Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 15:34

Phoeboe schreef:
Ik heb ook nog maar een appje gestuurd, ik wacht nog steeds op 28 mei... :(

Heb je al ooit gebeld? Ik denk dat je dan directer en duidelijker antwoord gaat krijgen. Vind het niet kunnen dat je daar nu nog op moet wachten -O-

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 15:37

Ik heb weer 12 B proeven gekregen, allemaal van 18 juni. Allemaal nieuwe dus.
Die heb ik na het weekeinde af, dan zie je dat het zo al een paar werkdagen duurt, want de KNHS moet ze ook nog verwerken maandag.

Enne, geen vragen of ik iemand van hier heb he? :D die kans is toch best klein.

Imke95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 15:42

Tilmar schreef:
Die heb ik na het weekeinde af, dan zie je dat het zo al een paar werkdagen duurt, want de KNHS moet ze ook nog verwerken maandag.

Stiekem even benieuwd. Vind je het als jurylid fijner om online te jureren of toch op echte wedstrijden?

Phoeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 15:53

DoretteK schreef:
Phoeboe schreef:

Heb je al ooit gebeld? Ik denk dat je dan directer en duidelijker antwoord gaat krijgen. Vind het niet kunnen dat je daar nu nog op moet wachten -O-

Nee, nog niet eerder gebeld. Krijg toevallig net een antwoord van de KNHS terug dat ze m’n filmpje niet kwijt zijn oid, maar ze kunnen ook niet zien of hij is doorgezet naar een jury.. het komt echt door de technische storing dat het “wat” langer duurt. Ik heb echt zeker wel begrip voor de situatie, maar vind t nu echt wel heel lang duren :')

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 15:54

Phoeboe schreef:
[/quote]

Ik wacht ook nog op 28 mei

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 16:46

Liefsyv schreef:
Dispar_Vulgo schreef:
Ben benieuwd of er al mensen hun scores in de Z klassen hebben gehad?
Die pilot is nu toch al even bezig?

Heb jij je punten al van 11 juni?

Nee nog niet.

Balen dat er nog mensen op uitslag van 28 mei wachten! Dan is de lol er wel echt vanaf vind ik!

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 17:02

Phoeboe schreef:
Nee, nog niet eerder gebeld. Krijg toevallig net een antwoord van de KNHS terug dat ze m’n filmpje niet kwijt zijn oid, maar ze kunnen ook niet zien of hij is doorgezet naar een jury.. het komt echt door de technische storing dat het “wat” langer duurt. Ik heb echt zeker wel begrip voor de situatie, maar vind t nu echt wel heel lang duren :')

Ja ammehoela, ze hebben het gewoon niet op orde komt het op neer. Na 15 werkdagen mag je toch op zijn minst wel verwachten dat ze weten hoe het er voor staat :=

elin2412

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 17:13

Met appen kreeg ik vaak een algemeen antwoord.

Dit e-mail adres nu twee keer gemaild onlinepaardrijden@knhs.nl
en de zaken die niet in orde waren werden snel geregeld. Misschien als je voor 28 mei nog wacht slim een mailtje aan te wagen?

SvdVlugt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 17:14

Ik heb al 2 x meegedaan, winst beide 185. Ik ben mega nieuwsgierig naar andere (winst) B proef filmpjes. Is er iemand die een filmpje met mij wilt delen? Via PB (whatsapp) ?

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 17:19

SvdVlugt schreef:
Ik heb al 2 x meegedaan, winst beide 185. Ik ben mega nieuwsgierig naar andere (winst) B proef filmpjes. Is er iemand die een filmpje met mij wilt delen? Via PB (whatsapp) ?

Ik stuur je een pb :D

SvdVlugt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 17:19

DoretteK schreef:
SvdVlugt schreef:

Ik stuur je een pb :D

Leuk bedankt!

Phoeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 17:21

Oh dat e-mailadres zou ik nog eens kunnen proberen! Ik heb nu dit antwoord gekregen :+

Er is gelukkig geen storing meer!
maar door de storing konden de filmpjes niet naar de juryleden toe, het zijn bijna 1500 filmpjes per event, dus er moesten ineens heel veel filmpjes in 1 keer naar de jury's, daardoor blijf je een beetje achter de feiten aanlopen.

Je bent zeker niet de enige die de punten nog niet heeft met jou nog 250 andere deelnemers op dit moment
De ene jury is dan sneller dan de andere, dus het kan kloppen dat de uitslagen niet tegelijk komen

We doen ons best om z.s.m. in te lopen zodat jullie de uitslagen weer binnen 7 werkdagen na de event datum hebben.

Oftewel: niet zeuren, gewoon wachten :')

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 17:22

7 werkdagen? Wordt steeds langer :')

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 17:24

Je zou geld teruf moeten eisen :D

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 17:56

Tilmar schreef:

Toch hoop ik stiekem wel dat je mij hebt haha! Heb op de eerste dag gelijk de video opgenomen en ingestuurd. Ik wacht geduldig op mijn plaats :p

SilviaKok

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 18:19

Sorry voor alle lang wachtenden! Ik heb vandaag al mijn punten binnen van ons L2 debuut. Wedstrijd van de 18e, jaja, 186 punten en niet eens geweldig gereden! Wanneer de achterstand is ingehaald gaan we denk ik wel weer binnen een week onze punten ontvangen. In iedergeval chapeu voor alle juryleden die hieraan meewerken.
Mijn jury van vandaag in het bijzonder. Super fijn kritisch commentaar en tips! Daar kunnen we mee verder. Nieuwe doel: 2punten per proef en dan door naar het M1.

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 18:41

Nu al terug van de 18e? Wanneer had je die dan ingestuurd?

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 19:32

Jemig ze halen echt snel in. Ik heb alles binnen nu en merk dat ik het gewoon mis om te kijken of er al wat binnen is dinsdag weer opnieuw opnemen

eefjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 19:34

SilviaKok schreef:
Sorry voor alle lang wachtenden! Ik heb vandaag al mijn punten binnen van ons L2 debuut. Wedstrijd van de 18e, jaja, 186 punten en niet eens geweldig gereden! Wanneer de achterstand is ingehaald gaan we denk ik wel weer binnen een week onze punten ontvangen. In iedergeval chapeu voor alle juryleden die hieraan meewerken.
Mijn jury van vandaag in het bijzonder. Super fijn kritisch commentaar en tips! Daar kunnen we mee verder. Nieuwe doel: 2punten per proef en dan door naar het M1.

Dat is mooi snel..Ik heb zondag m’n filmpje ingestuurd en nog niks terug.Wanneer heb jij het filmpje ingestuurd dan?

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 19:39

Ik had ook ergens gelezen dat ze gingen streven binnen 5 werkdagen :+ nouja haha
Berichtje klinkt verder wel hoopgevend voor de laatste 250 mensen die al zo lang op punten wachten.

Dat is snel voor de de 18e al terug! Ik heb net (braaf maar 1x :') ) gekeken, had zondag proef ingestuurd maar ik heb nog niks. Vandaag weer lekker geoefend. Helaas heeft paard wel bedacht om na de middenstap, teugels op maat maken aan te springen in galop, ipv draf. Sorry jongen, dat is toch nog even 2 a 3 klasses te vroeg :+ (ik rijd L2) Wel aan gewerkt vandaag, maar kan zijn dat ik die hakkel weer ga hebben bij aankomende proef :')

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 19:46

Suzan_bobar schreef:
Jemig ze halen echt snel in. Ik heb alles binnen nu en merk dat ik het gewoon mis om te kijken of er al wat binnen is dinsdag weer opnieuw opnemen

Hahaha, das grappig! Ik heb mijn punten nog niet van de 11e.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 20:05

Ik ben ook begonnen met jureren. Vandaag 12 B proeven beoordeeld. Leuk om te doen en kan nu meer tips kwijt dan normaal via een schrijfster!

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 20:10

Hier ook begonnen met jureren! Vandaag alleen L1-proeven beoordeeld, morgen verwacht ik weer een nieuwe lading. :D Heel leuk om te doen en inderdaad heel fijn dat je nu de mogelijkheid hebt om veel meer feedback op het protocol kwijt te kunnen.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 20:18

Leuk dat steeds meer juryleden zich melden :D

Phoeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 21:02

@dorette @jester ja joh :’) Achja, ik wacht nog maar even af... En heel erg hopen dat ik ze voor t weekend nog heb.

@silvia dat is echt snel ja! Gefeliciteerd met je winstpunt. Geeft hoop voor de volgende keer haha