Phoeboe schreef:Ik heb ook nog maar een appje gestuurd, ik wacht nog steeds op 28 mei...
Heb je al ooit gebeld? Ik denk dat je dan directer en duidelijker antwoord gaat krijgen. Vind het niet kunnen dat je daar nu nog op moet wachten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tilmar schreef:Ik heb weer 12 B proeven gekregen, allemaal van 18 juni. Allemaal nieuwe dus.
Die heb ik na het weekeinde af, dan zie je dat het zo al een paar werkdagen duurt, want de KNHS moet ze ook nog verwerken maandag.
Enne, geen vragen of ik iemand van hier heb he?die kans is toch best klein.
DoretteK schreef:Phoeboe schreef:Ik heb ook nog maar een appje gestuurd, ik wacht nog steeds op 28 mei...
Heb je al ooit gebeld? Ik denk dat je dan directer en duidelijker antwoord gaat krijgen. Vind het niet kunnen dat je daar nu nog op moet wachten
Phoeboe schreef:Nee, nog niet eerder gebeld. Krijg toevallig net een antwoord van de KNHS terug dat ze m’n filmpje niet kwijt zijn oid, maar ze kunnen ook niet zien of hij is doorgezet naar een jury.. het komt echt door de technische storing dat het “wat” langer duurt. Ik heb echt zeker wel begrip voor de situatie, maar vind t nu echt wel heel lang duren
Tilmar schreef:Ik heb weer 12 B proeven gekregen, allemaal van 18 juni. Allemaal nieuwe dus.
Die heb ik na het weekeinde af, dan zie je dat het zo al een paar werkdagen duurt, want de KNHS moet ze ook nog verwerken maandag.
Enne, geen vragen of ik iemand van hier heb he?die kans is toch best klein.
SilviaKok schreef:Sorry voor alle lang wachtenden! Ik heb vandaag al mijn punten binnen van ons L2 debuut. Wedstrijd van de 18e, jaja, 186 punten en niet eens geweldig gereden! Wanneer de achterstand is ingehaald gaan we denk ik wel weer binnen een week onze punten ontvangen. In iedergeval chapeu voor alle juryleden die hieraan meewerken.
Mijn jury van vandaag in het bijzonder. Super fijn kritisch commentaar en tips! Daar kunnen we mee verder. Nieuwe doel: 2punten per proef en dan door naar het M1.