Ik zit op mijn werk en heb geen geluid, dus geen idee wat je moest doen. Wat mij vooral in draf opvalt is dat hij wat weinig van achteruit loopt, je mist impuls. Galop heeft hij dat juist weer wel, dat oogt dan ook veel losser en minder zwaarmoedig.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MyWishMax schreef:Dat zijn zeker een hoop veranderingen brittjuh!
Ik lees morgen de rest even bij, hier ook erg hectisch privé. Wel wedstrijd gereden vandaag, laatste keer l1. Zeiknat geregend, maar 2 keer 1e met 198.5 en 218. En 9 voor binnenkomen in de 1e proef en eindelijk 7 en 7.5 voor middendraf!

haha. Had van mij ook gerust een 0 -2 mogen zijn. Ze deed gewoon behoorlijk stout! Haha..
wel leuk gehad ?
Zij trok ook strak en ging dan of heel langzaam en wel opzij maar bijna in stap of hard rennen en amper opzij. Jammer van je andere paard, hopelijk snel weer alles op de rit.
Ons vorige paard had dat ook, die hebben we verhuisd naar een buitenbox en andere bodem bedekking. In de stal daarvoor strooiden mensen ook op als hij ernaast stond, terwijl wij altijd zorgden dat hij buitenstond met mesten en opstrooien. 
Nu had ik al wel een tijdje het gevoel dat er verschil was, maar het gevoel was beter dan het beeld. Nu was het beeld blijkbaar ook goed.