Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Snow_White schreef:Dankjewel! We rijden eigenlijk bijna nooit bitloos haha. We zijn de hackamore uit aan het proberen omdat ze met outdoor springen nogal enthousiast wordt en veel bitten niet fijn vindt. Dressuur doen we gewoon lekker op een trensje met lage neusriem
Wat fijn dat de wissel toch gelukt is!

mellamoshan schreef:Ik stuur je wel even een pb.

Nimber schreef:DG lekker laten gaan,
Wat ik wel niet heb gehoord door de jaren heen. Eerst met de Groningers, toen was ik zelf te zwaar. Toen bonte paarden en nu weer een Gelderse altijd is er wat te zeuren.
Ik doe t toch nooit goed dus dan doe ik t
maar mooi zoals ik t fijn vind.
Ik heb gister twee lemieux dekjes van m’n baas gehad en ik ben er zooooo blij mee.

Vond het ook sneu voor mn instructeur, hoopte echt door te kunnen op de les bij Diederik en in plaats daarvan ben je bezig met een rondje door de baan komen
Maar gezien hoe braaf hij de dag erna weer was (en gister met kou en wind bij mn ma) geloof ik ook echt wel dat er voor hem echt wat was zaterdag.
(klein en vlug daarentegen weer net ietsje minder)

) doet t gewoon wel he? En een paard met minder perfect lijf goed en vooral gezond opleiden is nog altijd lastiger dan het perfecte dressuurpaard. Waarmee ik niet zeg dat het dan ineens simpel is, maar een Dirk Kuyt moet ook bewuster werken dan een Messi.
Misschien dat mijn moeder zo een keer online gaat starten. En fijn van je zadel! Hopelijk eindelijk veel goede kilometers voor jullie beide.