Klinkt gezellig goldie

Succes vandaag Jes!
Mooie foto’s Marijke!
Ik heb mijn rondjes nog even op YouTube gezet van afgelopen week:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)gomir schreef:Wat een rust hier. Nog mensen op concours geweest?
Bella is vannacht bevallen van een heel mooi en groot merrieveulen van Impressive. Ben er erg blij mee
[ [url=m/ljBFTH.jpg]Afbeelding[/url] ]
maar ach geeft niets. Gister de grote voor de 3de x weer mee sinds begin dec en meteen M gestart. Viel mij niet tegen maar vond haar wel iets minder scherp dan de vorige keren. Misschien toch iets te veel gedaan de afgelopen dagen. Ivonne doet het weer prima en nog maar 8 wpen te gaan dan moeten we over. Maar daar zijn we nog niet klaar voor om Z te gaan. Misschien denk ik over een paar weken er anders over maar neem haar niet te vaak mee.
maar ja moet ook wat te verbeteren blijven

ze lijkt lange stelten te hebben en meteen al galopperen en bokken door de box. Mooi gezicht zo'n wiebel veulen na 1 slok meteen al vol energie door de box. De draagmoeder is zo lief!! eerste keer drinken was wel even spannend maar daarna was het klaar. Echt super! Nu al zin in om over een tijdje met de merrie bezig te gaan om haar te beleren. Na het veulen echt trainen. Nog 1 erbij
Moet toch echt nu serieus wat verkopen
Dus al iemand nog springpaarden zoekt
Kom maar door met foto's

Echt niet normaal hoe hard dat beestje groeit!