwachting wel nog 75 stijlpumten. Dus nog een winstpunt in de B erbij.