En top dat je zo fijn kon eindigen!
 En top dat je zo fijn kon eindigen!MWM, dat M1 debuut gaat helemaal goedkomen

Melis_93, hoe is de finale gegaan?
Voor Kristall helpen de UV vliegenkappen helaas niet voldoende, dus 19 april starten we met het EquiPENS traject in de kliniek. Daarnaast gaan we bij de volgende hengstigheid scannen en wordt ze gedekt, dus even intensief.
Kareltje rijden was afgelopen zaterdag genieten met het mooie weer
 nu weer aantal dagen drama in het verschiet
 nu weer aantal dagen drama in het verschiet   

Geplaatst: 11-04-23 15:39
               Geplaatst: 11-04-23 15:39				         
 1e proef had ik echt heerlijk gereden. Nog wel een paar dingen die echt veel beter zijn normaal, maar door spanning nu niet (ze heeft thuis nu meer spanning als op vreemd terrein) dus voor halsstrekken en middenstap maar 6/6,5 beide proeven terwijl halsstrekken eigenlijk altijd hoger als een 8 is en vaak juist 9ens en hoger. Middenstap is ook altijd wel 7 of hoger. Maar voor de rest geen grote fouten, alleen wat kleine slordigheden en gevoel was heel goed. 2e proef waren we beide wat moe, ik had pijn en dan wordt zij wat terughoudend. Alsnog geen grote fouten, maar qua gevoel wat minder en wat harder werken en daardoor wat slordigheden die niet nodig waren.
 1e proef had ik echt heerlijk gereden. Nog wel een paar dingen die echt veel beter zijn normaal, maar door spanning nu niet (ze heeft thuis nu meer spanning als op vreemd terrein) dus voor halsstrekken en middenstap maar 6/6,5 beide proeven terwijl halsstrekken eigenlijk altijd hoger als een 8 is en vaak juist 9ens en hoger. Middenstap is ook altijd wel 7 of hoger. Maar voor de rest geen grote fouten, alleen wat kleine slordigheden en gevoel was heel goed. 2e proef waren we beide wat moe, ik had pijn en dan wordt zij wat terughoudend. Alsnog geen grote fouten, maar qua gevoel wat minder en wat harder werken en daardoor wat slordigheden die niet nodig waren. Wil gewoon consequent kunnen scoren en dan kampioenschappen proberen van de zomer als we een beetje behoorlijk blijven scoren.
 Wil gewoon consequent kunnen scoren en dan kampioenschappen proberen van de zomer als we een beetje behoorlijk blijven scoren.                                                          
  Wel jammer want als ik de fout niet had gemaakt hadden we ere ronde mogen rijden
 Wel jammer want als ik de fout niet had gemaakt hadden we ere ronde mogen rijden   Waren ook wel onze beste proeven tot nu toe, dus hoopte er op en fijn dat de punten klopten bij het gevoel
  Waren ook wel onze beste proeven tot nu toe, dus hoopte er op en fijn dat de punten klopten bij het gevoel 

Die kunnen helaas gebeuren.
 Die kunnen helaas gebeuren.
 Het had inderdaad ook in de weide kunnen gebeuren
 Het had inderdaad ook in de weide kunnen gebeuren