gomir schreef:Aan Bella heb ik helemaal niets gemerkt, nu met Uno moet ik nog beginnen![]()
Denk wel dat het uitmaakt of je één of twee embryo's spoelt met de cyclus mee of dat je er 6 wil spoelen. Je moet ze dan toch iedere keer weer hengstig spuiten halverwege de cyclus. Vaak merk je dan ook dat merries gewoon niet meer mooi hengstig willen worden.
Gullit is gaaf!
Ik heb geen ervaring met spoelen maar hoor wel om me heen dat bovenstaand klopt. Hoe meer je mee gaat met de cyclus van de merrie zelf en wat ze normaal zou geven, hoe minder last ze er van hebben. En dat is wel logisch ook vind ik.
Cheminee schreef:Ahhh gefeliciteerd met de knappe veulens![]()
Ik lig er nog steeds uit, het was zelfs zo erg dat ik hem bijna geeutenaseerd had... maaaaaar ik heb nu groen licht om het rijden op te pakken
Dat is goed nieuws!
gomir schreef:Leuk idee zo'n clinic!
Marijke: Die van mij is een Dakar uit Kontendra (up to date x contender), verwant aan het internationale springpaard Bartender (cardento x contender).
Nog mensen die op concours gaan dit weekend? Als het goed is gaan wij vanmiddag voor het eerst met de Etoulon naar oefenparcours. Ben erg benieuwd hoe ze op ander terrein aanpakt.
Yes, morgen 2 oefenrondjes in Bunschoten.
Nann__ schreef:Leuk Eva! Ik rij ook mee bij Willem.
Leuk! Ik heb er zin in